Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
-
Globalne Ogłoszenia
-
-
- 27 Odpowiedzi
- 15430 Odsłony
-
Ostatni post autor: Dzienis
10 lis 2021, 11:43
-
-
Regulamin v3.0
autor:
Iquid » 14 paź 2006, 12:51
» w
Regulamin
§ 1. Sprawy Regulaminu i Forum
1. Regulamin dotyczy wszystkich Użytkowników. Jest on stawiany nad wszystkimi regulaminami innych działów.
2....
- 0 Odpowiedzi
- 231527 Odsłony
-
Ostatni post autor: Iquid
14 paź 2006, 12:51
-
Tematy
-
-
[ POMOC] Wycinka mapy
Odpowiedzi: 3
autor:
Zaver » 03 sie 2012, 23:36
Pierwszy post
Witam. Czy jest możliwe wycięcie odpowiedniej części mapy, czy zapisuje się na amen. Chciałem wyciąć mapę (próbować) takim sposobem:
1) Zaznaczyłem...
Ostatni post
Dzięki wam ludu! Miałem robić dodatek do Saints Row: The Third, ale postanowiłem najpierw zrobić Postala 2 (jak by ktoś pytał, Saints Row działa na...
- 3 Odpowiedzi
- 2748 Odsłony
-
Ostatni post autor: Zaver
04 sie 2012, 03:04
-
-
[ POMOC] Bumpmapping w P2?
Odpowiedzi: 9
autor:
Ryuq » 28 sty 2012, 18:55
Pierwszy post
Witam, ostatnio zastanawiałem sie na zrobieniu moda który by poprawiał grafike w p2, i tak sobie pomyślałem o BumpMappingu...czy to w ogóle możliwe ?...
Ostatni post
Postal 2 jest na bardzo wczesnej wersji Unreal Engine 2.0, nie da się zrobić kompletnie nic w tej sprawie. Pisanie do EpicGames w tej sprawie nic nie...
- 9 Odpowiedzi
- 2907 Odsłony
-
Ostatni post autor: MaKiPL
03 sie 2012, 10:54
-
-
[ POMOC] Podmiana Dzwięków Broni
Odpowiedzi: 9
autor:
expert192 » 25 lip 2012, 15:52
Pierwszy post
Witam mam pytanie wie ktos jak podmieniac dzwieki w p2 broni? bo mam wyciagniete z BF3 a w p2 dzwięki mizerne są prosze bardzo o pomoc. :|
Ostatni post
W zakładce sound klikasz Plik>Open>WeaponSounds.uax. Potem Plik>Import .
Eksport też się da.
Ma być .wav, mono.(jedno kanałowe). Jeśli dasz stereo...
- 9 Odpowiedzi
- 2539 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
26 lip 2012, 06:37
-
-
[POMOC] zmiany terenu się nie zapisują
Odpowiedzi: 12
autor:
BLOOD M@DNESS » 28 lip 2011, 12:13
Pierwszy post
tak jak w temacie zmiany terenu się nie zapisują np gdy na mapie aw7_suburbs-3 powiększę lub obniżę tren i zapisze to teren w grze znów ten co...
Ostatni post
Czytam zaległe tematy i - tego odświeżę.
I po co tak komplikować? Wystarczy kliknąć na nazwie tekstury terenu, w tym przypadku...
- 12 Odpowiedzi
- 3144 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
22 cze 2012, 00:50
-
-
Kilka błędów ED
Odpowiedzi: 3
autor:
Rycho3D » 16 cze 2012, 19:06
Pierwszy post
Ktoś wie co jest grane ,bo to widzę pierwszy raz, a myślałem że UnrealED ma tylko jedną odpowiedź na każdy błąd. :zdziw:
CreateWindowEx failed:...
Ostatni post
Utworzyłem profil dla UnrealED z wyłączonym buforowaniem .Zobaczymy czy to pomoże.
- 3 Odpowiedzi
- 1928 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
17 cze 2012, 07:22
-
-
[POMOC] Poruszanie przedmiotami
Odpowiedzi: 15
autor:
adana4 » 18 sty 2009, 22:00
Pierwszy post
dziś kuzyn oddał mi wreszcie płytkę z postalem 2 stp i od razu go zainstalowałem i odpaliłem posted .Dobra postępuje zgodnie z tym poradnikiem dla...
Ostatni post
Odpowie ktoś, kiedyś jak obracać przedmiotami w ED'dzie? Było nie raz na forum. Szukajka i hasło obracanie przedmiotami wskaże ten temat: Wczytaj się...
- 15 Odpowiedzi
- 3971 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
16 cze 2012, 01:46
-
-
optymalizacja
Odpowiedzi: 1
autor:
Sadysta » 03 cze 2012, 11:46
Pierwszy post
Jak zmniejszyć il lagów w grze oprócz opcji w menu? Strasznie mi się ten mod z samochodami tnie nie da się tego jakoś naprawić?
Ostatni post
Modów z samochodami jest trzy. Odpalane domyślnie ma StP mogą też być dla AWP jak też AWP z AWPMod. Jedno niweluje wady drugiego, ale niesie też...
- 1 Odpowiedzi
- 1538 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
03 cze 2012, 12:50
-
-
Krew w P2
Odpowiedzi: 5
autor:
Sadysta » 02 cze 2012, 16:03
Pierwszy post
Czy istnieje możliwość zrobienia tak żeby krew nie znikała ?
Ostatni post
I nie jest dokończony, generuje błędy w grze. Z tego co pamiętam, edycja domyślnego pliku P2, jakim jest ten mod, to kompilacja niepełnego kodu....
- 5 Odpowiedzi
- 1829 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
03 cze 2012, 12:17
-
-
Kłująca woda do postala
Odpowiedzi: 12
autor:
Sadysta » 31 maja 2012, 15:15
Pierwszy post
To jest sobie mapa do P2 z wodą wszystko cacy i ładnie tylko dlaczego nie gina w niej ludzie :cry: ? Wie ktoś może jak zrobić żeby gineli :mgun2: ?
Ostatni post
Sadysta , łączenie postów zostało wyłączone tylko po to, by każdy kto po dłuższym czasie chce coś dopisać, mógł z tego korzystać. Pisanie nowego...
- 12 Odpowiedzi
- 2292 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
01 cze 2012, 22:35
-
-
Problem z Kolizją własnych Static Meshy.
Odpowiedzi: 8
autor:
Tiszer » 30 mar 2012, 20:29
Pierwszy post
Siema, mam pewien problem z edytorem.
Mianowice gra nie widzi kolizji z moim modelem.
W zakładce Static Mesh piszę Colision Enabled=True, więć nie...
Ostatni post
Jeśli obiekt będzie zamknięty i pivot wewnątrz ,to kolizja powinna być poprawna.
- 8 Odpowiedzi
- 1980 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
01 kwie 2012, 16:14
-
-
Podmiana tekstur?
Odpowiedzi: 4
autor:
layser225 » 17 mar 2012, 20:46
Pierwszy post
Witam. Wiem że temat był już przerabiany 100 razy, ale za Chiny nie mogę go znaleźć...
Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć jak podmieniać tekstury? bo gdy...
Ostatni post
Dzięki za pomoc, temat do zamnknięcia
[ Komentarz dodany przez: Silver Dragon : 2012-03-18, 22:20 ]
Closed ;)
- 4 Odpowiedzi
- 2693 Odsłony
-
Ostatni post autor: layser225
18 mar 2012, 10:37
-
-
Posłuszne AI - stary problem - nowe rozwiązanie?
Odpowiedzi: 11
autor:
Pablo Abruzzi » 25 lis 2010, 19:34
Pierwszy post
Witajcie
Wracam do starego problemu, które nie udało się nam rozwiązać, a że temat jest gdzieś w głębinach forum pozwolę sobie założyć nowy.
Czy w...
Ostatni post
W AVPC v.1420 są bystandery które działają na podobnej zasadzie. Możesz je obadać:
SMCharactersSP.SMVanessaHudgens
SMCharactersSP.SMAnnaVasquez
- 11 Odpowiedzi
- 2656 Odsłony
-
Ostatni post autor: Silver Dragon
03 mar 2012, 10:33
-
-
[ POMOC] Skrypt taczającej się butelki
Odpowiedzi: 2
autor:
Rycho3D » 17 sty 2012, 19:53
Pierwszy post
Wie ktoś dlaczego, nie działa ParticleColor? A dokładniej function FitTheEffect
Partycje szkieł są białe a powinny być brązowe.
Kod:...
Ostatni post
Dzięki . Daje pomógł.
Wykorzystam ShatterBottle.
- 2 Odpowiedzi
- 2501 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
18 sty 2012, 06:56
-
-
Skrypty do flakow i krwi?
Odpowiedzi: 1
autor:
yarojohn » 11 sty 2012, 10:24
Pierwszy post
Ktore skrypty sa odpowiedzialne za przemoc?, nie chodzi mi o cwiartowanie cial lecz np o cos takiego ze strzelamy w ludka i sypia sie te male flaki -...
Ostatni post
tak
- 1 Odpowiedzi
- 2167 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
11 sty 2012, 20:10
-
-
[POMOC] Podmiana textur
Odpowiedzi: 8
autor:
Marlo64 » 23 gru 2011, 09:42
Pierwszy post
Witam otóż mam taki problem kiedy chce podmienić teksturę nieba i klikam edit potem replace textures i potem wybieram teksturę i klikam get from...
Ostatni post
Ok już wszystko działa dzięki.
- 8 Odpowiedzi
- 2161 Odsłony
-
Ostatni post autor: Marlo64
24 gru 2011, 11:09
-
-
[TUTORIAL] Kolizja samochodów
autor:
Rycho3D » 10 gru 2011, 09:29
Ponieważ dużo osób się mnie pytało: Dlaczego samochód przejeżdża przez StaticMech-e?
Podaję 3 Sposoby ustawienia kolizji obiektów z samochodami....
- 0 Odpowiedzi
- 2094 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
10 gru 2011, 09:29
-
-
[ POMOC] Muzzle flash - brak jakichkolwiek zmian?
Odpowiedzi: 9
autor:
The Iceman » 05 lis 2011, 12:27
Pierwszy post
Podmieniam płomień wylotowy w pliku nathans.utx, wchodzę do gry i nic się nie zmienia. Więc gdzie siedzi to ustrojstwo? Kiedyś podmieniałem w taki...
Ostatni post
ścieżka pliku:
shader=rodzaj
timb=pakunek
muzzle_flash=grupa
pistol_corona_add=nazwa
- 9 Odpowiedzi
- 2803 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
05 lis 2011, 14:38
-
-
Problem z PostED
Odpowiedzi: 1
autor:
Mozal » 04 lis 2011, 15:21
Pierwszy post
Dopiero chciałem zacząć prace na tym edytorze dzięki Reality Master , ale pokazuje mi się takie coś:
A jak się nie mylę tam wcześniej były jakieś...
Ostatni post
Było ze sto razy!
Zamykam. 8-)
- 1 Odpowiedzi
- 3318 Odsłony
-
Ostatni post autor: Mr Minio
04 lis 2011, 15:36
-
-
[POMOC] Broń
Odpowiedzi: 9
autor:
mikizmiki » 08 mar 2009, 17:37
Mam pytanie jak stworzyć broń w jakim programie i jak zrobić animacje do niej też jak to potem złozyc z góry thx szukalem takiego tematu
- 9 Odpowiedzi
- 3924 Odsłony
-
Ostatni post autor: ciuciu
24 paź 2011, 18:19
-
-
[ POMOC] Mapa z mostem w AW
Odpowiedzi: 2
autor:
Silver Dragon » 11 paź 2011, 15:21
Pierwszy post
Pytanie do znawców PostED. Jak pozbyć się tego zakichanego ograniczenia na w/w mapie. Potrzebuję dostać się w grze do rzeki a tam ciągle mnie...
Ostatni post
Dzięki wielkie :ok:
Temat zamykam
- 2 Odpowiedzi
- 3011 Odsłony
-
Ostatni post autor: Silver Dragon
11 paź 2011, 23:35
-
-
Paczka UAX
Odpowiedzi: 1
autor:
zimon12 » 11 wrz 2011, 11:57
Pierwszy post
Witam. Chciałbym się dowiedzieć jak stworzyć taką paczkę w formacie UAX z dźwiękami wav. Postawiłem server i chciałbym dodać własne dialogi takie np...
Ostatni post
Importujesz dźwięk ,wpisujesz nazwę paczki, i zapisz. :)
- 1 Odpowiedzi
- 2542 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
11 wrz 2011, 17:51
-
-
[ POMOC] Problem z jakimś brushem...
Odpowiedzi: 3
autor:
TheMiki470 » 29 sie 2011, 20:00
Pierwszy post
Witam. Szukałem w szukajce ale nic nie znalazłem.
Próbowałem poćwiczyć trochę robienie terenu. Zdążyłem przygotować tylko SunLight i Cube,a gdyb...
Ostatni post
Następnym razem zaznacz jakąś teksturę i kliknij BildingAll ,a wszystkie ściany bez tekstur się nią po teksturują .
- 3 Odpowiedzi
- 2734 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
30 sie 2011, 20:58
-
-
[ POMOC] Stworzenie nowego Modelu bystandera
Odpowiedzi: 2
autor:
Ryuq » 31 lip 2011, 12:33
Pierwszy post
A więc tak, znalazłem naprawdę zajebisty model Egzo-szkieletu z gry S.T.A.L.K.E.R i chciałbym go wrzucić do gry. Jest jeden problem, mianowicie meshe...
Ostatni post
Acha, dzięki, no popróbuję coś zrobić może mi się uda
- 2 Odpowiedzi
- 2474 Odsłony
-
Ostatni post autor: Ryuq
31 lip 2011, 15:58
-
-
[ POMOC] Zmiana Mesha - Bolton zawieszony w powietrzu
Odpowiedzi: 7
autor:
Ryuq » 30 lip 2011, 13:06
Pierwszy post
Otóż tak, Zmieniłem Mesh trąbkarzy na mapie AW7_Parade i kiedy wchodzę na mapę
wszystkie te tuby zostają w miejscu, tzn. Bystanderzy idą tak jak...
Ostatni post
W takim razie trzeba stworzyć nowy AtachAlias dla Mesha.
Lub przerobić ten AtachAlias instrument .
- 7 Odpowiedzi
- 1969 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
31 lip 2011, 13:17
-
-
[POMOC] jak zrobić krążącyh bystanederów
Odpowiedzi: 3
autor:
BLOOD M@DNESS » 27 lip 2011, 13:49
Pierwszy post
witam tak jak w temacie jak zrobić krążących bystanederów takich np jak protestantów czy parade
Ostatni post
Potrzebny ci ProtestorINFO ustawione w kółeczko .
w nim ustawiasz jakie pieśni mają być grane :D
A w ProtestorInfo --> PawnTagList --> wpisujesz...
- 3 Odpowiedzi
- 1976 Odsłony
-
Ostatni post autor: Ryuq
29 lip 2011, 14:00
-
-
[ POMOC] Sikająca beczka
Odpowiedzi: 3
autor:
Rycho3D » 28 lip 2011, 19:29
Pierwszy post
Wiec chcę zrobić beczkę ,w której po strzale leje się woda ,olej .
Ale nie mam zielonego pojęcia jak napisać skrypt .
Może ktoś mnie naprowadzi który...
Ostatni post
Opcje z bystanderami raczej odpadają .
Beczka ma być w KActor .
Myślałem raczej o fluid tam też pojawia się efekt po strzale .
- 3 Odpowiedzi
- 1702 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
28 lip 2011, 21:19
-
-
[ POMOC] (Nie)widzialny Static Mesh
Odpowiedzi: 6
autor:
Slayer » 14 lip 2011, 15:32
Pierwszy post
Mam problem z edytorem, a mianowicie z static meshem, którego nie widać w edytorze ( przez co nie mogę dziada się pozbyć ), ale w grze już tak....
Ostatni post
Tak na przyszłość
Jak nie widzimy jakiegoś obiektu możemy spróbować w ten o to sposób. Wchodzimy w zakładkę Groups i zaznaczamy nazwę (grupę ) która...
- 6 Odpowiedzi
- 3498 Odsłony
-
Ostatni post autor: adana4
27 lip 2011, 23:27
-
-
[ POMOC] Jak ustawić bystanderowi animacje np. sikania?
Odpowiedzi: 8
autor:
Ryuq » 24 lip 2011, 20:09
Pierwszy post
Otóż, mam taki problem.
Chcę dodać trochę realizmu do postala, a więc mój bystander stoi przed pisuarem i...nic.
Co mam zmienić w jego parametrach,...
Ostatni post
niestety nie wiem w którym ini i co mam zrobić
- 8 Odpowiedzi
- 2357 Odsłony
-
Ostatni post autor: BLOOD M@DNESS
27 lip 2011, 12:24
-
-
[Pomoc] cut-scene trigger
Odpowiedzi: 5
autor:
BLOOD M@DNESS » 19 lip 2011, 13:11
Pierwszy post
witam ostatnio robię nową mapę i postanowiłem zrobić cut-scene i gdy wchodzę na triggera odpala się cut-scena i teraz mam 2 problemy
1. gdy próbuje...
Ostatni post
to poustawiaj czas :D
- 5 Odpowiedzi
- 2186 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
25 lip 2011, 18:14
-
-
[ POMOC] Błąd podczas uruchomiania najprostszej mapy
Odpowiedzi: 3
autor:
adana4 » 24 lip 2011, 12:50
Pierwszy post
Witam
Mam taki o to błąd podczas testowania mapy w edytorze . Na mapie mam tylko start point , mapa kwadratowa i za każdym razem wyskakuję błąd ....
Ostatni post
Zapoda go ktoś ?
A wiesz który?
Zainstaluj jeszcze raz moda .
- 3 Odpowiedzi
- 1971 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
24 lip 2011, 16:13
-
Twoje uprawnienia na tym forum
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników