Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
-
Globalne Ogłoszenia
-
-
Forum PostalSite.Info wraca do życia. Z nowym właścicielem
Odpowiedzi: 28
autor:
Tiquill » 31 paź 2020, 20:00
» w
Ogłoszenia
Pierwszy post
Nic nie jest wieczne. Ale trwa w naszych głowach i sercach nawet gdy zniknie. Zwłaszcza z obietnicą, że wróci. PostalSite.Info znikło w dość...
Ostatni post
Embrace the freedom of casual encounters on the best dating app in town!
No strings attached dating
Actual Women
Prime casual Dating
- 28 Odpowiedzi
- 25709 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tisher
21 maja 2024, 11:13
-
-
Regulamin v3.0
autor:
Iquid » 14 paź 2006, 12:51
» w
Regulamin
§ 1. Sprawy Regulaminu i Forum
1. Regulamin dotyczy wszystkich Użytkowników. Jest on stawiany nad wszystkimi regulaminami innych działów.
2....
- 0 Odpowiedzi
- 237899 Odsłony
-
Ostatni post autor: Iquid
14 paź 2006, 12:51
-
Tematy
-
-
[ POMOC] podmiana / repleacer
Odpowiedzi: 2
autor:
Bartkov » 01 lut 2017, 18:41
Pierwszy post
Witam, mam pytanie jak napisać repleacer do granatnika? chodzi o to, że zamiast granatnika będzie inna broń. Chodzi oczywiście o świetny granatnik z...
Ostatni post
Podobnie do tego
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Asset Replacer
//
// This is a sample Workshop...
- 2 Odpowiedzi
- 1954 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
01 lut 2017, 22:45
-
-
[ POMOC] SpriteEmittery
Odpowiedzi: 5
autor:
Bartkov » 30 sty 2017, 16:02
Pierwszy post
Hej, czy może ktoś z was wie, gdzie znajdują się dane spriteemittery? (chodzi o to, w jakim folderu engine, fx lub inventor itp)
SpriteEmitter15,...
Ostatni post
Szybki! :D
;)
- 5 Odpowiedzi
- 2082 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
30 sty 2017, 18:35
-
-
[POMOC] Włącznik światła
Odpowiedzi: 8
autor:
Pan Szatan » 08 lis 2016, 13:31
Pierwszy post
Siemano, projektowałem sobie lokację do moda Inside i mam problem bo nie wiem czy dało by się zrobić trigger odpalający światło lub świecący...
Ostatni post
Spoko mi tam zależało tylko na białym świetle ale może uda mi się rozkminić o co chodzi z tymi pozostałymi...
Niezły avek, mrauuuczuśny kotek Mxxx xD
- 8 Odpowiedzi
- 2983 Odsłony
-
Ostatni post autor: Pan Szatan
09 lis 2016, 07:58
-
-
[ POMOC] Jak zrobić latarke jako broń ?
Odpowiedzi: 37
autor:
TiTmx4 » 31 mar 2016, 19:31
Pierwszy post
Chcem zrobić latarke narazie mam model latarki , projektor światła i skrypt ale
nie mam jeszcze animacji do broni .
Ostatni post
function ForceFinish();
function ServerForceFinish();
simulated function ClientForceFinish();
Na cholerę tutaj to w...
- 37 Odpowiedzi
- 7242 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
08 lis 2016, 19:38
-
-
[ POMOC] Zmiana pozycji broni i HUD'u na ekranie
Odpowiedzi: 16
autor:
Dev4ever » 14 kwie 2015, 00:17
Pierwszy post
Witam. Kiedy zmieniłem sobie rozdzielczość na panoramiczną 1920x1080, to pozycja broni się przybliżyła do ekranu, a HUD się zniekształcił i znacznie...
Ostatni post
Najpierw trzeba podać link do tego tematu:
Teraz, zamykamy :faja:
- 16 Odpowiedzi
- 4714 Odsłony
-
Ostatni post autor: Pan Szatan
05 lis 2016, 17:03
-
-
Paczki .u i skrypty
Odpowiedzi: 31
autor:
seebeek17 » 22 cze 2014, 19:20
Pierwszy post
siema.
Mam 2 sprawy...
1.Jakim sposobem wypakować pliki .u z SC Chaos Theory?
..niby jest tam edytor od Unreala ale po kliknięciu export all nic...
Ostatni post
Rozwijam skrypt do latarki i dodaje 2 projektor tylko coś nie idzie tak jak chciałem bo jak pierwszym razem dodałem rotację to projektor przestał być...
- 31 Odpowiedzi
- 7394 Odsłony
-
Ostatni post autor: TiTmx4
09 paź 2016, 19:49
-
-
Powiększenie mapy
Odpowiedzi: 20
autor:
Silver Dragon » 27 wrz 2016, 19:51
Pierwszy post
Mam pytanie
Czy jest możliwość powiększenia terenu do edycji na gotowej mapie?
Jeśli tak, gdzie tego szukać?
Ostatni post
W sumie szukam rozwiązania lepszego. Bez kompromisów z marudnym PostEd'em. Ale jak pisałem wcześniej, sam terrain (ikonkę) można podnieść wyżej na...
- 20 Odpowiedzi
- 3680 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
08 paź 2016, 21:35
-
-
- 2 Odpowiedzi
- 1902 Odsłony
-
Ostatni post autor: TiTmx4
02 paź 2016, 12:38
-
-
pozycja strzału
Odpowiedzi: 15
autor:
Rycho3D » 09 wrz 2016, 16:42
Pierwszy post
Zrobiłem broń Goa-uld, ale nie mogę dopasować pozycji strzału w 3 osobie.
holdstyle=WEAPONHOLDSTYLE_Melee
switchstyle=WEAPONHOLDSTYLE_Double...
Ostatni post
Fajnie, gdyby te nowe elementy były jako boltony. Bo nawet nie wiem, czy są. Acha, pierwsze spojrzenie na nich w oddali... Wyglądali z daleka jak ten...
- 15 Odpowiedzi
- 3309 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
24 wrz 2016, 13:25
-
-
MyLevel... Ale jak? + Tworzenie deszczu
Odpowiedzi: 11
autor:
MaKiPL » 15 gru 2009, 09:09
Pierwszy post
Często stykałem się z tym że wszystkie nowe tekstury pakowane są do plików .fuk
Następnie dowiedziałem się że nazywa się to tak zwany MyLevel
Od X...
Ostatni post
Warunek porządku w grze, kiedy zrobisz MyLevel.u (lub MyLevel.uax itp z nazwą MyLevel), to po całej operacji skasowanie tej paczki, by błędów uniknąć...
- 11 Odpowiedzi
- 3366 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
22 wrz 2016, 20:54
-
-
[POMOC] Jak zrobić psa odpornego na ogień
Odpowiedzi: 3
autor:
Dev4ever » 26 lip 2016, 20:33
Pierwszy post
Tak jak w tytule, jest możliwość aby Dog pawn był niewrażliwy na bronie zapalające takie jak napalm, mołotow, M@d bomb, benzyna, Stynx. W DogPawn...
Ostatni post
Pokombinuj z psem zombie, bo one chyba się nie spalają.
Masz przecież nieśmiertelne psy pod Lucky Ganesh, spójrz jak one są zrobione i je skopiuj...
- 3 Odpowiedzi
- 1934 Odsłony
-
Ostatni post autor: Dev4ever
30 lip 2016, 20:37
-
-
Reset ustawień Mesh'a
Odpowiedzi: 1
autor:
seebeek17 » 14 maja 2016, 00:58
Pierwszy post
Gdy importuję nowy Skeletal Mesh do paczki .ukx, to niektóre (albo czasami i wszystkie) inne, pozostałe mesh'e w paczce tracą przyporządkowane im...
Ostatni post
Przeważnie resetuje się pierwszy mesh z listy. Jest to trochę uciążliwe i też chciałbym wiedzieć, czy jakiś sposób aby tego uniknąć.
- 1 Odpowiedzi
- 1839 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
14 maja 2016, 06:28
-
-
[ POMOC] Jak zrobić windę?
Odpowiedzi: 5
autor:
pikaczu89 » 29 mar 2016, 21:38
Pierwszy post
Jak zrobić windę działającą w 2 kierunkach? Podobna była w AW, ale działała tylko jednorazowo i w jedną stronę (z góry w dół)
Ostatni post
Okej, dzięki Szatan, lookne tam jak to zrobili.
- 5 Odpowiedzi
- 1915 Odsłony
-
Ostatni post autor: pikaczu89
29 mar 2016, 21:59
-
-
[ POMOC] Edytor map do Postal 2 Complete
Odpowiedzi: 6
autor:
pikaczu89 » 28 mar 2016, 20:25
Pierwszy post
Skąd zdobyć edytor map do Postal 2 Complete?
Ostatni post
Aha, no c ó ż, w takim razie nic z tego.
I tym pozytywnym akcentem kończymy ten temat. P.
- 6 Odpowiedzi
- 1935 Odsłony
-
Ostatni post autor: pikaczu89
28 mar 2016, 21:46
-
-
Jak zrobić własny obraz
Odpowiedzi: 15
autor:
ArtekXDPL » 22 mar 2016, 22:10
Pierwszy post
Gdzieś na forum widziałem jak bodajże rychu zrobił swój własny obraz, jak tego dokonać?
Postawiłem static mesha:...
Ostatni post
Żeby zmienić ustawienie tekstury musisz stworzyć nowy obiekt.
Przekonwertuj na brush, ustaw teksturę, potem convert to SM.
SzalonaKrowa :facepalm:...
- 15 Odpowiedzi
- 3188 Odsłony
-
Ostatni post autor: SzalonaKrowa
26 mar 2016, 17:13
-
-
[ POMOC] Modyfikowanie skryptów broni
Odpowiedzi: 27
autor:
ArtekXDPL » 20 mar 2016, 08:37
Pierwszy post
Podstawowe bronie w Postalu STP, składają się domyślnie z 7 plików UC.
Są to pliki:
PistolAmmoPickup
PistolAttachment
PistolBulletAmmoInv...
Ostatni post
Wielkie dzięki!
Nie umiem programować, kiedyś sam próbowałem, ale zawszę wszystko nie działało.
Nie uważam tak, może kilka prostych rzeczy tak się...
- 27 Odpowiedzi
- 3954 Odsłony
-
Ostatni post autor: ArtekXDPL
24 mar 2016, 19:51
-
-
[ POMOC] Pickup działający jak gazeta
Odpowiedzi: 4
autor:
ArtekXDPL » 18 mar 2016, 08:38
Pierwszy post
Jak zrobić własny pickup, który działa dokładnie tak samo jak codzienna gazeta?
patrzyłem do folderu Inventory, są tam pliki odpowiedzialne za...
Ostatni post
A czy w ogóle ty umiesz chociaż trochę programować?
c++ ... - mówi ci to coś?
Jeśli nie, to poczytaj trochę o tym.
Co do gazety , to ma ona funkcje...
- 4 Odpowiedzi
- 1741 Odsłony
-
Ostatni post autor: ArtekXDPL
24 mar 2016, 18:33
-
-
[POMOC] Jak zrobić replacer textur
Odpowiedzi: 2
autor:
Pan Szatan » 23 mar 2016, 21:54
Pierwszy post
Chciałbym zrobić mod do P2 Complete który będzie podmieniał paczkę ChameleonSkins i wyświetlał w zakładce mods.
Ktoś wie jak zrobić skrypty do...
Ostatni post
To chyba nie ro o co mi chodzi ale sprawdzę...
- 2 Odpowiedzi
- 1784 Odsłony
-
Ostatni post autor: Pan Szatan
23 mar 2016, 22:55
-
-
[ POMOC] Ikonki do pickupów
Odpowiedzi: 16
autor:
ArtekXDPL » 16 mar 2016, 00:39
Pierwszy post
Kto zrobi mi ikonki do tych pickupów otrzyma POMÓGŁ.
1 ikona = 1 POMÓGŁ.
Wymiary ikonek 64x64, format DDS.
StaticMesh'ben_mesh.Misc.sodaCan_ben'...
Ostatni post
Wielkie dzięki!
- 16 Odpowiedzi
- 3126 Odsłony
-
Ostatni post autor: ArtekXDPL
23 mar 2016, 19:00
-
-
[POMOC] Import textur
Odpowiedzi: 16
autor:
Pan Szatan » 19 mar 2016, 20:48
Pierwszy post
Chodzi o to że jak importuje textury o równych wymiarach to wszystko jest ok
ale jak chcę zaimportować logo gry (1024x256) to nie działa :/
Nie...
Ostatni post
DXTBmp to najlepszy program do konwersji dds'ów wg mnie
Również polecam
- 16 Odpowiedzi
- 2619 Odsłony
-
Ostatni post autor: Silver Dragon
22 mar 2016, 18:38
-
-
[ POMOC] Nieobecny StaticMesh
Odpowiedzi: 4
autor:
seebeek17 » 15 mar 2016, 20:19
Pierwszy post
Mam mały problem ze StaticMesh'em.
Jak daję go na mapę, to pomniejszam go o połowę (oryginalny jest dość pokaźnych rozmiarów). Przy Build All, jest...
Ostatni post
Może ma włączone Hidden=true w proporcjach
- 4 Odpowiedzi
- 2317 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
16 mar 2016, 06:16
-
-
[ POMOC] Jak zrobić mover?
Odpowiedzi: 48
autor:
ArtekXDPL » 06 mar 2016, 13:53
Pierwszy post
Jak ustawić keye, i inne parametry, aby wiatrak się kręcił?
A i przy okazji jak kopiować domy?
Ostatni post
Dobra robota idę założyć nowy temat bo mnie zjecie xD
- 48 Odpowiedzi
- 7532 Odsłony
-
Ostatni post autor: ArtekXDPL
16 mar 2016, 00:33
-
-
Skróty klawiszowe w POSTed
Odpowiedzi: 3
autor:
Pawel1624 » 15 mar 2016, 13:57
Pierwszy post
Przegladajac forum zauwazylem, ze nie ma nigdzie rozpisanych skrotow klawiszowych w posted.W takim razie ja wrzucam.
Moze komus sie przyda.
Alt-1...
Ostatni post
Jest trochę inaczej np. spacebar chyba blokuje obiekt, ale większość jest dobra.
- 3 Odpowiedzi
- 3312 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
15 mar 2016, 17:47
-
-
[ POMOC] Jak i czy skompilować skrypt gry?
Odpowiedzi: 2
autor:
ArtekXDPL » 13 mar 2016, 12:41
Pierwszy post
Czym i jak skompilować skrypt z gry?
Wyeksportowałem wszystkie skrypty z gry.
W jednym zmieniłem wartości.
Jak teraz skompilować foldery z plikami...
Ostatni post
UMake można uruchamiać z dowolnego miejsca na dysku twardym.
To jest jakieś dziwne bo np.
D:\Program Files\Postal 2 STP...
- 2 Odpowiedzi
- 1246 Odsłony
-
Ostatni post autor: ArtekXDPL
13 mar 2016, 19:58
-
-
Rozwiązanie zagadki GPF
Odpowiedzi: 12
autor:
Rycho3D » 11 mar 2016, 16:39
Pierwszy post
Jedna z przyczyn występowania błędu to KarmaActor, a dokładniej jego limit.
Limit to trochę ponad 300, lecz trzeba pamiętać że zabici przechodnie to...
Ostatni post
To nic nie da
Wcześniej miałem 2 GB RAM, Teraz jest 8, a problem wciąż jest i występuje w tych samych momentach
- 12 Odpowiedzi
- 2970 Odsłony
-
Ostatni post autor: Silver Dragon
12 mar 2016, 22:44
-
-
[POMOC] Zmiana animacji kolesia
Odpowiedzi: 10
autor:
Koleś223 » 23 lut 2016, 16:54
Pierwszy post
Cześć chciałem zmienić animację kolesia tak żeby on przy patrzeniu w dół i górę się nie pochylał dało by się tak zrobić? :?:
Z góry dzięki za pomoc.
Ostatni post
A czy dało by się podmienić samą animację bez podmiany modelu kolesia ?
- 10 Odpowiedzi
- 1639 Odsłony
-
Ostatni post autor: Koleś223
06 mar 2016, 16:40
-
-
[ POMOC] Jak zrobić drabinę?
Odpowiedzi: 6
autor:
ArtekXDPL » 06 mar 2016, 09:34
Pierwszy post
Próbowałem robić zgodnie z poradnikiem jednak mi nie działa co robię źle?
Robie tak:
Stawiam static mesh drabiny, stawiam LadderVolume....
Ostatni post
Wpisałem takie samo Yaw do swojego LadderVolume, strzałka znowu kieruję się w prawo, a drabina nie działa.
Edit: Okej, wpisałem -16384 i jakimś...
- 6 Odpowiedzi
- 1162 Odsłony
-
Ostatni post autor: ArtekXDPL
06 mar 2016, 10:15
-
-
[POMOC] Jasne movery
Odpowiedzi: 2
autor:
Pan Szatan » 04 mar 2016, 13:52
Pierwszy post
Da się coś z tym zrobić ? (Przebudowałem mapę i nic)
Ostatni post
Properties -> Display -> bUntil = True
To będą jeszcze jaśniejsze.
Lighting>bSpejalLit=True Będzie działać tylko na żarówki z włączoną tą opcją.
Lub...
- 2 Odpowiedzi
- 1162 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
04 mar 2016, 17:44
-
-
[ POMOC] Dopasowanie dziury, futryn i drzwi.
Odpowiedzi: 16
autor:
ArtekXDPL » 28 lut 2016, 15:07
Pierwszy post
Podawajcie odpowiednie wymiary brushów, jakie trzeba postawić, aby dopasować je do futryny.
Ostatni post
O ile pamiętam, to napisałem działający sposób w moim poradniku. xD
- 16 Odpowiedzi
- 2337 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
04 mar 2016, 14:44
-
-
[ POMOC] Czy da radę zrobić zniszczalny brush?
Odpowiedzi: 16
autor:
ArtekXDPL » 27 lut 2016, 16:50
Pierwszy post
Czy jest możliwość zrobienia brusha, który niszczyłby się po strzeleniu z broni w niego?
Ostatni post
Zajebiście tego efektu oczekiwałem :D, mam pomysł na kolejną mapkę :D
- 16 Odpowiedzi
- 2637 Odsłony
-
Ostatni post autor: ArtekXDPL
27 lut 2016, 20:27
-
Twoje uprawnienia na tym forum
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników