Szkoła Mistrzów

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

  • Forum
NOWY TEMAT
  • Tematy
  • Tematy
  • Tematy
  • PostED skalowanie wody
    autor: BloodLogin » 21 paź 2014, 20:08
    2 Odpowiedzi
    2100 Odsłony
    Ostatni post autor: BloodLogin
    21 paź 2014, 23:21
  • Błąd podczas importu mesh'a
    autor: seebeek17 » 12 paź 2014, 20:18
    7 Odpowiedzi
    2183 Odsłony
    Ostatni post autor: Rycho3D
    15 paź 2014, 06:30
  • Edycja terenu-kształtowanie,oteksturowywanie
    autor: Pan Szatan » 12 paź 2014, 12:15
    4 Odpowiedzi
    1881 Odsłony
    Ostatni post autor: BloodLogin
    14 paź 2014, 23:15
  • Tworzenie Log'u i replace Controllera
    autor: seebeek17 » 09 paź 2014, 20:27
    2 Odpowiedzi
    2022 Odsłony
    Ostatni post autor: seebeek17
    09 paź 2014, 23:21
  • Gaszenie gracza
    autor: seebeek17 » 28 wrz 2014, 17:36
    2 Odpowiedzi
    2624 Odsłony
    Ostatni post autor: seebeek17
    28 wrz 2014, 19:44
  • Jak wrzucić broń do warsztatu Steam? HELP
    autor: cisiel22 » 20 wrz 2014, 21:08
    23 Odpowiedzi
    7424 Odsłony
    Ostatni post autor: Ryuq
    23 wrz 2014, 22:57
  • [ POMOC] Problem z AW7Mutator Autoplay.AW7Mutator0
    autor: Ryuq » 07 wrz 2014, 22:33
    7 Odpowiedzi
    2402 Odsłony
    Ostatni post autor: Rycho3D
    19 wrz 2014, 06:35
  • Scripted Action
    autor: seebeek17 » 12 wrz 2014, 19:13
    10 Odpowiedzi
    2239 Odsłony
    Ostatni post autor: Rycho3D
    13 wrz 2014, 07:12
  • [POMOC]cut-scenki i bystandery
    autor: Pan Szatan » 14 sie 2014, 09:14
    9 Odpowiedzi
    2676 Odsłony
    Ostatni post autor: Pan Szatan
    25 sie 2014, 17:50
  • Multi Timer
    autor: seebeek17 » 21 sie 2014, 11:41
    3 Odpowiedzi
    1925 Odsłony
    Ostatni post autor: Tiquill
    21 sie 2014, 13:23
  • Gotowa paczka tekstur
    autor: cisiel22 » 18 sie 2014, 16:33
    10 Odpowiedzi
    2435 Odsłony
    Ostatni post autor: seebeek17
    19 sie 2014, 17:32
  • Jak zdobyć info o kościach?
    autor: seebeek17 » 16 sie 2014, 21:10
    4 Odpowiedzi
    1751 Odsłony
    Ostatni post autor: seebeek17
    17 sie 2014, 00:05
  • PostED PL
    autor: Rycho3D » 29 gru 2013, 16:55
    20 Odpowiedzi
    4707 Odsłony
    Ostatni post autor: Tiquill
    16 sie 2014, 22:17
  • Robienie pickupu
    autor: seebeek17 » 11 sie 2014, 01:29
    1 Odpowiedzi
    1558 Odsłony
    Ostatni post autor: Rycho3D
    11 sie 2014, 07:27
  • [POMOC] Program do modeli 3d
    autor: kazik » 13 maja 2007, 21:37
    19 Odpowiedzi
    12690 Odsłony
    Ostatni post autor: seebeek17
    07 sie 2014, 18:40
  • [ POMOC] Opcje światła
    autor: BloodLogin » 03 sie 2014, 15:00
    11 Odpowiedzi
    2156 Odsłony
    Ostatni post autor: BloodLogin
    06 sie 2014, 10:55
  • Nowe postacie do MP
    autor: Rycho3D » 24 lip 2014, 16:06
    3 Odpowiedzi
    1452 Odsłony
    Ostatni post autor: Mike
    31 lip 2014, 19:12
  • Jak połączyć emitter do broni
    autor: seebeek17 » 30 lip 2014, 22:02
    6 Odpowiedzi
    1488 Odsłony
    Ostatni post autor: Pangia
    31 lip 2014, 16:57
  • Sam Seks
    autor: ArtekXDPL » 19 lip 2014, 13:11
    53 Odpowiedzi
    5706 Odsłony
    Ostatni post autor: seebeek17
    30 lip 2014, 16:48
  • Obracanie pickupa w skrypcie
    autor: seebeek17 » 25 lip 2014, 19:58
    11 Odpowiedzi
    1949 Odsłony
    Ostatni post autor: seebeek17
    29 lip 2014, 19:44
  • Własne kody
    autor: seebeek17 » 25 lip 2014, 22:40
    13 Odpowiedzi
    2756 Odsłony
    Ostatni post autor: seebeek17
    29 lip 2014, 16:51
  • błąd z eksportem tekstury
    autor: Pan Szatan » 27 lip 2014, 13:28
    2 Odpowiedzi
    1425 Odsłony
    Ostatni post autor: Pan Szatan
    27 lip 2014, 13:51
  • Zapowiedź poradnika
    autor: seebeek17 » 05 lip 2013, 10:21
    23 Odpowiedzi
    4450 Odsłony
    Ostatni post autor: seebeek17
    25 lip 2014, 02:04
  • [POMOC] Jak wexportować mesh broni na pulpit.
    autor: Koleś223 » 14 lip 2014, 14:05
    2 Odpowiedzi
    1807 Odsłony
    Ostatni post autor: seebeek17
    14 lip 2014, 17:53
  • (Pomoc) Odporność przeciwników
    autor: Dev4ever » 12 lip 2014, 00:08
    13 Odpowiedzi
    1607 Odsłony
    Ostatni post autor: Dev4ever
    13 lip 2014, 17:35
  • Dezaktywowanie skryptu [Hard Coding]
    autor: seebeek17 » 09 lip 2014, 19:47
    12 Odpowiedzi
    2032 Odsłony
    Ostatni post autor: Tiquill
    13 lip 2014, 17:02
  • Telemarketer
    autor: seebeek17 » 12 lip 2014, 17:11
    7 Odpowiedzi
    1266 Odsłony
    Ostatni post autor: Silver Dragon
    13 lip 2014, 11:54
  • [POMOC] Jak obracać obiekty w postedzie.
    autor: Koleś223 » 03 lip 2014, 07:36
    2 Odpowiedzi
    1120 Odsłony
    Ostatni post autor: Tiquill
    03 lip 2014, 10:33
  • [POMOC] Koleś nie ma głowy.
    autor: Koleś223 » 11 cze 2014, 19:09
    16 Odpowiedzi
    2489 Odsłony
    Ostatni post autor: Koleś223
    02 lip 2014, 19:11
  • Trawa
    autor: seebeek17 » 30 cze 2014, 19:21
    3 Odpowiedzi
    1108 Odsłony
    Ostatni post autor: Rycho3D
    30 cze 2014, 19:54
NOWY TEMAT
  • Informacje
  • Twoje uprawnienia na tym forum

    Nie możesz tworzyć nowych tematów
    Nie możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz dodawać załączników