Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
-
Globalne Ogłoszenia
-
-
- 27 Odpowiedzi
- 11957 Odsłony
-
Ostatni post autor: Dzienis
10 lis 2021, 11:43
-
-
Regulamin v3.0
autor:
Iquid » 14 paź 2006, 12:51
» w
Regulamin
§ 1. Sprawy Regulaminu i Forum
1. Regulamin dotyczy wszystkich Użytkowników. Jest on stawiany nad wszystkimi regulaminami innych działów.
2....
- 0 Odpowiedzi
- 229011 Odsłony
-
Ostatni post autor: Iquid
14 paź 2006, 12:51
-
Tematy
-
-
(Pytanie) zombie
Odpowiedzi: 5
autor:
Dev4ever » 02 sie 2013, 23:43
Pierwszy post
Jak zrobić żeby zombie biły mnie tymi łapami dwa razy szybciej i żeby się szybciej poruszały
z góry dzięki za pomoc :)
Ostatni post
plik Pawn
var float WalkingPct; // pct. of running speed that walking speed is
- 5 Odpowiedzi
- 2015 Odsłony
-
Ostatni post autor: prawdziwy 666
08 sie 2013, 01:31
-
-
Jak przenieść mapę?
Odpowiedzi: 10
autor:
Szajsung » 05 sie 2013, 14:55
Pierwszy post
Chce przerobić mape z gry Land of the Dead do Postala 2. To taki zrujnowany teatr.
Tylko nie wiem jak używać PostEd. Pomoże ktoś powie jak go używać?
Ostatni post
Tak to wygląda:
- 10 Odpowiedzi
- 2497 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
07 sie 2013, 23:39
-
-
Skrypty do broni
Odpowiedzi: 5
autor:
seebeek17 » 19 lip 2013, 18:41
Pierwszy post
cześć.
jak tworzę nową broń i kopiuję wszystkie jej skrypty to nie mogę znaleźć jej textury w skryptach.
gdzie się ją ustawia, żeby po dodaniu owego...
Ostatni post
jak zrobiony model wyexportować do .ase?
Wiele nad tym siedziałem i... Z mojego doświadczenia, jedynym narzędziem do eksportu do .ASE jest 3D...
- 5 Odpowiedzi
- 1708 Odsłony
-
Ostatni post autor: MaKiPL
19 lip 2013, 22:26
-
-
Temat o pomocy w PostED
Odpowiedzi: 12
autor:
seebeek17 » 12 lip 2013, 18:22
Pierwszy post
siemka.
Założyłem nowy temat, bo w tamtym się powoli syf robił i żeby nie zaśmiecać założyłem ten. :)
Mam nadzieję, że to już ostatni mój taki temat,...
Ostatni post
11.Chciałbym zrobić coś takiego, że jest żółte miejsce na ścianie, żeby po kliknięciu np. V na tym żółtym polu pojawiała się bomba, która po kilku...
- 12 Odpowiedzi
- 2655 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
18 lip 2013, 01:20
-
-
Muza typu WSRH w Postalu
Odpowiedzi: 9
autor:
mario11948 » 10 lip 2013, 09:18
Pierwszy post
Siema jestem tu nowy. Chciałbym podzielić się z wami swoją chorą wizją zhakowania pewnych mapek w postalu. a więc usprawnić te mapki o muzykę wyżej...
Ostatni post
szczerze dziękuje za pomoc jak podmienie jakąś mape to odrazu wżucę na tą stronę (chyba jak mi się zachce)
- 9 Odpowiedzi
- 2150 Odsłony
-
Ostatni post autor: mario11948
15 lip 2013, 08:55
-
-
Problemy w PostED i skryptach
Odpowiedzi: 7
autor:
seebeek17 » 10 lip 2013, 13:57
Pierwszy post
siemka.
Na początek przepraszam, że tak piszę tematy jeden za drugim, ale jak się już nauczę tego co potrzebuję to czasne jakiegoś moda, bo mam kilka...
Ostatni post
ładnie nawet ci wyszla ta mapa ;)
@edit: prosze temacik zamknac
- 7 Odpowiedzi
- 2114 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
11 lip 2013, 16:16
-
-
Pomoc w PostED
Odpowiedzi: 24
autor:
seebeek17 » 30 cze 2013, 14:17
Pierwszy post
witam.
mam kolejne(tym razem juz ostatnie) pytania co do cudownego PostEDa :D
To tak:
1.Jak zrobić NOWE bronie do Postala 2?
Próbowałem sam coś...
Ostatni post
Większość ma wpisane by po czasie się unicestwić.
wow..to tak można..?..fajnie..popatrze różne coś pozmieniam i sie jakos zrobi.
thz.
@edit:...
- 24 Odpowiedzi
- 3716 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
10 lip 2013, 13:48
-
-
Dziwne napisy w skryptach
Odpowiedzi: 13
autor:
seebeek17 » 07 lip 2013, 17:04
Pierwszy post
siemka.
Jak odpalam w notatniku np. inventory.u z STP to tam są takie dziwactwa na początku np.:
AmmoName GetViewRotation Tick Hint2...
Ostatni post
emm...ni umim :( :cry:
Robię trasę InterplenationPointów(zrobiłem kółko i pierwszy jest obok ostatniego) i jak to dokładnie zrobić żeby ostatni...
- 13 Odpowiedzi
- 2459 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
10 lip 2013, 13:45
-
-
2 drobniutkie pytanka PostED
Odpowiedzi: 9
autor:
seebeek17 » 06 lip 2013, 21:37
Pierwszy post
witam.
używałem szukajki ale ona chyba nie działa :/
mam 2 takie malutkie problemiki z postedem:
-Jak zrobić otwierające się drzwi?
-jak robie nową...
Ostatni post
No i jest dobrze ;)
Thx Rycho :D
@edit: mozna temacik zamknac ;)
- 9 Odpowiedzi
- 2344 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
08 lip 2013, 16:23
-
-
Kilka pytan z PostED'em i blender oraz rozne
Odpowiedzi: 31
autor:
seebeek17 » 10 cze 2013, 13:56
Pierwszy post
siemka.
na forum jestem nowy ale z postalem znam sie dlugo i naszla mnie ostatnio chec by pomodowac troche :)
PS.sorki za pisze bez polskich znakow...
Ostatni post
dziekuje Tiq :D
- 31 Odpowiedzi
- 6768 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
05 lip 2013, 10:10
-
-
[ POMOC] DX10 w Postal2?
Odpowiedzi: 30
autor:
Ryuq » 03 cze 2013, 16:11
Pierwszy post
Witam, jak mogę zmusić Postala 2 do ruszenia na DX10 ? Są w necie biblioteki konwertujące z DX8 na DX9, jest coś takiego może na DX10? Bardzo mi...
Ostatni post
Okey, nice fake bump. But, i want real, not fake bumpmapping. And DX10 in P2.
Why? If if there is no difference. And it is looks like real bump....
- 30 Odpowiedzi
- 8182 Odsłony
-
Ostatni post autor: postak96
27 cze 2013, 15:22
-
-
Problem z teksturami
Odpowiedzi: 5
autor:
seebeek17 » 25 cze 2013, 21:01
Pierwszy post
Proszę o nieusuwanie tematu, bo bardzo potrzebuję tej odpowiedzi!
siemka.
Gdy robię nową paczkę tekstur w PostED i używam kilku z nich do robienia...
Ostatni post
Działa! Dzieki :D
- 5 Odpowiedzi
- 2072 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
26 cze 2013, 18:45
-
-
Kilka pytan PostED
Odpowiedzi: 17
autor:
seebeek17 » 23 cze 2013, 13:31
Pierwszy post
siemka.
mam kilka pytan:
1.Chcialbym zrobic, takie cos, ze idzie sie wąskął sciezką i w połowie drogi, wlącza sie filmik(trigger'em), ze dom na koncu...
Ostatni post
Już doprawiał nic nie będę, ale dokładnie - twój mod i my tylko mówimy co, jak i gdzie xD
a więc temat do zamknięcia :D
- 17 Odpowiedzi
- 3486 Odsłony
-
Ostatni post autor: Zaver
24 cze 2013, 17:28
-
-
Dziwna siatka w posted
Odpowiedzi: 3
autor:
seebeek17 » 22 cze 2013, 22:53
Pierwszy post
siemka.
w postedzie na zwyklej mapie np. surburbs-1 jak jest np. drzewo, to jest w tym samym miejscu taka siatka z colision, ze jak sie ta siatke...
Ostatni post
dzieki
- 3 Odpowiedzi
- 2130 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
23 cze 2013, 20:15
-
-
Ustawienia tekstur a PostED
Odpowiedzi: 2
autor:
seebeek17 » 22 cze 2013, 21:19
Pierwszy post
siemka.
jak podmieniam tekstury w PostED'zie to jak wlaczam gre, i w opcjach zmieniam ustawienia grafiki to tekstury sa takie same, a orginalne jakos...
Ostatni post
thz
- 2 Odpowiedzi
- 1755 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
23 cze 2013, 20:14
-
-
[ POMOC] Model Interioru Samolotu
Odpowiedzi: 5
autor:
Ryuq » 16 cze 2013, 22:12
Pierwszy post
Mam sprawunie, potrzebny mi model wnętrza pewnego samolotu bombowego.
ale nie chodzi o model zewnętrzny, tylko właśnie o
ten model od wewnątrz,...
Ostatni post
siemka.
@Ryuq666 Poszukam w google wnętrze B-29, i mógłbym spróbować zrobić dla Ciebie mapę z wnętrzem tego samolotu, ale nic nie obiecuję. ;)...
- 5 Odpowiedzi
- 1540 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
21 cze 2013, 20:46
-
-
[ POMOC] Triggery w ruchomym meshu?
Odpowiedzi: 4
autor:
Ryuq » 16 cze 2013, 17:23
Pierwszy post
Mam ciekawy pomysł na mapkę, ale i jeden problem.
Mianowicie, na jednej mapie w UT2K4 w trybie Assault biega sie po kilku olbrzymich pojazdach...
Ostatni post
Przynajmniej trzy mapy P2 multi też działają na zasadzie przesuwającego się gruntu, w tym najbardziej znana MPS-TrainSnatch.
- 4 Odpowiedzi
- 1260 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
18 cze 2013, 15:18
-
-
[ POMOC] Zrobienie Broni i Kompilacja
Odpowiedzi: 10
autor:
Ryuq » 10 cze 2013, 17:35
Pierwszy post
Najbardziej lamerskie ze wszystkich pytań i w ogóle, ale czy ktoś może mi wyjaśnić, dlaczego kiedy chcę sobie zrobić Shotguna na podstawie USAS12 z...
Ostatni post
UMake jest wygodniejszy niż UCC, ale bez zajrzenia w UCC.log nie poradzisz sobie z trudnym błędem. A czasem nawet prostym. Ryuq666 , jakby co, daj...
- 10 Odpowiedzi
- 2812 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
12 cze 2013, 00:21
-
-
[ POMOC] Problem z dzwiękami
Odpowiedzi: 15
autor:
Frednes » 02 kwie 2013, 17:18
Pierwszy post
Chciałem podmienić teksty dude_getdown, dude_getdownifyoudont i dude_getthefuckdown na swoje teksty,klikam import, niby wszystko sie wrzuciło ale jak...
Ostatni post
Na przyszłość:
.wav
16-bit 44kHz (44100) spacje zastepujesz _ importujesz z C:\
- 15 Odpowiedzi
- 4644 Odsłony
-
Ostatni post autor: MaKiPL
04 cze 2013, 00:13
-
-
[ZigHor's] MegaTutorials
Odpowiedzi: 4
autor:
Zaver » 22 lut 2013, 04:06
Pierwszy post
Witajcie. Ostatnio napisałem tutoriale dla użytkownika Mozal (czyli dla Mozal'a) i najpewniej mogę je udostępnić. Może je poprawie (możliwe) i zrobię...
Ostatni post
Bo to jego tutorial?
Nie trudno wyczuć ironię w jego zdaniu :)
Fajnie, ale nazwa megatutorials sugerowałaby raczej większą ilość tutoriali ... :)...
- 4 Odpowiedzi
- 3055 Odsłony
-
Ostatni post autor: ciuciu
24 lut 2013, 15:09
-
-
Modele, Animacje - exportowanie?
Odpowiedzi: 27
autor:
jezus1993 » 22 kwie 2008, 23:20
Pierwszy post
jak można exportować animacje oraz modele z tego formatu UKX do np. 3ds ?
bo chciałbym je poprzerabiać ale nigdzie w postED niema żądnego export przy...
Ostatni post
U mnie w actorX w ten sposób można tylko jako FBX :( albo wszystkie na raz :)
- 27 Odpowiedzi
- 15268 Odsłony
-
Ostatni post autor: rigstudio
21 lut 2013, 20:40
-
-
[ POMOC] import textur
Odpowiedzi: 10
autor:
Xeniu » 06 lis 2012, 17:28
Pierwszy post
Witam mam problem z importowaniem grafik do postED'a.
Robię wszystko zgodnie z poradnikiem z downloadu ale coś mi nie wychodzi :cry:
Z góry dzięki za...
Ostatni post
.pcx też działa :p
- 10 Odpowiedzi
- 3462 Odsłony
-
Ostatni post autor: Zaver
07 lis 2012, 19:30
-
-
[ POMOC] Texmod ?
Odpowiedzi: 16
autor:
expert192 » 03 paź 2012, 14:02
Pierwszy post
Witam chciałem podmienic textury w naszym postalu nie znam sie zabardzo na naszym UD wiec wpadłem na texmoda ktorego znam.
Niestety kiedy znaczane...
Ostatni post
a wiesz moze w ktorej paczce znajduja sie textury drogi skał Jeśli chcesz podglądnąć tekstury samego terrain (skały, trawa, asfalt, kamienie itede),...
- 16 Odpowiedzi
- 4893 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
08 paź 2012, 00:24
-
-
Elektryczne krzesło
Odpowiedzi: 5
autor:
Sadysta » 22 wrz 2012, 11:24
Pierwszy post
Pewnie wiecie o pokoju tortur nad klubem gejów. Jest tam krzesło. Pytanie jak zrobić żeby kogoś na nim posadzić i pomęczyć? :P
Albo przynajmniej...
Ostatni post
Jeśli chodzi ci o coś takiego w załączniku tutorial. Bardzo fajna sprawa, można dowolnie odcinać kończyny, zrobić ścianę śmierci itp. :DD
dzięki...
- 5 Odpowiedzi
- 2699 Odsłony
-
Ostatni post autor: Sadysta
23 wrz 2012, 11:12
-
-
Torturowanie w P2
Odpowiedzi: 10
autor:
Sadysta » 08 wrz 2012, 21:07
Pierwszy post
Witam. Ostatnio odczułem poważną potrzebę zmodyfikowania P2 tak, aby ludzi dało się dłużej maltretować, bo co to za zabawa gdy ludzie umierają nam po...
Ostatni post
O ile przyjemniejszym dla oka widokiem jest błagający o litość nieuzbrojony cywil(czyli w skrócie goła babka błagająca o litość, mam wgrany mod...
- 10 Odpowiedzi
- 2832 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
16 wrz 2012, 00:28
-
-
fix wybuchów z LI do AWP
Odpowiedzi: 6
autor:
Sadysta » 10 wrz 2012, 18:32
Pierwszy post
Zagadka na dziś :jak użyć fix wybuchów z Lost Island(tylko wybuchów) w AWP?
Ostatni post
Myślę, że Tiquill , napisał poprawnie. Wystarczy przenieść klasy efektów specjalnych. Taki w grach i filmach nazywają się FX spróbuj kopnąć wszystkie...
- 6 Odpowiedzi
- 2509 Odsłony
-
Ostatni post autor: MaKiPL
13 wrz 2012, 17:05
-
-
[ POMOC] Czy da się zmienić mape z MP do SP?
Odpowiedzi: 3
autor:
Plebs » 20 sie 2012, 20:39
Pierwszy post
Czy da rade przekonwertować mape MP na SP, tak żeby normalni ludkowie po niej chodzili? Czego powinien dodać/usunąć z takiej mapy. Proszę uwzględnić...
Ostatni post
Możesz zrobić nowy radar, wykrywający bystanderów, a nie tylko policję. O niczym innym nie marze :D(z ironią).
Ale mieliście racje. Nic prostszego....
- 3 Odpowiedzi
- 2315 Odsłony
-
Ostatni post autor: Plebs
21 sie 2012, 01:08
-
-
[ POMOC] Heightmap w Gimpie?
Odpowiedzi: 15
autor:
Ryuq » 10 sie 2012, 18:27
Pierwszy post
Witam. Chciałem sobie zrobić zajebisty terrain do mapy, ale mi strasznie laguje proces tworzenia tych gór, pagórków itp No to zrobiłem sobie obrazek...
Ostatni post
Zawsze to jakiś trop. ;)
- 15 Odpowiedzi
- 4837 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
13 sie 2012, 19:07
-
-
[ POMOC] Cienie postaci w P2
Odpowiedzi: 12
autor:
Rycho3D » 28 sty 2012, 18:33
Pierwszy post
Zrobiłem cienie postaci dodając takie coś.
class Rusek2 extends AWBystander
placeable;
var (RRendering) bool DynamicShadow;
var...
Ostatni post
Używany chyba w każdym większym CMS-ie czy forumowym skrypcie. Problem w tym, że nie wiem jak go podpiąć pod phpBB2, ale mogę troszkę pokminić w ten...
- 12 Odpowiedzi
- 2749 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
05 sie 2012, 14:19
-
-
[ POMOC] Kopniak z ED w AWP
Odpowiedzi: 18
autor:
Ryuq » 30 lip 2012, 15:25
Pierwszy post
Witam, tak sie zastanawiam, co muszę zrobić, żeby noga Kolesia z AWP została zastąpiona tą z ED? ta z ED jest dużo lepsza, a z resztą to jest...
Ostatni post
Na początku skryptu dodaj linię .
#exec OBJ LOAD FILE=Kick_Anim.ukx
- 18 Odpowiedzi
- 4176 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
04 sie 2012, 06:49
-
Twoje uprawnienia na tym forum
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników