Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
-
Globalne Ogłoszenia
-
-
- 27 Odpowiedzi
- 14691 Odsłony
-
Ostatni post autor: Dzienis
10 lis 2021, 11:43
-
-
Regulamin v3.0
autor:
Iquid » 14 paź 2006, 12:51
» w
Regulamin
§ 1. Sprawy Regulaminu i Forum
1. Regulamin dotyczy wszystkich Użytkowników. Jest on stawiany nad wszystkimi regulaminami innych działów.
2....
- 0 Odpowiedzi
- 231018 Odsłony
-
Ostatni post autor: Iquid
14 paź 2006, 12:51
-
Tematy
-
-
[POMOC] DefendZone
Odpowiedzi: 36
autor:
ArtekXDPL » 22 lut 2016, 08:31
Pierwszy post
Spodobała mi się mapka w stylu ZombieDefence, którą zrobił Rychu. Widzę, że nikt nie kontynuuje jego dzieła a on sam nie ma na to ochoty. Szkoda, aby...
Ostatni post
Zrób że po ukończeniu fali otwiera się teleport do mapy z następną falą.
Jak to zrobić?
Użyłem ACTION_ChangeLevel , lecz kasa ani broń nie...
- 36 Odpowiedzi
- 4341 Odsłony
-
Ostatni post autor: ArtekXDPL
25 lut 2016, 18:36
-
-
[ POMOC] Własne paczki static meshów.
Odpowiedzi: 8
autor:
ArtekXDPL » 23 lut 2016, 15:36
Pierwszy post
Jest jakiś prosty sposób, aby zrobić własną paczkę static meshy? Dać własną nazwę, poszczególne grupy, i skopiować oryginalne static meshe do innej...
Ostatni post
Jak zrobisz mapkę i użyjesz swojej paczki, to ktoś będzie musiał pobierać też obiekty które już ma. Więc jaki to ma sens ?
Hmm... sens to ma chyba...
- 8 Odpowiedzi
- 1583 Odsłony
-
Ostatni post autor: ArtekXDPL
24 lut 2016, 16:30
-
-
[ POMOC] Powtarzająca się funkcja PlayAltFiring() w broni
Odpowiedzi: 1
autor:
seebeek17 » 20 lut 2016, 19:46
Pierwszy post
Jak naprawić błąd, że jak strzelam z broni normalnym strzałem, to gdy przestanę strzelać i puszczę LPM, to odpala się funkcja PlayAltFiring() ?
Sama...
Ostatni post
Może masz coś w State Wating, albo gdzieś się machnąłeś w kodzie.
Trudno coś powiedzieć, jak się tego nie widzi.
- 1 Odpowiedzi
- 1295 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
20 lut 2016, 19:53
-
-
[POMOC]Jak zrobić licznik wrogów do zabicia ?
Odpowiedzi: 13
autor:
Tiszer » 29 gru 2008, 23:12
Pierwszy post
chciałbym się dowiedzieć jak zrobić licznik wrogów tak jak w grze fag hunter albo mortal kombat ?
Ostatni post
Przepraszam, masz racje, jest w poradniku.
- 13 Odpowiedzi
- 4991 Odsłony
-
Ostatni post autor: ArtekXDPL
17 lut 2016, 17:59
-
-
Zmiana ikony HUD broni
Odpowiedzi: 4
autor:
seebeek17 » 14 lut 2016, 18:10
Pierwszy post
Nie wiem czy kiedyś o to pytałem, ale nawet jeśli, to nie dostałem pewnie wyczerpującej odpowiedzi.
Mam zrobione dwie bronie oraz klasę...
Ostatni post
Okej, dzięki za odpowiedzi, spróbuję z tym pokombinować.
- 4 Odpowiedzi
- 1424 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
14 lut 2016, 20:41
-
-
[ POMOC] Własny Char do multi?
Odpowiedzi: 1
autor:
Ryuq » 27 sty 2016, 17:58
Pierwszy post
Jak zrobić własnego chara do multi? Mam już model i inne pierdoły, teraz chciałbym to wszystko złożyć do kupy tak żebym mógł sobie wybrać Ryuq Char...
Ostatni post
Musisz zrobić modyfikację i ją włączyć hostując grę.
Wtedy będziesz miał ją do wyboru z innymi, i każdy kto się dołączy do twojego serwera też będzie...
- 1 Odpowiedzi
- 1366 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
27 sty 2016, 18:35
-
-
Zmiana gracza za pomocą INI
Odpowiedzi: 2
autor:
Rycho3D » 11 sty 2016, 18:32
Pierwszy post
Ktoś mi podpowie jak zmienić Playera za pomocą pliku Ini ?
Tak by działało na wybranej mapie.
Bo jakoś mi nie działa
Mam tak...
Ostatni post
To chociaż podaj, JAK go rozwiązałeś, będzie dla potomnych.
- 2 Odpowiedzi
- 1498 Odsłony
-
Ostatni post autor: Loc
25 sty 2016, 16:38
-
-
Postal 2 Third person camera
Odpowiedzi: 12
autor:
Koleś223 » 04 lip 2014, 16:14
Pierwszy post
Cześć dzisiaj widziałem filmik na którym gościu miał widok trzecio osobowy czy dało by się zrobyć coś takiego tu filmik:
EDIT:Wiem że jest widok...
Ostatni post
Ok dzięki zobaczę jak to wygląda.
EDIT:Wszystko działa ładnie pięknie dzięki za pomoc temat można zamknąć.
Hm, skoro tak mówisz… Jak coś, to pisz...
- 12 Odpowiedzi
- 3040 Odsłony
-
Ostatni post autor: Koleś223
24 sty 2016, 09:04
-
-
[HUD] Zmiana celownika
Odpowiedzi: 2
autor:
seebeek17 » 28 lut 2015, 20:27
Pierwszy post
Jak zmienić celownik w broni?
Bo zrobiłem własną teksturę celownika (DXT3 dds), ustawiłem ReticleTexture w skrypcie Weapon ale nie chce działać.
Wie...
Ostatni post
To jest ustawione w Postal2.ini
- 2 Odpowiedzi
- 1749 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
11 sty 2016, 20:27
-
-
Nie mogę kopiować wszystkich domków
Odpowiedzi: 1
autor:
BloodLogin » 22 sty 2015, 22:38
Pierwszy post
W dzielnicy Chicken Queen są inne domki niż w Surbubsach.
Kopiowanie budynku o bardziej wymyślnym kształcie z tej mapki kończy się rozsybką, wogóle...
Ostatni post
Nie kopiować domków.
- 1 Odpowiedzi
- 1934 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
02 sty 2016, 18:09
-
-
[ POMOC] Problem z Telepadami.
Odpowiedzi: 9
autor:
Koleś223 » 30 lis 2015, 17:36
Pierwszy post
Siema mam problem telepadami na mapach bo gdy przechodze przez jego granicę to znika mi cały interface. Jakby co sam wstawiałem telepady na mapach.
Ostatni post
No to chyba temat można zamknąć.
[ Komentarz dodany przez: Silver Dragon : 2015-12-03, 20:07 ]
Tak więc zamykam ;)
- 9 Odpowiedzi
- 2438 Odsłony
-
Ostatni post autor: Koleś223
03 gru 2015, 09:25
-
-
[TUTORIAL]Video tutoriale do posted
Odpowiedzi: 3
autor:
Tiszer » 03 paź 2010, 00:34
Pierwszy post
Pierwszy tutorial o poruszaniu się w postedzie i o budowaniu pierwszej mapy
wiem że jest cicho i że video jest słabej jakości ale w następne...
Ostatni post
Filmiki niedostępne.
- 3 Odpowiedzi
- 6433 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
28 lis 2015, 01:57
-
-
[ POMOC] Eksportowanie dźwięków
Odpowiedzi: 6
autor:
seebeek17 » 06 paź 2015, 14:13
Pierwszy post
Gdy chcę wyeksportować jakiś dźwięk to ten ma przed nazwą gwiazdkę (nie wiem czy to na coś wpływa), a po eksporcie, waży 0KB i nie da się nic z nim...
Ostatni post
Hmmm, to może w postedzie spróbuj zmienić nazwę tego pliku usuwając tą gwiazdkę, przenieś do twojej własnej paczki i dopiero wtedy wyeksportuj. Nie...
- 6 Odpowiedzi
- 2254 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
06 paź 2015, 17:47
-
-
[ POMOC] Pomoc ze Scene Menagerem
Odpowiedzi: 4
autor:
Mike » 08 wrz 2015, 18:02
Pierwszy post
Na wstępie dodaję, że problem nie tyczy mnie, tylko Jedynego Prawilnego Moddera (wiadomo o kogo chodzi :D ).
Mam scenkę i po teleportacji na inna...
Ostatni post
wylaczam tryb cinema a on i tak jest potem wyswietlany. Wrzucalem ten sam przerywnik do 3 roznych kopii postala i za kazdym razem mam paski nawet w...
- 4 Odpowiedzi
- 1984 Odsłony
-
Ostatni post autor: Mike
09 wrz 2015, 18:52
-
-
[ POMOC] Przenoszenie SM
Odpowiedzi: 2
autor:
Pan Szatan » 25 cze 2015, 16:42
Pierwszy post
kiedy próbuję przenieś Static Mesh'a przenosi się on o zbyt dużą odległość wcześniej było Ok
pomóżcie bo przenoszenie wpisując jest denerwujące :/...
Ostatni post
Wielkie dzięki daje pomógł ;)
- 2 Odpowiedzi
- 2068 Odsłony
-
Ostatni post autor: Pan Szatan
26 cze 2015, 16:03
-
-
System niszczenia drzewa
Odpowiedzi: 3
autor:
seebeek17 » 07 cze 2015, 14:47
Pierwszy post
Pytanie do osób, które grały w Crysis'a (jak nie, można sprawdzić o co chodzi na youtube).
Chcę zrobić system destrukcji drzewa, tak jak w tej grze,...
Ostatni post
Ale wtedy nic nie spadnie na ziemię. Jakby ślimak chował czułki. :D
Możesz zrobić klasę kactora i dawać pod każdy element innego static mesha...
- 3 Odpowiedzi
- 1856 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
08 cze 2015, 10:19
-
-
Plamy na modelu
Odpowiedzi: 3
autor:
Silver Dragon » 04 cze 2015, 23:15
Pierwszy post
Nie wiem jak zatytułować ten temat
Do rzeczy jednak
Po raz drugi spotykam się z sytuacją gdzie wszystkie decalsy nachodzą na bystka ( Screen )....
Ostatni post
Jakby tak udało się zatrzymać projektor na konkretnym modelu, mógłby być ciekawy mod Da się przyczepić projektor do postaci, tak działa mod dodający...
- 3 Odpowiedzi
- 1620 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
05 cze 2015, 12:57
-
-
- 14 Odpowiedzi
- 2619 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
04 cze 2015, 20:39
-
-
[ POMOC] Import ASE z Milshape do PostEd
Odpowiedzi: 7
autor:
Ryuq » 10 kwie 2015, 22:35
Pierwszy post
Dobry, napisze tu prócz SB.
Robię eksport z Milkshape do ASE i przy imporcie do Posted wywala mi ASE importer error. Did you forgot to include...
Ostatni post
Wyeksportuj jako coś innego to ci to przekonwertuję na ASE w 3DMaxie
- 7 Odpowiedzi
- 2242 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
11 kwie 2015, 22:52
-
-
[ POMOC] Volume odbijajacy gracza
Odpowiedzi: 4
autor:
Ryuq » 29 mar 2015, 17:15
Pierwszy post
Dobry, mam w jednym miejscu bloczek po kontakcie z którym chcę żeby bystandera czy gracza wyrzucało w powietrze, czyli żeby podskakiwał jak na jednej...
Ostatni post
Ryuq w PhysicsVolume
Wartość Buoyancy odpowiada za te podskakiwanie, pobróbuj z wartościami dodatnimi w tej właściwości np. 100 albo 10.
Edit....
- 4 Odpowiedzi
- 2112 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiszer
29 mar 2015, 18:59
-
-
Project Marica - własne auto
Odpowiedzi: 3
autor:
Ryuq » 20 mar 2015, 18:16
Pierwszy post
Dobry. Jak zmienić podstawowy model np czołgu w Project Marica? Wiem że jest z dwóch modeli, jednego mesha i static mesha jako lufa. Po zmianie w...
Ostatni post
Temat do zamknięcia. Przykro mi, nie mogę tego zrobić.
- 3 Odpowiedzi
- 2049 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
20 mar 2015, 19:57
-
-
zdarzenie po zapłacie
Odpowiedzi: 9
autor:
Rycho3D » 08 mar 2015, 09:43
Pierwszy post
Jak wywołać event po zapłacie u sprzedawcy ?
Ostatni post
Tylko jest problem z większą ilością sprzedawców, bo jest tylko jeden tag. Trzeba by robić podklasy dla controller z innym tagiem.
- 9 Odpowiedzi
- 2166 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
08 mar 2015, 18:52
-
-
[ POMOC] Utraciłem kontrole nad postacią
Odpowiedzi: 13
autor:
BloodLogin » 12 lut 2015, 07:50
Pierwszy post
Napisze najprościej jak się da.
Załączam swoją własną Cus mapkę i już w tym momencie jest ten błąd, nie mogę kierować postacią.
Obraz stoi w miejscu...
Ostatni post
Chciałbym jednak poznać przyczynę, przeinstalke mogłem zrobić od razu bez tematu.
Który to script od cus mapek ?
- 13 Odpowiedzi
- 2491 Odsłony
-
Ostatni post autor: BloodLogin
18 lut 2015, 15:32
-
-
Nie może wykryć klasy
Odpowiedzi: 1
autor:
seebeek17 » 08 lut 2015, 01:03
Pierwszy post
Cześć.
Mam taki mały problemik.
Deklaruję klasę:
var MojaFajnaKlasa mfk;
a potem chcę ją zespawnować:
mfk =...
Ostatni post
Dopisz obie paczki w Postal2.ini, w odpowiedniej kolejności.
Najpierw MojeKlasy potem nowa paczka.
I sprawdź w UMake czy zaznaczone masz MojeKlasy.u
- 1 Odpowiedzi
- 1535 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
08 lut 2015, 08:19
-
-
[ POMOC] Przebieranie bystków
Odpowiedzi: 3
autor:
BloodLogin » 01 lut 2015, 11:33
Pierwszy post
Nadszedł czas by zmienić skin bysków, ubranie oraz głowy.
Grafiki swoje zrobiłem i zastanawiam się jak je podmienić.
Klikając na postać, którą już...
Ostatni post
To zrób jeszcze raz, bo ja robiłem dokładnie w ten sam sposób i zawsze działało normalnie, zero problemów.
- 3 Odpowiedzi
- 1777 Odsłony
-
Ostatni post autor: Ryuq
01 lut 2015, 15:08
-
-
Większa ilość Aliasów
Odpowiedzi: 4
autor:
seebeek17 » 24 sty 2015, 18:28
Pierwszy post
Siema.
Jak zwiększyć ilość dostępnych aliasów w User.ini do użycia?
Domyślnie były zostawione 4 miejsca.
Dopisałem kolejny z następnym numerkiem ale...
Ostatni post
Engine.Input to plik widmo, nie ma go tam To że czegoś nie możesz wypakować, nie znaczy, że tego nie ma. :lol: Jest, jest. I pamiętaj, że poza...
- 4 Odpowiedzi
- 1699 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
25 sty 2015, 00:38
-
-
Stan a funkcja
Odpowiedzi: 5
autor:
seebeek17 » 09 sty 2015, 15:27
Pierwszy post
Od dłuższego czasu się zastanawiam jaka jest różnica między tymi dwoma.
Dokładniej:
Robię nowy item dziedziczący od klasy P2PowerupInv,
mam do wyboru...
Ostatni post
dodatek do RocketLancher RocketCamPickup
- 5 Odpowiedzi
- 1914 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
16 sty 2015, 01:02
-
-
Jak "postawić" broń?
Odpowiedzi: 4
autor:
Pangia » 09 sty 2010, 20:42
Pierwszy post
Gdy zaczynamy grę w Postala, widzimy, jak w szopie stoi łopata. Jak zrobić właśnie takie coś, aby niejako przekręcić i postawić broń?
A ankietę...
Ostatni post
Aż się po CZTERECH LATACH mojej nieaktywności tutaj zalogowałem, specjalnie, żeby wręczyć Tobie drogi użytkowniku seebeek17 nagrodę w postaci złotej...
- 4 Odpowiedzi
- 3837 Odsłony
-
Ostatni post autor: przemo819
26 gru 2014, 07:08
-
-
[POMOC] Eksport dźwięków,tekstur,modeli
Odpowiedzi: 6
autor:
cooles » 21 maja 2008, 20:09
Pierwszy post
Tak jak w temacie ^^
jak eksportować dźwięki,tekstury,modele?
Z dziekam chyba jakoś przez DRAGON UNPACKER ale co zresztą?
Ostatni post
Zapomniałeś dodać że najlepiej umieszczać je na partycji C.
A co do ma do rzeczy? Dla mnie najlepiej jest importować z pulpitu. Ale jak kto lubi......
- 6 Odpowiedzi
- 4250 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
24 gru 2014, 12:38
-
-
Bystander postacią grywalną.
Odpowiedzi: 2
autor:
BloodyMan » 03 sie 2010, 21:49
Pierwszy post
Witam! Ostatnio zrobiłem nowego Kolesia do mojego moda z nowym modelem, ale nie wiem niestety jak zrobić by był on postacią sterowaną przez gracza....
Ostatni post
Wchodzi się do wypakowanego People,
przy Dude można tam podmienić ciało głowe i skiny :)
- 2 Odpowiedzi
- 3162 Odsłony
-
Ostatni post autor: BloodLogin
24 gru 2014, 10:21
-
Twoje uprawnienia na tym forum
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników