Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
-
Globalne Ogłoszenia
-
-
Regulamin v3.0
autor:
Iquid » 14 paź 2006, 12:51
» w
Regulamin
§ 1. Sprawy Regulaminu i Forum
1. Regulamin dotyczy wszystkich Użytkowników. Jest on stawiany nad wszystkimi regulaminami innych działów.
2....
- 0 Odpowiedzi
- 239725 Odsłony
-
Ostatni post autor: Iquid
14 paź 2006, 12:51
-
Przypięte tematy
-
-
Modderska mapa forum 2018
Odpowiedzi: 7
autor:
seebeek17 » 21 gru 2017, 20:18
Pierwszy post
Część linków pochodzi z tematu Uniwersalny poradnik dla nowego użytkownika napisanego przez Mr Minio .
Jesteś nowy w wielkim świecie UnrealEditor ?...
Ostatni post
a w temacie samo gdybanie Spoko. Polegam na twym wyczuciu. :ok:
- 7 Odpowiedzi
- 2205 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
02 maja 2018, 22:00
-
-
Modderska mapa forum
Odpowiedzi: 3
autor:
Tiquill » 12 lut 2011, 00:28
Pierwszy post
Poniższy zestaw linków pochodzi z tematu Uniwersalny poradnik dla nowego użytkownika napisanego przez Mr Minio . Skopiowałem wszystko, co dotyczy...
Ostatni post
Ja mam problem, ale już umieściłem go w innym temacie: w moim ostatnim poście.
- 3 Odpowiedzi
- 8042 Odsłony
-
Ostatni post autor: Arax205
11 maja 2011, 16:10
-
Tematy
-
-
Własny przedmiot na komisariacie
Odpowiedzi: 1
autor:
Mateuszeek69 » 08 sty 2021, 14:15
Pierwszy post
Witam.
Zastanawiam się, jak dodać własny przedmiot do odebrania na komisariacie po aresztowaniu. Czy to jest w jakiejś grupie czy podpięte do...
Ostatni post
Jest to dziecinnie proste, kładziesz dowolny pickup, wchodzisz w właściwości i ustawiasz to tak jak na screenie.
- 1 Odpowiedzi
- 1560 Odsłony
-
Ostatni post autor: Pan Szatan
08 sty 2021, 22:22
-
-
Kopiowanie BSP
Odpowiedzi: 11
autor:
seebeek17 » 15 wrz 2018, 19:40
Pierwszy post
Siema. Jak można łatwo i szybko kopiować BSP, bo zapomniałem. :D
Chcę część poprzedniego poziomu (brushe/BSP) skopiować na nową mapę.
Ostatni post
Jak kopiuję np. postawione już żółte i niebieskie brushe to co mam dalej z nimi zrobić? :facepalm:
Ale i tak wychodzisz na Mistrza! :diabeł:
:D...
- 11 Odpowiedzi
- 1855 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
19 wrz 2018, 18:38
-
-
Programowanie tablicy w UnrealScript
Odpowiedzi: 9
autor:
seebeek17 » 05 wrz 2018, 18:29
Pierwszy post
Witam. Jest tu ktoś, kto mógłby mi pomóc zrozumieć tablice dynamiczne?
Dajmy na to mam taki kod:
var() int Index;
var() array...
Ostatni post
Pomimo, że długość tablicy wyjdzie 1, to i tak musimy wpisać 0 w index tej tablicy. Tzw nawet jak będzie StringList to AktualnyIndex i tak zmieni się...
- 9 Odpowiedzi
- 1736 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
11 wrz 2018, 15:29
-
-
Przenoszenie gracza podczas cutscenki
Odpowiedzi: 4
autor:
seebeek17 » 03 sie 2018, 23:34
Pierwszy post
Może mi ktoś powiedzieć jak zrobić takie coś?
Pierw włącza się cutscenka i widać miejsce gdzie nie ma gracza, po cutscence player ma być...
Ostatni post
Mówiłem że dasz radę? ;)
- 4 Odpowiedzi
- 2341 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
07 wrz 2018, 13:25
-
-
Problem z dźwiękiem na mapie
Odpowiedzi: 5
autor:
seebeek17 » 30 sie 2018, 23:14
Pierwszy post
Miał ktoś podobny problem i wie jak to rozwiązać?
Otóż chcę zrobić sekwencję różnych dźwięków na mapie, odpalanych eventem w ustalonej kolejności (o...
Ostatni post
1.Dźwięk ma głośność i zasięg scriptetTriggera i w jego proporcjach ustawiasz jak ma być, ustawienie w Action gówno zmienia.
2.Daj pause pomiędzy...
- 5 Odpowiedzi
- 2236 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
31 sie 2018, 10:24
-
-
scripted trigger
Odpowiedzi: 7
autor:
Pan Szatan » 09 sie 2018, 21:53
Pierwszy post
yo, da radę zrobić tak żeby po aktywacji np. 4 triggerów odpalała się cut-scenka?
Których opcji w scripted triggerze trzeba użyć żeby aktywował daną...
Ostatni post
rili nyga? mogliście mówić wcześniej, ale w sumie biorąc to na logike ma to sens xD
- 7 Odpowiedzi
- 2307 Odsłony
-
Ostatni post autor: Pan Szatan
12 sie 2018, 20:37
-
-
Nakładanie się BSP a glitche
Odpowiedzi: 16
autor:
seebeek17 » 18 lip 2018, 02:29
Pierwszy post
Ma ktoś zajmujący się tworzeniem map, jakieś legitne info czy jeśli BSP na siebie nachodzi, to czy to jest bezpieczne czy czymś grozi? Chodzi mi o...
Ostatni post
Przyznam, że to jedna z najbardziej magicznych rzeczy, jakie spotkałem w Postalu, może nawet największa magia. Widziałem to nieraz na mapach....
- 16 Odpowiedzi
- 5469 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
23 lip 2018, 00:18
-
-
Apel-Memento do Modderów przechodzących na P2C/Steam
Odpowiedzi: 10
autor:
Tiquill » 17 lip 2018, 02:47
Pierwszy post
POSTAL 2 Complete on Steam jest doskonale zrobiony jeśli chodzi o zgodność wstecz. Ruszy na nim nawet przedwojenna furmanka. To jego wielka zaleta...
Ostatni post
Na steamowym edytorze gdy włączę play mapy to gra strasznie klatkuje. Żeby sprawdzić mapę muszę odplać grę.
- 10 Odpowiedzi
- 1988 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
22 lip 2018, 11:08
-
-
[ POMOC] Karma. Pewne StaticMesh nie działają jako KActor
Odpowiedzi: 6
autor:
Tiquill » 20 cze 2018, 18:06
Pierwszy post
Tutaj zetknąłem się wcześniej z tym problemem.
Tiquill , dziwna sprawa z tym, ale dzięki, że do tego zerknąłeś. Sprawdzałeś to wtedy? Bo teraz sam...
Ostatni post
Możesz zrobić model w UEd z innej gry ;)
- 6 Odpowiedzi
- 1550 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
28 cze 2018, 15:10
-
-
Lens flare słońca (Paradise Lost)
Odpowiedzi: 3
autor:
seebeek17 » 17 cze 2018, 00:16
Pierwszy post
Szukałem na kilku mapach z PL ale jakoś tego teraz już nie ma. :/ Kiedyś było chyba słońce i kilka dodanych Skins i wtedy tworzyła się taka fajna...
Ostatni post
Tiquill, już nie trzeba. Znalazłem, to wszystko jest w obiekcie SunCorona - jedyny na mapie. Nie wiem jak mogłem to przegapić. :facepalm:
- 3 Odpowiedzi
- 1217 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
21 cze 2018, 11:26
-
-
Trigger beczki
Odpowiedzi: 5
autor:
seebeek17 » 24 cze 2013, 22:44
Pierwszy post
czesc.
mam bardzo dla Was latwiutkie pytanko... :D
jak zrobic trigger w ktorym ma wybuchnac beczka??
bo probowalem wszystkie triggery uzyc, wszedzie...
Ostatni post
Okej, działa. I brakujące opcje się znalazły. :D
- 5 Odpowiedzi
- 2857 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
10 cze 2018, 21:08
-
-
[ POMOC] Poruszajacy sie projektor
Odpowiedzi: 11
autor:
seebeek17 » 05 maja 2018, 22:58
Pierwszy post
Chcę zrobić poruszający się projector. Próbowałem przyczepić go do Movera używając AttachTag (dałem bMovable na True), ale mover się porusza, a...
Ostatni post
W sumie mogłem od razu przerobić mój projektor na projektor z Traffica xD
- 11 Odpowiedzi
- 2175 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
13 maja 2018, 20:34
-
-
Malowanie wprost na modelu/StaticMesh
Odpowiedzi: 16
autor:
Tiquill » 25 gru 2017, 18:37
Pierwszy post
Kiedyś dałem na forum informację o programie, który umożliwiał malowanie albo edytowanie tekstur wprost na modelu lub nawet wprost na StaticMeshu (to...
Ostatni post
PrtScr ;) A owszem, to wyjście ostateczne. :D Ale takie sztuczki są poniżej pewnego poziomu, na który nie mam ochoty. :059:
Jest taka wtyczka, a...
- 16 Odpowiedzi
- 3568 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
05 kwie 2018, 00:51
-
-
parę pytań dotyczących PostED
Odpowiedzi: 29
autor:
Pan Szatan » 12 mar 2014, 15:17
Pierwszy post
Mam 2 pytania
1. Jaki program odtwarza format .ddl ?(bo w takim formacie jest wyeksportowana textura) prosze o link.
2. Jak zrobic jeżdżący pociąg?
Ostatni post
A to nie jest tak, że na wyższych poziomach trudności, wszystkie NPC dostają jakąś broń z automatu, mimo ustawienia braku domyślnego ekwipunku pawna?...
- 29 Odpowiedzi
- 6404 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
07 mar 2018, 21:49
-
-
Jak ustawić KActor
Odpowiedzi: 4
autor:
seebeek17 » 03 sty 2018, 04:40
Pierwszy post
Jak ustawić KActora tak, żeby po uderzeniu się poruszał?
Próbowałem wybrać KActor z Actor Browsera, ustawiłem StaticMesha a ten po włączeniu gry...
Ostatni post
Zrób podklasę do KActor i dopisz KStartEnabled=True lub PostBeginPlay
Aktor upadnie na starcie ;)
Tak mają moje auta w traffic-u
- 4 Odpowiedzi
- 1886 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
05 sty 2018, 14:55
-
-
Skalowanie tekstury na StaticMeshu
Odpowiedzi: 11
autor:
seebeek17 » 02 sty 2018, 21:46
Pierwszy post
Da się skalować teksturę na StaticMeshu bezpośrednio? Wie ktoś jak?
Na BSP to działa normalnie ale na SM nie.
Ostatni post
Błąd błędem, ale i tak mi się to przyda. Tak to jest jak się kupe czasu nie używało edytora profesjonalnie . :diabeł:
- 11 Odpowiedzi
- 2119 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
04 sty 2018, 22:13
-
-
[ POMOC] Dialogi
Odpowiedzi: 7
autor:
Silver Dragon » 30 gru 2017, 21:03
Pierwszy post
Powie mi ktoś gdzie w PostED można przypisać/zmienić dialogi bystkom?
Fajnie by było usłyszeć trzy różne języki na jakiejś mapie
Ostatni post
O, temat na czasie bo też się tym bawię. :)
słychać czasami teksty po hiszpańsku Mam na StP cztery wersje językowe. Ale hiszpańskiej nie mam. Oj,...
- 7 Odpowiedzi
- 1929 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
01 sty 2018, 01:40
-
-
[Pomoc] Podmiana animacji broni
Odpowiedzi: 3
autor:
Dev4ever » 26 gru 2017, 18:04
Pierwszy post
Hejka. Ostatnio przyszło mi na myśl, by w P2C podmienić animacje pistoletu na stare z STP. Problem polega na tym, że po otwarciu pliku MP_Weapons w...
Ostatni post
Czyli bez konieczności instalacji zewnętrznych programów ni dy rydy?
Tamtego nie musisz instalować. To z tego co pamiętam masz tylko spakowane w...
- 3 Odpowiedzi
- 1473 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
26 gru 2017, 18:29
-
-
[Pomoc] Zamienianie ludzi z STP na ludzi z AWP
Odpowiedzi: 7
autor:
Dev4ever » 10 paź 2017, 13:22
Pierwszy post
Czytając tu post pewnego użytkownika wpadłem na pomysł, żeby zrobić nieoficjalnego mini patcha do AVPC, który m.in zamieniałby ludzi z STP na ludzi z...
Ostatni post
Na pewno Mutator będzie podklasą w paczce Engine
No tak, tylko co mu po tej wiedzy? meh
Tiquill , a co sądzisz o tym, żeby zrobić jakąś podklasę...
- 7 Odpowiedzi
- 2813 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
14 paź 2017, 00:03
-
-
Obracanie obiektu wokół własnej osi
Odpowiedzi: 2
autor:
seebeek17 » 16 sie 2017, 22:00
Pierwszy post
Pomoże mi ktoś w tym?
Chcę żeby StaticMesh w klasie Attachment mojej broni, kręcił się wokół własnej osi.
Próbowałem już wiele sposobów i używałem...
Ostatni post
Thanks! That's working now!
But I have next problem. :/
StaticMesh (in weapon Attachment) already rotating around Dude's hand.
I wish the...
- 2 Odpowiedzi
- 2364 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
21 sie 2017, 23:20
-
-
Cienie
Odpowiedzi: 6
autor:
Pan Szatan » 14 sie 2017, 15:06
Pierwszy post
gdzie mogę zmienić ustawienia cieni na mapie? bo na jednej mam takie kanciaste kwadraty a na drugiej nie mam w ogóle xD
Ostatni post
Jak da się teksturę w dużej rozdzielczości, albo ją ładnie zeskaluje (że nie będzie tekstura rozciągnięta tylko będzie jakby zduplikowana...
- 6 Odpowiedzi
- 2078 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
14 sie 2017, 19:40
-
-
[POMOC] Problem z Cut-Scenkami
Odpowiedzi: 1
autor:
Devi90 » 02 lip 2017, 17:12
Pierwszy post
Emm... no więc tak, mam mały problem z Cut-Scenkami, mianowicie gdy zrobię jakiś przerywnik filmowy, normalnie łączę wszystkie Inter Pointy, daje w...
Ostatni post
Dobra już nie ważne poradziłem sobie jakimś cudem, temacik można już zamknąć.
[ Komentarz dodany przez: ShaQ : 2017-07-04, 19:34 ]
Na twą prośbę...
- 1 Odpowiedzi
- 2308 Odsłony
-
Ostatni post autor: Devi90
04 lip 2017, 19:23
-
-
[Pomoc] Spolszczanie napisów.
Odpowiedzi: 2
autor:
Dev4ever » 19 cze 2017, 21:19
Pierwszy post
Hejka. Mamy mały problemik z Panem Szatanem. Otóż tworzymy patch do spolszczenia i pomyśleliśmy, żeby spolszczyć także opcje sterowania. Niestety...
Ostatni post
Chodzi wam o spolszczenie menu opcji w P2 Complete?
Niby dawno nie robiłem nic w skryptach, ale mogę się pobawić, i może wam działający int podeślę....
- 2 Odpowiedzi
- 2196 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
20 cze 2017, 14:35
-
-
[Problem] Kompilacja skryptu baseballa z AWP
Odpowiedzi: 4
autor:
Dev4ever » 22 maja 2017, 02:09
Pierwszy post
Siemka. Podczas przenoszenia kija bejsbolowego oraz licznika stopy z AWP do AWP Steam ciągle wyskakuje taki komunikat błędu:...
Ostatni post
Nie zaglądałem do kodu, ale tak zapytam - skoro w AW7Head nie ma tej zmiennej bBouncedOnce, to na cholerę ją tam dopisywać, skoro i tak pewnie...
- 4 Odpowiedzi
- 2768 Odsłony
-
Ostatni post autor: Dev4ever
18 cze 2017, 22:04
-
-
Jak jest zrobiona cenzura w lustrach?
Odpowiedzi: 2
autor:
seebeek17 » 05 maja 2017, 00:01
Pierwszy post
Do napisania tego tematu zachęcił mnie filmik na youtube. :)
Otóż, pytanie brzmi - jak twórcy zrobili w Postalu 2 lustra?
A dokładniej chodzi o...
Ostatni post
ej no rzeczywiście XD chyba już dawno nie grałem w Postala 2 i zapomniałem, że tak jest. :P
Temacik można zamknąć. :lock:
Wedle życzenia zamykam...
- 2 Odpowiedzi
- 2459 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
05 maja 2017, 23:49
-
-
[ POMOC] Edytor nie dodaje postaci
Odpowiedzi: 10
autor:
siemagrucha » 20 mar 2017, 18:06
Pierwszy post
Siema
Mój problem z Edytorem PoostED polega na tym że nie czuje on klikania.
Dodanie Postaci wymaga kliknięcia na teren i PPM powinno wyskoczyć...
Ostatni post
Nic wtedy nie aktualizowałem, mam stary nie wspierany komputer...
spróbuję wywalić ini gdy już będę na swoim kompie i wtedy dam znać czy dalej coś...
- 10 Odpowiedzi
- 3398 Odsłony
-
Ostatni post autor: siemagrucha
22 mar 2017, 17:49
-
-
Puzzle city stuff
Odpowiedzi: 82
autor:
Rycho3D » 02 lut 2017, 11:35
Pierwszy post
Dzięki tej malutkiej paczce zbudujecie ogromną mapę o małych wymaganiach w 10 minut ;)
dodałem też mapę poglądową cus-DevCityLight na której są...
Ostatni post
To łap ;)
- 82 Odpowiedzi
- 14684 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
26 lut 2017, 19:09
-
-
Inna broń zamiast petycji we wtorek
Odpowiedzi: 3
autor:
seebeek17 » 19 lut 2017, 23:52
Pierwszy post
Wie ktoś gdzie można ustawić, żeby we wtorek zamiast domyślnie petycji dało się ustawić inną broń? Bo mam pomysł na modo-mapkę :P
Ostatni post
Pewnie w skryptach... Albo też możesz poszperać i może znajdziesz gdzieś w scripted triggerach, może też by się dało w skrypcie petycji zmienić cały...
- 3 Odpowiedzi
- 2457 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
21 lut 2017, 19:35
-
Twoje uprawnienia na tym forum
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników