Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
-
Globalne Ogłoszenia
-
-
- 27 Odpowiedzi
- 24908 Odsłony
-
Ostatni post autor: Dzienis
10 lis 2021, 11:43
-
-
Regulamin v3.0
autor:
Iquid » 14 paź 2006, 12:51
» w
Regulamin
§ 1. Sprawy Regulaminu i Forum
1. Regulamin dotyczy wszystkich Użytkowników. Jest on stawiany nad wszystkimi regulaminami innych działów.
2....
- 0 Odpowiedzi
- 237375 Odsłony
-
Ostatni post autor: Iquid
14 paź 2006, 12:51
-
Tematy
-
-
PostED skalowanie wody
Odpowiedzi: 2
autor:
BloodLogin » 21 paź 2014, 20:08
Pierwszy post
Próbując powiększyć opcja fluid x y nie działa maksymalna wartość jaka się automatycznie ustawia 256.
Próbowałem wielokrotnie wstawiać info...
Ostatni post
Weszło Dzięki
- 2 Odpowiedzi
- 2114 Odsłony
-
Ostatni post autor: BloodLogin
21 paź 2014, 23:21
-
-
Błąd podczas importu mesh'a
Odpowiedzi: 7
autor:
seebeek17 » 12 paź 2014, 20:18
Pierwszy post
Część. Mam znowu pytanko. ._.
Exportuję model z 3DS Maxa do .ase i gdy chcę zaimportować go do Unreala to mi wywala to:
General protection fault!...
Ostatni post
Chyba trzeba coś włączyć na dole przy pasku animacji. :drapanie:
- 7 Odpowiedzi
- 2196 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
15 paź 2014, 06:30
-
-
Edycja terenu-kształtowanie,oteksturowywanie
Odpowiedzi: 4
autor:
Pan Szatan » 12 paź 2014, 12:15
Pierwszy post
Dzisiaj podczas prac nad FuckingMonday zaczeło mnie denerwować to że gdy nakładam teksturę na teren to potem nie mogę go edytować (zmieniać kształtu)...
Ostatni post
Mój problem :
Mam tylko Terrain i info do tego.
Zrobiłem zbyt szpiczastą góre ani smoothing ani Flatten nie robią nic.
Jeszcze wczoraj na...
- 4 Odpowiedzi
- 1897 Odsłony
-
Ostatni post autor: BloodLogin
14 paź 2014, 23:15
-
-
Tworzenie Log'u i replace Controllera
Odpowiedzi: 2
autor:
seebeek17 » 09 paź 2014, 20:27
Pierwszy post
Wie ktoś może jak się dokładnie używa tego polecenia 'log co ... robi logi?
Bo przykładowo chcę sprawdzić, jaki controller ma uderzony bystander i...
Ostatni post
Z MyController'em też próbowałem co nie co i nic.
Nwm. może jutro jeszcze coś pokombinuję.
- 2 Odpowiedzi
- 2034 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
09 paź 2014, 23:21
-
-
Gaszenie gracza
Odpowiedzi: 2
autor:
seebeek17 » 28 wrz 2014, 17:36
Pierwszy post
Witam.
Mam taki problem, który myślałem, że rozwiązałem ale jednak nie. xd
Otóż, mam broń i chcę wywołać w niej funkcję, która zgasi naszego...
Ostatni post
O kurde. Wcześniej tego próbowałem i myślałem, że i tak nie będzie działać,
a teraz szczaiłem, że skoro mam Gaszący Damage to musi dawać te gaszące...
- 2 Odpowiedzi
- 2636 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
28 wrz 2014, 19:44
-
-
Jak wrzucić broń do warsztatu Steam? HELP
Odpowiedzi: 23
autor:
cisiel22 » 20 wrz 2014, 21:08
Pierwszy post
Zrobiłem dziś na podstawie poradnika sebka taką oto broń:
Link do broni
I teraz mam pytanie - jak ją udostępnić w warsztacie Steam. Tzn...
Ostatni post
Translate nie boli.
W środku masz bodajże plik .int krok po kroku. Trochę samodzielności ludzie...
- 23 Odpowiedzi
- 7464 Odsłony
-
Ostatni post autor: Ryuq
23 wrz 2014, 22:57
-
-
[ POMOC] Problem z AW7Mutator Autoplay.AW7Mutator0
Odpowiedzi: 7
autor:
Ryuq » 07 wrz 2014, 22:33
Pierwszy post
Witam. Zaczałem edytować sobie mape, dokladniej Greenbelt1 no i po kilku przeróbkach robię build all, chcę odpalić a tu ło:
AW7Mutator...
Ostatni post
Bystander nie może dojść do punktu Nie tylko. Zero bystnaderów, dużo pickupów i masz to samo. Ty i mapa.
Tego nie znałem :) Dobrze wiedzieć.
- 7 Odpowiedzi
- 2427 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
19 wrz 2014, 06:35
-
-
Scripted Action
Odpowiedzi: 10
autor:
seebeek17 » 12 wrz 2014, 19:13
Pierwszy post
smk.
Mam taki trochę lamerski problem, bo wiem, że to są podstawy edytorki, ale po prostu już z pół roku czegoś takiego nie robiłem to pozapominałem....
Ostatni post
Musisz wpisać dokładną nazwę animacji.
s_dance1 , s_dance2 lub s_dance3
- 10 Odpowiedzi
- 2252 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
13 wrz 2014, 07:12
-
-
[POMOC]cut-scenki i bystandery
Odpowiedzi: 9
autor:
Pan Szatan » 14 sie 2014, 09:14
Pierwszy post
Jak zrobić żeby jakaś postać podczas cut-scenki np biegła gdzieś albo się śmiała itd :?:
Ostatni post
Dzięki :)
- 9 Odpowiedzi
- 2701 Odsłony
-
Ostatni post autor: Pan Szatan
25 sie 2014, 17:50
-
-
Multi Timer
Odpowiedzi: 3
autor:
seebeek17 » 21 sie 2014, 11:41
Pierwszy post
elo.
Czy jest jakaś możliwość, by zrobić kilka osobnych Timer'ów w jednym skrypcie?
Wiem, że np. w UDK można zrobić coś w tym stylu:
function...
Ostatni post
Powinno coś takiego działać: simulated function LocalFire()
{
SetTimer(2, false);
Fajerwerki();
}
simulated...
- 3 Odpowiedzi
- 1940 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
21 sie 2014, 13:23
-
-
Gotowa paczka tekstur
Odpowiedzi: 10
autor:
cisiel22 » 18 sie 2014, 16:33
Pierwszy post
Witam, od paru dni zaczynam robić mapkę, którą można znaleźć pod tym adresem
Nie mogę jednak znaleźć normalnych tekstur budynków (ściany, podłogi,...
Ostatni post
Zareklamuj sie Seebeek do podpisu !!!
O! .. nawet o tym zapomniałem. Dzięki Blood . ;)
- 10 Odpowiedzi
- 2450 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
19 sie 2014, 17:32
-
-
Jak zdobyć info o kościach?
Odpowiedzi: 4
autor:
seebeek17 » 16 sie 2014, 21:10
Pierwszy post
siema.
Nazwa topic'a trochę nie jasna, ale już mówię o co chodzi.. ;)
Otóż, jak strzelę do kogoś z broni, to chcę, by SparkEffect się do tego kogoś...
Ostatni post
Ja też kminię takie ustrojstwo. Ale - ciiii, będzie za jakie... 3 lata. :D
Potraktuję to jako zapowiedź. Więc nie ma opitalania i do roboty! :D
- 4 Odpowiedzi
- 1762 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
17 sie 2014, 00:05
-
-
PostED PL
Odpowiedzi: 20
autor:
Rycho3D » 29 gru 2013, 16:55
Pierwszy post
Pomyślałem że komuś się przyda.
Jeszcze nie jest pełne, ale....
Przecież dopiero dzisiaj zacząłem :D
Wersja końcowa więcej nie wiem jak spolszczyć....
Ostatni post
To bardziej niż w PostEd Mody pasuje do Szkoły Mistrzów, więc przenoszę.
- 20 Odpowiedzi
- 4751 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
16 sie 2014, 22:17
-
-
Robienie pickupu
Odpowiedzi: 1
autor:
seebeek17 » 11 sie 2014, 01:29
Pierwszy post
czesc.
mam takie pytanko.
tyle rzeczy probowalem i juz jestem tym zmeczony. ;/
robie swoj pickup, ktory ma dac 19 kotów.
jest skrypt Inv i Pickup....
Ostatni post
Default properties
AmountToAdd = 19
bAutoActivateOnce = True
- 1 Odpowiedzi
- 1569 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
11 sie 2014, 07:27
-
-
[POMOC] Program do modeli 3d
Odpowiedzi: 19
autor:
kazik » 13 maja 2007, 21:37
Pierwszy post
Mam pytanko, zna ktoś jakiś dobry i łatwy w obsłudze program do robienia grafiki i animacji 3d?
Ostatni post
Ja pobierałem tamto i wchodziło i do 2.6x i do 2.5x
- 19 Odpowiedzi
- 12754 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
07 sie 2014, 18:40
-
-
[ POMOC] Opcje światła
Odpowiedzi: 11
autor:
BloodLogin » 03 sie 2014, 15:00
Pierwszy post
Gdy ustawiam żarówkę na środku z dużą ilością Radiusu świeci mi ona wtedy na podłogę na sufit , nie ładnie to wygląda.
Widziałem nie raz ikonkę...
Ostatni post
Nie czytam tego miejsca bo mam w większość przykładów na innych mapkach.
Myślałem tylko że strzałka Directional daje kierunek padania światła a to...
- 11 Odpowiedzi
- 2174 Odsłony
-
Ostatni post autor: BloodLogin
06 sie 2014, 10:55
-
-
Nowe postacie do MP
Odpowiedzi: 3
autor:
Rycho3D » 24 lip 2014, 16:06
Pierwszy post
Jak to jest z postaciami do PostalMP ?
1.Czy tak jak w UT, że jak ktoś ma nową a inni nie, to widzą domyślną?
2.czy im się ściąga ?
3.czy nie mogą...
Ostatni post
Rycho, w Multi Theft Auto (MTA) tak jest ;) . Postacie/muzyka/auta pobierają się podczas rozgrywki.
- 3 Odpowiedzi
- 1464 Odsłony
-
Ostatni post autor: Mike
31 lip 2014, 19:12
-
-
Jak połączyć emitter do broni
Odpowiedzi: 6
autor:
seebeek17 » 30 lip 2014, 22:02
Pierwszy post
yo. mam kolejne pytanie.
Jak zrobić (i jak połączyć) emitter z bronią w trzeciej osobie, by był podłączony np. do metalowej części łopaty (hust wi...
Ostatni post
Stare dzieje, chyba jeszcze cię na forum nie było. Jeszcze to udało mi się zapamiętać, bo się później zmyłem i tylko czasem jako niezalogowany...
- 6 Odpowiedzi
- 1505 Odsłony
-
Ostatni post autor: Pangia
31 lip 2014, 16:57
-
-
Sam Seks
Odpowiedzi: 53
autor:
ArtekXDPL » 19 lip 2014, 13:11
Pierwszy post
Da rade zrobić seks mapę?
Ostatni post
seebeek17 pochwal się swoimi dokonaniami w PostEd.
Może niedługo coś wrzucę.
- 53 Odpowiedzi
- 5769 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
30 lip 2014, 16:48
-
-
Obracanie pickupa w skrypcie
Odpowiedzi: 11
autor:
seebeek17 » 25 lip 2014, 19:58
Pierwszy post
siema.
mam trochę lamerskie pytanie.. ;d
..
jak obrócić pickup'a w skryptach?
..
no bo zrobiłem pickupa własnego pistoletu, i dałem w...
Ostatni post
sory za doubla.
sprawa z rotatorami i lokacją załatwiona.
można zamknąć.
I tak też się dzieje. P.
- 11 Odpowiedzi
- 1965 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
29 lip 2014, 19:44
-
-
Własne kody
Odpowiedzi: 13
autor:
seebeek17 » 25 lip 2014, 22:40
Pierwszy post
siema. kolejny problem. ;/
Jak zrobić własne kody?
piszę skrypt np.
class MyCheatManager extends P2CheatManager;
exec function...
Ostatni post
Wklej swoje cheaty do kodu jednej z Inv, jaki robisz. Startuje gracz z mapy, wdeptuje na pickupa broni czy jakiegoś powerupa i - cheat wpisany w kod...
- 13 Odpowiedzi
- 2779 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
29 lip 2014, 16:51
-
-
błąd z eksportem tekstury
Odpowiedzi: 2
autor:
Pan Szatan » 27 lip 2014, 13:28
Pierwszy post
Mam problem z eksportem tekstury kolesia gdy odtwarzam plik jest teksturą głowy kolesia .
Czy da się to naprawić :?:
Ostatni post
Masz błąd bo obie tekstury mają taką samą nazwę ;)
Pomęcz się trochę :D
Czyli
1.zmienia nazwę
2.eksportuje
3.cieszę się teksturą kolesia :lolface:
- 2 Odpowiedzi
- 1442 Odsłony
-
Ostatni post autor: Pan Szatan
27 lip 2014, 13:51
-
-
Zapowiedź poradnika
Odpowiedzi: 23
autor:
seebeek17 » 05 lip 2013, 10:21
Pierwszy post
Witojcie! (hohoho) :diabeł:
Jeśli temat w złym dziale to proszę o przeniesienie.
Taki tam wstęp... :p
Dobra do rzeczy...Chcę zrobić wielki...
Ostatni post
Proszę o zamknięcie tego tematu, a w celu dalszej dyskusji i pobrania aktualnej wersji MegaTutoriala zapraszam w tym temacie. ;)
[ Komentarz...
- 23 Odpowiedzi
- 4487 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
25 lip 2014, 02:04
-
-
[POMOC] Jak wexportować mesh broni na pulpit.
Odpowiedzi: 2
autor:
Koleś223 » 14 lip 2014, 14:05
Pierwszy post
Cześć chciał bym wyexportować mesh broni z paczki DarkPSMesh ta broń to M60 z góry dzięki za pomoc.
EDIT: Jak taki temat już był to prosze o link...
Ostatni post
Ja polecam UModel od Gildor'a.
Przeciągasz paczkę z mesh'ami na programik, a potem kilkasz Ctrl+x i exportujesz.
- 2 Odpowiedzi
- 1826 Odsłony
-
Ostatni post autor: seebeek17
14 lip 2014, 17:53
-
-
(Pomoc) Odporność przeciwników
Odpowiedzi: 13
autor:
Dev4ever » 12 lip 2014, 00:08
Pierwszy post
Witam. Otóż mam problem z przeciwnikami dotyczący to, że nie są odporni na ból. Kiedy ustawiam życie przeciwnika i armor na 9000, to przeciwnik z...
Ostatni post
Albo zrobię tak, że przeciwnika nie będzie się dało zabić z broni palnej tak jak Krotchy iego
- 13 Odpowiedzi
- 1638 Odsłony
-
Ostatni post autor: Dev4ever
13 lip 2014, 17:35
-
-
Dezaktywowanie skryptu [Hard Coding]
Odpowiedzi: 12
autor:
seebeek17 » 09 lip 2014, 19:47
Pierwszy post
yoyo. cześć.
kolejny problemik. ._.
Jest możliwość, by zdezaktywować jakiś skrypt?
Jak tak to jak to zrobić?
Mam np. coś takiego:
// oryginalny...
Ostatni post
Dobra, zamiast pitolenia się ze zmuszeniem gry do używania moich skryptów do oryginalnych broni, łatwiej by było już zrobić całkiem nowe bronie na...
- 12 Odpowiedzi
- 2048 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
13 lip 2014, 17:02
-
-
Telemarketer
Odpowiedzi: 7
autor:
seebeek17 » 12 lip 2014, 17:11
Pierwszy post
siemka.
do czego służy telemarketer?
jest on obok każdego telepadu, ale nie mogę nigdzie znaleźć do czego on służy.
Wie ktoś?
Ostatni post
Nie mogłeś na PW pisać ? ehh kolejny temat do ukrycia (zbyt proste zagadnienie)
Dla jednych proste, dla innych nie
Przestań się w moderatora bawić ;)
- 7 Odpowiedzi
- 1280 Odsłony
-
Ostatni post autor: Silver Dragon
13 lip 2014, 11:54
-
-
[POMOC] Jak obracać obiekty w postedzie.
Odpowiedzi: 2
autor:
Koleś223 » 03 lip 2014, 07:36
Pierwszy post
Cześć mam problem z postedem bo chcę przerobić orginalne mapy ale nie umiem obracać obiektów bo gdy stawiam szafkę to stoi przodem do ściany a...
Ostatni post
I od razu odpowiem jak wyjść z innego problemu. Wyszukiwarka Google w linkach do forum ustawia nam język na angielski. Tak już ma. Oto jak wrócić do...
- 2 Odpowiedzi
- 1134 Odsłony
-
Ostatni post autor: Tiquill
03 lip 2014, 10:33
-
-
[POMOC] Koleś nie ma głowy.
Odpowiedzi: 16
autor:
Koleś223 » 11 cze 2014, 19:09
Pierwszy post
Cześć jestem nowy i mam problem z postal 2 AWP bo gdy importowałem kolesiowi model głowy w postED na inny to po włączeniu gry koleś nie miał łba z...
Ostatni post
Udało się gdy podmieniałem model to gra nie wykrywała pliku AW_Dude w paczce MoreHeads bo źle otwierałem paczkę MoreHeads i gra nie wykryła...
- 16 Odpowiedzi
- 2535 Odsłony
-
Ostatni post autor: Koleś223
02 lip 2014, 19:11
-
-
Trawa
Odpowiedzi: 3
autor:
seebeek17 » 30 cze 2014, 19:21
Pierwszy post
Jest jakiś sposób, by zrobić animowaną trawę, która się tak rusza?
Albo trawę interaktywną, która oddziałuje na wiatr? Bo w Actorach gdzieś widziałem...
Ostatni post
Wind oddziałuje na Emittera? Tzw. że rusza np. palący się ogień?
Wiatr można też ustawić w PhysicsVolume > ZoneVelocity
Nie mogę znaleźć najnowszej...
- 3 Odpowiedzi
- 1126 Odsłony
-
Ostatni post autor: Rycho3D
30 cze 2014, 19:54
-
Twoje uprawnienia na tym forum
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników