Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
-
Globalne Ogłoszenia
-
-
- 27 Odpowiedzi
- 13343 Odsłony
-
Ostatni post autor: Dzienis
10 lis 2021, 11:43
-
-
Regulamin v3.0
autor:
Iquid » 14 paź 2006, 12:51
» w
Regulamin
§ 1. Sprawy Regulaminu i Forum
1. Regulamin dotyczy wszystkich Użytkowników. Jest on stawiany nad wszystkimi regulaminami innych działów.
2....
- 0 Odpowiedzi
- 230036 Odsłony
-
Ostatni post autor: Iquid
14 paź 2006, 12:51
-
Tematy
-
-
Instrukcja - tworzenie budynku
Odpowiedzi: 2
autor:
Pablo Abruzzi » 30 sty 2010, 11:21
Pierwszy post
Za nim zacznę opisywać, bardzo proszę, aby nie zamykać tematu i nie dawać mi linków z poradnikiem, bo go już czytałem.
Oto problemy:
1. Kiedy tworze...
Ostatni post
Wiem że nie chciałeś tutoriala bo go czytałeś .. ale chyba nie tego
Wszystko jest naprawdę dobrze opisane, ja dzięki niemu wiele się nauczyłem
O...
- 2 Odpowiedzi
- 3021 Odsłony
-
Ostatni post autor: zymla2
01 lut 2010, 22:20
-
-
Przechodnie, szyby...wszystko w temacie
Odpowiedzi: 7
autor:
Slayer » 27 sty 2010, 16:18
Pierwszy post
Mam cholerny problem, co zrobić aby ludzie zaczęli chodzić a nie tylko stać?Jak zrobić aby szyby się tłukły, dlaczego nie mogę wchodzić po...
Ostatni post
Co do ludzi, dajesz prawy przycisk myszy:
add pathNode potem prawym na to i w event wpisujesz 'sciezkaluda1'
Teraz stawiasz bystandera, wbijasz w...
- 7 Odpowiedzi
- 2618 Odsłony
-
Ostatni post autor: Project
29 sty 2010, 10:01
-
-
dokumentacja, formaty plików z Postal 2
Odpowiedzi: 1
autor:
Sho Kanuricho » 25 sty 2010, 23:13
Pierwszy post
Witam,
poszukuje jakiejkolwiek dokumentacji formatów plików waszego ukochanego Postala, najbardziej zależy mi na ukx, MeshAnimation i SkeletalMesh...
Ostatni post
Tutaj może znajdziesz kawałek potrzebnego info:
8-)
- a tutaj lvl-viewer, możesz zapoznać się z source'm i obadać, jak odczytuje pliki 8-)
- 1 Odpowiedzi
- 2147 Odsłony
-
Ostatni post autor: Lothar
25 sty 2010, 23:35
-
-
Jak zrobic nową broń od zera
Odpowiedzi: 2
autor:
ArtekXDPL » 23 sty 2010, 12:38
Pierwszy post
Witam Wszystkich.
Czy ktoś wie jak zrobić całkiem nową broń do postala 2?
Ostatni post
Ok. dzięki za odpowiedz.
- 2 Odpowiedzi
- 2219 Odsłony
-
Ostatni post autor: ArtekXDPL
23 sty 2010, 12:59
-
-
Otwierane drzwi i wybuchające auta
Odpowiedzi: 6
autor:
kopiec2 » 18 sty 2010, 21:52
Pierwszy post
Mam pytania:
1.Jak zrobić drzwi które się otwierają? (wiem Matix1996 już o tym napisał ale nic nie zrozumiałem)
2.Co zrobić żeby auto które dodałem...
Ostatni post
Moderatorze proszę o zamknięcie tematu ;)
Closed
SD
- 6 Odpowiedzi
- 2532 Odsłony
-
Ostatni post autor: kopiec2
19 sty 2010, 16:36
-
-
Jak zrobic wlasna paczke StatisMesches?
Odpowiedzi: 1
autor:
ArtekXDPL » 19 sty 2010, 15:40
Pierwszy post
Pytanie takie jak w tytule
Ostatni post
Importujesz model a anstępnie dajesz File>save i nazwa paczki... tyle
Przy importowaniu masz :
Package: Nazwa paczki
Group:
Name: Objekt1
I tak...
- 1 Odpowiedzi
- 1700 Odsłony
-
Ostatni post autor: Project
19 sty 2010, 15:58
-
-
Jak zrobic automatyczne dzwi?
Odpowiedzi: 4
autor:
ArtekXDPL » 17 sty 2010, 16:56
Witam Wszystkich.
Wie ktoś jak zrobić aby drzwi się same otwierały tak jak w postalu np koleś podchodzi do drzwi a one się otwierają.
- 4 Odpowiedzi
- 2648 Odsłony
-
Ostatni post autor: Project
18 sty 2010, 13:27
-
-
Jak zrobic teren w POstED
Odpowiedzi: 4
autor:
ArtekXDPL » 17 sty 2010, 16:05
Pierwszy post
Witam Wszystkich.
Mam problem jak zrobić teren w edytorze. Przeglądałem już wszystkie poradniki na forum ale i tak mi to nie wychodzi dlatego proszę...
Ostatni post
Też mam ale rozdział teren nie jest dokładnie opisany!
- 4 Odpowiedzi
- 1960 Odsłony
-
Ostatni post autor: ArtekXDPL
17 sty 2010, 16:59
-
-
Tekstury Alpha
Odpowiedzi: 5
autor:
MaKiPL » 29 gru 2009, 13:30
Pierwszy post
Dobry!
Postanowiłem zmienić kolor liści drzewa i zrobić z niego drzewo Wiśni...
Wyeksportowałem teksturę, odpaliłem PS CS3
CTRL+U zmiana koloru na...
Ostatni post
Potrzebujesz:
- DXTBmp
- Photoshop
1. Otwierasz program DXTBmp. Z menu narzędzi wybierasz Prefs > Select Editor i szukasz sobie Photoshop.exe (tam...
- 5 Odpowiedzi
- 2930 Odsłony
-
Ostatni post autor: przemo819
30 gru 2009, 14:31
-
-
Ruchome tekstury
Odpowiedzi: 5
autor:
zymla2 » 23 gru 2009, 20:16
Pierwszy post
Kilka razy importowałem do własnej paczki tekstury i korzystałem z nich na swojej mapce.
Przypomniało mi się że gdy grałem w AW, gdy koleś miewał...
Ostatni post
- w kilku prostych krokach opisane tworzenie animowanych tekstur 8-)
- 5 Odpowiedzi
- 2611 Odsłony
-
Ostatni post autor: Lothar
25 gru 2009, 00:14
-
-
Gdzie jest Postal2.ini
Odpowiedzi: 16
autor:
WDZWilku » 05 maja 2009, 21:08
Pierwszy post
Cześć jestem tu od nie dawna i nie wiem o co chodzi z plikiem postal2.ini nie wiem gdzie on jest bo chciałbym zainstalować sobie mod M@DMod do multi....
Ostatni post
Ja musiałem, gdy jeszcze nie dawno na komputerze miałem Windows Vista Home Premium, lecz tylko w zwykłym P2(od kiedy ponownie Win XP nie było to...
- 16 Odpowiedzi
- 6944 Odsłony
-
Ostatni post autor: Radzik
15 gru 2009, 15:54
-
-
[POMOC]Bystander przyjaciel
Odpowiedzi: 7
autor:
wexe8 » 05 gru 2009, 18:32
Pierwszy post
Cześć
Chciałem się dowiedzieć gdzie i jak ustawić by bystander był do mnie przyjacielsko nastawiony?
Ostatni post
1.Spróbuj nie przyczyniać się do postBYpost
w PawnAtributes:
bIgnoreSenses True
bIgnoreHearing True
bPlayerisFriend True
Cajones ustaw na 1.0...
- 7 Odpowiedzi
- 2743 Odsłony
-
Ostatni post autor: MaKiPL
05 gru 2009, 22:12
-
-
[POMOC] Eksport tekstur [Inny Program]
Odpowiedzi: 13
autor:
zbigniewcebula » 11 lis 2009, 11:43
Pierwszy post
Witam mam problem z eksportem tekstur. A dokładnie nie wiem jak to zrobić, wiem o ty temacie KliK lecz jest nie potrzebny bo materiał na nim nie...
Ostatni post
Czasami pomyśl, zanim napiszesz coś tak durnowatego i nie pisz dabl postów :D
Zamykam
SD
- 13 Odpowiedzi
- 3029 Odsłony
-
Ostatni post autor: Alixo
23 lis 2009, 19:32
-
-
[POMOC]Cut scene problem !
Odpowiedzi: 6
autor:
RaV » 16 lis 2009, 21:04
Pierwszy post
Kiedy klikam na add (patrz obrazek)
Wyskakuje mi takie coś(patrz niżej)
General protection fault!
History: ASceneManager::PostEditChange <-...
Ostatni post
Ok działa :)
Dzięki P666 i Maki
- 6 Odpowiedzi
- 2263 Odsłony
-
Ostatni post autor: RaV
17 lis 2009, 11:16
-
-
Tworzenie
Odpowiedzi: 1
autor:
Gryhol » 06 lis 2009, 12:21
Pierwszy post
Takie pytanko, pewnie przyda sie nietylko mi.
Chciałbym się dowiedzieć jak stworzyć mapę do postala2 najlepiej multiplayer.
Możecie napisac przez...
Ostatni post
1. Nie ten dział, przenoszę
2. Przed napisaniem czegokolwiek, korzystaj z szukajki . Temat dotyczący budowania map już był >> KLIK
3. Zamykam
- 1 Odpowiedzi
- 2060 Odsłony
-
Ostatni post autor: Silver Dragon
06 lis 2009, 13:04
-
-
Własne cechy Bystander'a w PropLauncher
autor:
wexe8 » 04 lis 2009, 19:18
Cześć?
Czy wie ktoś jak zmienić Properties i broń dla danego Bystandera w broni PropLauncher tak aby grając możnabyło wybrać go i wyrzucić na mapę z...
- 0 Odpowiedzi
- 2013 Odsłony
-
Ostatni post autor: wexe8
04 lis 2009, 19:18
-
-
Przelatujące kule
Odpowiedzi: 17
autor:
wexe8 » 30 paź 2009, 16:15
Pierwszy post
Cześć!
Mój problem jest następujący, kiedyś bawiłem się trochę w mapping, kiedy dodałem Krotchy'ego do mapy to reagował na każdą broń, postanowiłem...
Ostatni post
Być może w jakichś ustawieniach broni. Ale nie znam się na PostEDzie, więc moją wypowiedzią się nie kieruj. Traktuj ją jako podpowiedź :)
- 17 Odpowiedzi
- 4323 Odsłony
-
Ostatni post autor: Pangia
01 lis 2009, 21:45
-
-
[POMOC] Dude skin
Odpowiedzi: 2
autor:
RaV » 31 paź 2009, 12:48
Pierwszy post
Jeśli przerobie tekstury kolesia, to co mam zrobić, żeby działały w postalu, ale tak żeby zmieniły się np. po wzięciu czegoś ? (Nie, że zmienię...
Ostatni post
Hm..... chcę zrobić coś takiego do mojego moda, że jak startuje w świątyni to od razu jestem ubrany w strój mnicha, jeśli to mi nie wyjdzie chcę, aby...
- 2 Odpowiedzi
- 2121 Odsłony
-
Ostatni post autor: RaV
31 paź 2009, 17:54
-
-
[POMOC] MAPPING i MODDING ... Różne pytania
Odpowiedzi: 21
autor:
MaKiPL » 27 sie 2009, 20:11
Pierwszy post
1.Jak dodać dźwięk na mapę ? tak żeby się on ciągle powtarzał i był na mapie ... Żeby jak się chodzi po mapie to żeby ciągle grał dźwięk/muzyczka...
Ostatni post
Skąd mogę wziąć darmowe modele .ASE ?
Szukałem na googlach , ale nic nie mogłem znaleźć ... A ten 3ds MAX zapisuje mi modele do .ASE ale bez...
- 21 Odpowiedzi
- 4837 Odsłony
-
Ostatni post autor: MaKiPL
25 paź 2009, 09:39
-
-
[POMOC] koniec gry
Odpowiedzi: 8
autor:
RaV » 24 kwie 2009, 12:56
Pierwszy post
Witam, napiszę tutaj krótko w czym problem. Jak mam zrobić żeby był koniec gry po zabiciu jakiejś osoby. Czyli zabijam kogoś i kończy się gra :)
Ostatni post
Ok , Rozczytujemy posty wyżej :}
Stawiamy Bystandera Otwieramy jego opcje następnie 'event'> i w polu 'tag' wpisujemy np.Koniec , teraz otwieramy...
- 8 Odpowiedzi
- 3911 Odsłony
-
Ostatni post autor: MaKiPL
20 paź 2009, 10:33
-
-
Filmik do moda
autor:
Poczen » 18 paź 2009, 20:31
Kończę kolejnego moda potrzebne są mi jeszcze jednak dwie rzeczy:
-Jak dodać filmik końcowy i początkowy(Chodzi o coś w stylu tego co jest w mapie...
- 0 Odpowiedzi
- 2506 Odsłony
-
Ostatni post autor: Poczen
18 paź 2009, 20:31
-
-
[PROBLEM] Edytor AW nie odtwarza mapy
Odpowiedzi: 7
autor:
Reality Master » 16 paź 2009, 19:43
Pierwszy post
Witam, drodzy parafianie.
Dzisiaj spotkał mnie dość nietypowy problem. Mianowicie, przy próbie odtworzenia mapy (Play Level) edytor (AW) po prostu...
Ostatni post
@Mr Minio
Głupi nie jestem, zawsze, gdy dłubię coś w PostEDzie grę mam wyłączoną .
@MaKiPL
Jak już mówiłem odpada, często sprawdzam czy coś działa...
- 7 Odpowiedzi
- 2474 Odsłony
-
Ostatni post autor: Reality Master
17 paź 2009, 17:36
-
-
[PROBLEM] STP-Logo
Odpowiedzi: 2
autor:
MaKiPL » 07 paź 2009, 20:05
Pierwszy post
Podmieniłem teksture STP logo na swoją , te logo które jest w menu na górze...
Jednak po odpaleniu , Były tylko kolory pozmieniane , a tekst był taki...
Ostatni post
Pobierz P2M@D Intro i poszukaj tam, co było zmieniane i zmień to samo.
- 2 Odpowiedzi
- 2449 Odsłony
-
Ostatni post autor: Pangia
16 paź 2009, 14:03
-
-
[pomoc] pytanka początkującego
Odpowiedzi: 6
autor:
adana4 » 09 kwie 2009, 11:25
Pierwszy post
więc tak:
-jak zrobić tłukące się butelki po piwie
-jak zrobić dźwięki na całej mapie i obszarowo
-jak zrobić wybuchające samochody i magnetofon...
Ostatni post
Butelka :
Wlaczasz actor class browser->prop->PropBreackable->window i tam masz bottle, klikasz na bottle i umieszczasz gdzie chcesz na mapie, czyli...
- 6 Odpowiedzi
- 3550 Odsłony
-
Ostatni post autor: madrox
19 wrz 2009, 10:10
-
-
pomoc z moverem
Odpowiedzi: 1
autor:
Tiszer » 28 sie 2009, 12:22
Pierwszy post
jak zrobić mover który będzie zawsze sie powtarzał ?
Ostatni post
Hmm.... jeśli stworzysz już movera i gdzie ma jeździć, ustaw mu jakiś tag (event>tag)
np. 01, abc. Obok movera zrób ScriptedTrigger'a*, wejdź w...
- 1 Odpowiedzi
- 2279 Odsłony
-
Ostatni post autor: RaV
10 wrz 2009, 15:18
-
-
PostEd - pomocy
Odpowiedzi: 2
autor:
antyvlad » 06 wrz 2009, 14:48
Pierwszy post
Witam, to mój pierwszy post ale forum przeglądam już od dłuższego czasu, piszę w związku ze sprawą która spędza mi sen z powiek.
Mianowicie:...
Ostatni post
niestety, w menu view nie działa tak samo, żaden browser :(
- 2 Odpowiedzi
- 2482 Odsłony
-
Ostatni post autor: antyvlad
07 wrz 2009, 20:43
-
-
Safe zone
Odpowiedzi: 3
autor:
eddie » 21 sie 2009, 13:45
Pierwszy post
Istnieje w ogóle coś takiego? Chodzi o to żeby np. zombie nie mogły wchodzić do danego budynku, i żeby przerywały pościg. Czasem w ED, czy nawet AWP...
Ostatni post
Pewno nie ma, ale najprościej przecież zrobić drabinkę i murek :)
- 3 Odpowiedzi
- 2169 Odsłony
-
Ostatni post autor: Pangia
21 sie 2009, 19:23
-
-
Static mesh ruszający się .
Odpowiedzi: 6
autor:
Tiszer » 14 kwie 2009, 18:30
Pierwszy post
Chciałbym się dowiedzieć jak zrobić static mesha który porusza się jak się go kopnie, tak jak w biurze w RWS komputer i skrzynie .
proszę o szybką...
Ostatni post
Wielkie dzięki RaV.
- 6 Odpowiedzi
- 2459 Odsłony
-
Ostatni post autor: Heroinka
20 sie 2009, 18:56
-
-
Pawn Spawner Duży Problem
Odpowiedzi: 2
autor:
Pablo Abruzzi » 16 lip 2009, 14:05
Pierwszy post
Mam problem z pawn spawnerem w AW: Na mapie z STP (z postal site) zrobiłem zombii i dałem mu tag AWZombieCharger1 i trzy pawn spawnery w nich...
Ostatni post
Hm..... AWcharger1 ( tag ) dałeś w Event/tag czy może w Spawner/SpawnTag ?? ;>
- 2 Odpowiedzi
- 2212 Odsłony
-
Ostatni post autor: RaV
04 sie 2009, 11:55
-
-
Własny gang
Odpowiedzi: 7
autor:
Pablo Abruzzi » 18 lip 2009, 12:25
Pierwszy post
Mam pytanie: Jak zrobić, aby jakiś człowiek chodził za kolesiem?? Kiedyś mi poradzono, żeby sprawdzić na tych żołnierzach z bazy talibów, ale nic tam...
Ostatni post
Własny gang, czyli teren i grupa przechodniów, która powiązana tagiem z terenem broni tego terenu i trzyma się go. Ale czy da się w podobny sposób...
- 7 Odpowiedzi
- 2854 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
30 lip 2009, 01:16
-
Twoje uprawnienia na tym forum
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników