Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
-
Globalne Ogłoszenia
-
-
- 27 Odpowiedzi
- 24903 Odsłony
-
Ostatni post autor: Dzienis
10 lis 2021, 11:43
-
-
Regulamin v3.0
autor:
Iquid » 14 paź 2006, 12:51
» w
Regulamin
§ 1. Sprawy Regulaminu i Forum
1. Regulamin dotyczy wszystkich Użytkowników. Jest on stawiany nad wszystkimi regulaminami innych działów.
2....
- 0 Odpowiedzi
- 237368 Odsłony
-
Ostatni post autor: Iquid
14 paź 2006, 12:51
-
Tematy
-
-
[ POMOC] Hud z AVPC w AWP
Odpowiedzi: 1
autor:
Ryuq » 19 sie 2012, 19:17
Pierwszy post
Witam, czy jest jakiś sposób aby przenieść HUD z AVPC do AWP?
Albo czy moze mi ktoś podesłać pliki Hudu z avpc żebym sie sam z nimi pomęczył?
Czy...
Ostatni post
Jasne, że się da. Tylko to trochę motania ze skryptami. Pliczku nie podam, bo nie mam akurat AWPC.
- 1 Odpowiedzi
- 3576 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
24 gru 2014, 02:05
-
-
Jak dodać człowieka do mapy
Odpowiedzi: 2
autor:
kula32 » 21 lut 2010, 12:27
Pierwszy post
Jak dodać człowieka do mapy pomocy
Ostatni post
Otwierasz Actor Classes:
Actor->Pawn->>...(rozwijasz aż zobaczysz Bystanders).. -> wybierasz np. Fanatic.
Klikasz na mapie PPM -> Add Fanatic Here....
- 2 Odpowiedzi
- 4427 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
24 gru 2014, 01:55
-
-
Jakie Actory odpowiadają za fabułę AW ?
Odpowiedzi: 1
autor:
adana4 » 20 lip 2010, 18:57
Pierwszy post
Tak jak w temacie . Dobrze by było też podać ikonę jaki dany actor reprezentuje .
Ostatni post
Actory nie odpowiadają za fabułę. ;o
Wgl. zależy o co dokładnie chodzi..
Bo w AW to po prostu idziesz z mapy na mapę, czasami masz tylko np. licznik...
- 1 Odpowiedzi
- 3035 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
24 gru 2014, 01:53
-
-
Problem z kompilowaniem skryptu
Odpowiedzi: 1
autor:
wexe8 » 07 lis 2009, 20:16
Pierwszy post
Cześć
Na forum był już post na temat jak skompilować na nowo paczkę *.u. Postępując tak jak w tym poście czyli po eksporcie plików *.uc do głównego...
Ostatni post
Ja osobiście robię skrypty UMake'iem. - mniej problematyczny i wgl. bardziej praktyczny. :)
I jeszcze robiąc UCC musisz dodać wpis w .ini, a UMake...
- 1 Odpowiedzi
- 2649 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
24 gru 2014, 01:43
-
-
[POMOC] Nowe Mapy - Tworzenie
Odpowiedzi: 3
autor:
Muniek » 29 sty 2007, 14:53
Pierwszy post
Czy ma ktoś jakiś poradnik do tworzenia krok po kroku map do Postala 2 ,, miałem doczynienia już z 3D robiłem mapy do Call of duty ale w PostED jest...
Ostatni post
W mojej sygnaturce masz link do poradnika. Masz tam podstawy, bardziej zaawansowane rzeczy i kilka innych ciekawych zagadnień. ;)
- 3 Odpowiedzi
- 3424 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
24 gru 2014, 01:22
-
-
[POMOC] Ikony HUD'a
Odpowiedzi: 2
autor:
Diminece » 04 mar 2008, 19:46
Pierwszy post
Witam.Szukałem takiego tematu ale nie znalazłem.Przejdę do pytania: Co zrobić żeby po wstawieniu zmienionej ikonki nie wyświetlała się ona w grze z...
Ostatni post
Od siebie dodam, że musisz wyexportować teksturę w DXT5 albo DXT3 (IMHO najlepiej), bo takie DXT1 nie obsługuje przezroczystości. ;)
- 2 Odpowiedzi
- 3722 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
24 gru 2014, 01:19
-
-
[POMOC] Mój topic z pytaniami
Odpowiedzi: 5
autor:
Tr4c3R » 30 lip 2008, 17:41
Pierwszy post
Siema wszystkim :). Sorki za to że będę od razu walił tak z grubej rury ale inaczej nie mogę :).
Otóż mam plan zrobienia pewnego moda (plan, czyli...
Ostatni post
1.Jest. Po prostu klikasz na ścianę domku i wybierasz teksturę z Texture Browser'a. Powinna od razu się zmienić.
Tylko patrz czy to na prawdę dom....
- 5 Odpowiedzi
- 3146 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
24 gru 2014, 01:10
-
-
[POMOC] Błąd?
Odpowiedzi: 2
autor:
Pablo Abruzzi » 03 paź 2008, 20:02
Pierwszy post
Mam problem z edytorem, bo kiedy przerabiam dom vincea z apocalypse weekend to kiedy oczyszczam z zombie i skryptów to mi się robią czarne okna i...
Ostatni post
Przebuduj mapę. Build-> BuildAll.
Jak chcesz zmienić oświetlenie na mapie to albo w ZoneInfo na mapie albo na pasku, w zakładce Lighting.
- 2 Odpowiedzi
- 2775 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
24 gru 2014, 01:03
-
-
[POMOC] Postać wzburzona
Odpowiedzi: 1
autor:
Pablo Abruzzi » 05 paź 2008, 19:11
Pierwszy post
Jak zrobić, aby postać zaraz na początku gry wyciągła broń i zaczeła do wszystkich mierzyć, tak jak to robiło wiele postaci w Postalu, typu żołnierz,...
Ostatni post
Dla przyszłych pokoleń:
Ustawienie Enemy=True w PawnProperties powinno załatwić sprawę.
Oczywiście trzeba dać jeszcze gostkowi broń. To także w...
- 1 Odpowiedzi
- 3070 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
24 gru 2014, 01:01
-
-
Skąd brać pomysły na bronie?
Odpowiedzi: 17
autor:
Yossarian » 07 lis 2008, 15:57
Pierwszy post
Bardzo wiele broni które można dawać do postala 2 :D
Too many emoticons, I suppose. RW
Ostatni post
:kijek: :mgun2:
Mam tak świetny pomysł zasiadałem do niego kilka razy, ale nie potrafie robić animacji.
- 17 Odpowiedzi
- 5212 Odsłony
-
Ostatni post autor: BloodLogin
24 gru 2014, 00:37
-
-
[POMOC] Jak zrobić(wszystko w temacie)
Odpowiedzi: 8
autor:
Radzik » 18 gru 2008, 19:12
Pierwszy post
Jak zrobić przerywnik filmowy cut-scenke wiem, że już to było omawiane wiele razy i, że dawany był link do angielskiego instrukcji tego jak to się...
Ostatni post
Nie lubię być chamski czy wredny, ale zgadzam się z Rychem i debilizmem BloodLogina93.
Piszesz to co tam napisałeś, gdzie logika
Nie podałem...
- 8 Odpowiedzi
- 5382 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
23 gru 2014, 22:42
-
-
[POMOC] Edytowanie Komend Cheatów w ED
Odpowiedzi: 6
autor:
MaKiPL » 05 gru 2009, 11:51
Pierwszy post
1.Wypakowałem wszystykie paczki do pliku edytowalnego
2.Następnie wyszukałem frazę 'cheat' i wyszukało mi parę plików...
3.Komendy do wpisywania do...
Ostatni post
Kaniec kancierta ;)
- 6 Odpowiedzi
- 2828 Odsłony
-
Ostatni post autor: Silver Dragon
23 gru 2014, 22:25
-
-
[POMOC] Script'y
Odpowiedzi: 10
autor:
RaV » 29 paź 2008, 20:32
Pierwszy post
Mam problem, znalazłem na 3 stronie w dziale PostEd temat o edycji skryptów. Wszystko jest dobrze do momentu kompilacji czy jakoś tak :). Wyskakuje...
Ostatni post
Za co on dostał tą range, najprostszy błąd do zrozumienia brakowało fajki zdrowia lub i całego Inventory, potrzebował tego Script do robienia sklepu.
- 10 Odpowiedzi
- 3510 Odsłony
-
Ostatni post autor: BloodLogin
23 gru 2014, 18:46
-
-
[POMOC]Jak zrobić windę , drzwi albo drabine ?
Odpowiedzi: 4
autor:
Tiszer » 18 gru 2008, 18:33
Pierwszy post
wiem że było to omawiane 100 razy ale mam tak cholerny problem że potrzebuje
specjalistycznej porady .
Ostatni post
Czyli tutoriala i po polsku? To musisz poczekać, aż ktoś zrobi.
:D ^.^ Zrobi! :D
Co do tematu.
Zrobisz to za pomocą Mover'a. Wystarczy poustawiać...
- 4 Odpowiedzi
- 3699 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
23 gru 2014, 15:34
-
-
[MOD] Jak stworzyć modyfikację
Odpowiedzi: 13
autor:
50 Michu » 23 sty 2009, 19:31
Pierwszy post
Chciałbym się dowiedzieć jak stworzyć moda do postala 2. Nikt nie pisze jak to zrobić, za to każdy mówi, że umie. Proszę o szybkie odpowiedzi w...
Ostatni post
A co do tych modów to chodzi mi najbardziej o tworzenie broni
To już konkret. Ale jeszcze za mało wiemy.
O jaką broń chodzi? O jakąś wyrzutnię...
- 13 Odpowiedzi
- 4825 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
23 gru 2014, 15:27
-
-
[POMOC] npc w post ed
Odpowiedzi: 4
autor:
AlixXx » 17 lis 2008, 15:30
Pierwszy post
czy ktoś mógłby mnie nauczyć jak dawać w posted npc na mape bo chce zrobić mape na rozwałke
Ostatni post
Noo AlixXx teraz to masz problem. Minęło już tyle czasu a mapka nadal nie wstawiona.
Mam jednak cichą nadzieję, że jednak jej nie skończyłeś jeszcze...
- 4 Odpowiedzi
- 3270 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
23 gru 2014, 14:53
-
-
Nowe własne menu [startup.fuk]
Odpowiedzi: 15
autor:
MaKiPL » 02 lis 2009, 16:39
Pierwszy post
Ok , mam mapkę i chciałem z niej zrobić menu , potworzyłem już ruchy kamer , przekopiowałem eventy typu PrecheckMenu i ShowMenu
Tylko jakby ktoś...
Ostatni post
Jeśli dobrze kojarzę to tam są 2 kwadraty.
Jeden z mapą a drugi taki jakiś dodatkowy. :drapanie:
Za bardzo nie pomogę, bo aktualnie nie mam ED na...
- 15 Odpowiedzi
- 5984 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
20 gru 2014, 13:43
-
-
How to attach Trigger to Mover
Odpowiedzi: 24
autor:
seebeek17 » 15 gru 2014, 19:10
Pierwszy post
Cześć.
Jak przyczepić triggera z opcją shoot do ruszającego się mover'a?
Chciałem na początku napisać takiego mover'a, który przechwytuje strzały i...
Ostatni post
pod bInitialityOn
Okej, już mam. :)
Jak chcesz to podeśle ci mapkę z ustawionym do porównania.
Jak byś mógł, byłbym wdzięczny. Swojej mapki nie...
- 24 Odpowiedzi
- 2959 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
17 gru 2014, 20:45
-
-
Etapy "BulidAll"
Odpowiedzi: 6
autor:
BloodLogin » 14 gru 2014, 22:12
Pierwszy post
Naciskamy w edytorze PostED guzik BulidAll i leci pasek postępu, lecz potrafi on czasem zwolnić/zatrzymać się.
Prosiłbym o podanie znaczenia tych...
Ostatni post
A czego nie rozumiesz gdy pisze np. Building lighting , Building BSP ?
Swoją drogą zawsze mnie ciekawiło czemu gdy klikam np. samo Build Lighting ,...
- 6 Odpowiedzi
- 1950 Odsłony
-
Ostatni post autor: Ryuq
15 gru 2014, 21:19
-
-
Problem z UMakiem
Odpowiedzi: 5
autor:
kamil425 » 12 gru 2014, 19:21
Pierwszy post
Hey, postanowiłem sobie stworzyć broń do Postal'a 2. Za pierwszym razem mi się nie udało. Postanowiłem spróbować ponownie, załapałem już o co chodzi,...
Ostatni post
mapa suburbs-3
- 5 Odpowiedzi
- 1496 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
12 gru 2014, 19:51
-
-
Jak wyrenderować
Odpowiedzi: 7
autor:
seebeek17 » 08 gru 2014, 21:55
Pierwszy post
Jak wyranderować HUD 2D po użyciu jakiegoś przedmiotu z inventory?
Tzw. wurenderować taki HUD np. po wybraniu broni to umiem,
ale gdy np. daję...
Ostatni post
Sprawdź ClothesInv.uc
- 7 Odpowiedzi
- 1730 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
12 gru 2014, 07:57
-
-
Robienie Emittera
Odpowiedzi: 10
autor:
seebeek17 » 24 sie 2014, 21:56
Pierwszy post
Siema.
Jest może jakiś tutorial o robieniu emitterów?
Albo jakiś program/addon do PostED, w którym można go zrobić graficznie?
Bo takie pierdzielenie...
Ostatni post
Za pozycję startową odpowiada Start Location Range .
Jeśli emitter jest zbudowany z kilku.
Jako start może być wpisana kolizja poprzedniego emitera,...
- 10 Odpowiedzi
- 2302 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
07 gru 2014, 20:35
-
-
Przerabianie Tekstur
Odpowiedzi: 9
autor:
kamil425 » 07 gru 2014, 16:38
Pierwszy post
Witam ostatnio zainteresowałem się tworzeniem modów do Postal'a 2. Na razie nie ma ambitnych pomysłów, ale wpierw muszę się nauczyć ;). Zacząłem się...
Ostatni post
Jej działa :D, tylko zapisałem z jedną teksturą i zamieniłem oryginalny plik przez co jeden npc ma tylko skina głowy, ale najważniejsze że działa....
- 9 Odpowiedzi
- 1845 Odsłony
-
Ostatni post autor: kamil425
07 gru 2014, 17:57
-
-
Zmiana dnia
Odpowiedzi: 11
autor:
Rycho3D » 06 gru 2014, 20:36
Pierwszy post
Mam takie coś:
ScriptedTrigger>>Action>>ActionSendPlayer>>Where EW_StartNextDay.
I teraz pytanie za 100pkt.
Jak zrobić by przy zmianie dnia nie...
Ostatni post
Ojej. xD Dzięki bardzo. :D I cieszę się, że mogłem pomóc. ;)
- 11 Odpowiedzi
- 2079 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
07 gru 2014, 17:04
-
-
Podsumowanie ilości zabitych ludzi aresztowań itd.
Odpowiedzi: 3
autor:
BloodLogin » 30 lis 2014, 20:49
Pierwszy post
Ciekawi mnie gdzie znajde pliki liczące punktację do czasu zakończenia gry.
I gdzie te liczby są przechowywane w trakcie rozgrywki.
:zdziw:
Ostatni post
Nie zawsze wylicza dokładnie, często zdarza się, że wypadek czy cudze zabójstwo jest przypisywane jako nasze zabójstwo. Ciekawe, czy jak kogoś tylko...
- 3 Odpowiedzi
- 1825 Odsłony
-
Ostatni post autor: Dzienis
01 gru 2014, 01:00
-
-
Przyłączanie Actora do mesha postaci
Odpowiedzi: 1
autor:
seebeek17 » 28 lis 2014, 20:26
Pierwszy post
Zespawnowałem Actora obok Pawn'a.
Teraz chcę przyłączyć tego Actora do niego.
Próbowałem użyć AttachToBone() - zadziałało, jedyny problem to to, że...
Ostatni post
Próbowałem użyć AttachToBone() - zadziałało, jedyny problem to to, że obiektu nie było widać ale w logach było napisane, że działa.
To może być wina...
- 1 Odpowiedzi
- 1492 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
28 lis 2014, 21:03
-
-
[ POMOC] Newidoczne Actors
Odpowiedzi: 6
autor:
BloodLogin » 25 lis 2014, 23:32
Pierwszy post
To wkurza !!
A więc tak, próbuję coś wstawić, broń lub bystka zombie czy poprostu ikonke.
I ja tego nie widzę , mimo że gdzieś tam niby jest i...
Ostatni post
No udało się ... była inna przypisana grupa.
Jak uda mi się dokończyć to Tiquillowi dam Pomógł.
- 6 Odpowiedzi
- 2037 Odsłony
-
Ostatni post autor: BloodLogin
26 lis 2014, 19:43
-
-
Error przy skryptowej zmianie Skina
Odpowiedzi: 9
autor:
seebeek17 » 22 lis 2014, 01:11
Pierwszy post
Mam takie coś:
local MyProjectile myproj;
myproj = spawn(class'MyProjectile', Instigator,, StartTrace, AdjustedAim);
if(myproj !=...
Ostatni post
bo chyba powinno być Skins
ja pierd...... kuźwa, zaczynają mnie już wkur..... takie errory.. -,-
udało się! to, że wyskoczyła masa następnych...
- 9 Odpowiedzi
- 2331 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
22 lis 2014, 23:24
-
-
T3D
Odpowiedzi: 4
autor:
Silver Dragon » 21 lis 2014, 16:47
Pierwszy post
Pytanko do znawców PostED
Czy jest możliwość utworzenia terenu z pliku t3d bądź samej bitmapy?
Ostatni post
Wielkie dzięx !
- 4 Odpowiedzi
- 1495 Odsłony
-
Ostatni post autor: Silver Dragon
21 lis 2014, 19:32
-
-
Jak zrobić nowe animacje do Postala
Odpowiedzi: 78
autor:
seebeek17 » 30 sie 2013, 12:55
Pierwszy post
siemka.
Nadal jeszcze się tego nie dowiedziałem, więc postanowiłem założyć temat.
Ja tego po prostu nie umiem. :/
Jak zrobić nowe animacje np....
Ostatni post
zrób przeźroczysty obrys tekstury, bo przeciąga zewnętrzne piksele.
No nie wiedziałem, że taka błahostka narobi tyle problemów.
Działa świetnie,...
- 78 Odpowiedzi
- 12697 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
09 lis 2014, 12:25
-
Twoje uprawnienia na tym forum
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników