Znaleziono 18 wyników
Wyszukiwanie zaawansowane
- autor: sylw
- 10 sty 2015, 17:54
- Forum: AW, AW7/AWP
- Temat: chce araba
- Odpowiedzi: 16
- Odsłony: 9497
seebeek17 pisze:A ja chcę 5 złoty. xd
ja tez
seebeek17 pisze:Magiczne słowo?
ZAPIERDALAJ KURWA
[ Komentarz dodany przez: Silver Dragon: 2015-01-10, 18:15 ]
Nawet w żartac--+h należy się liczyć ze słowami
EDIT:
TAK, to żart i dziękuję Tobie ( Silver Dragon ) oraz seebeek17 za wiedzę.
- autor: sylw
- 06 sty 2015, 16:54
- Forum: AW, AW7/AWP
- Temat: chce araba
- Odpowiedzi: 16
- Odsłony: 9497
O co mu chodzi ?? All - a co daje biohazard - https://translate.google.pl/?hl=pl&tab=wT#en/pl/All Nie mam czasu na grzebanie w pokstED, Ty kumasz te rozwinięcia dla postala, poprosze Cię o gotowca: No widzisz, ja również nie mam czasu, żeby szukać komuś rozwiązania. Po prostu mówię/piszę, co wiem J...
- autor: sylw
- 06 sty 2015, 14:16
- Forum: AW, AW7/AWP
- Temat: chce araba
- Odpowiedzi: 16
- Odsłony: 9497
Najprostszy sposób >> Wchodzisz w PostED na mapę na której się znajdują >> Znajdujesz bystka i klikasz na nim PPM >> Z listy wybierasz 'Edit Script' >> Jak się otworzy niebieskie okienko, na samej górze będziesz miał pełną ścieżkę klasy ;) Nie mam czasu na grzebanie w pokstED, Ty kumasz te rozwinię...
- autor: sylw
- 06 sty 2015, 10:31
- Forum: AW, AW7/AWP
- Temat: chce araba
- Odpowiedzi: 16
- Odsłony: 9497
niewiedza nie upoważnia Cię do dania ostrzeżenia. Ciesz się chłopie, że nie dostałeś czegoś więcej, niż jednego warna Nerwy są złym doradcą, zapamiętaj to i spasuj trochę ;) PropClasses=Class'AW7Pawns.AW7Fanatics' Jeśli masz AWP, to powinno zadziałać Hej, tak, puszczam araba, dziękuję i masz + p.s....
- autor: sylw
- 05 sty 2015, 17:29
- Forum: AW, AW7/AWP
- Temat: chce araba
- Odpowiedzi: 16
- Odsłony: 9497
EvilYeah pisze:jak wpiszesz w grze kod
to wszyscy na mapie zmienią w arabów, jeśli o to ci chodziło
NIE, to działa W POSTAL 2
to co pisałem o Tiquill
- autor: sylw
- 05 sty 2015, 16:20
- Forum: AW, AW7/AWP
- Temat: chce araba
- Odpowiedzi: 16
- Odsłony: 9497
Hej, chce araba, mam kod: PropClasses=Class'AW7Pawns.EDZombie' PropClasses=Class'AW7Pawns.AW7Krotchy' PropClasses=Class'People.Gary' PropClasses=Class'BasePeople.Bystanders' dziękuję Kompletnie nic nie zrozumiałem. Nazwa tematu też niewiele mowi. Ten post w ogóle nic nie mówi bo nikt w myślach ci ni...
- autor: sylw
- 03 sty 2015, 22:49
- Forum: AW, AW7/AWP
- Temat: broń i błąd
- Odpowiedzi: 11
- Odsłony: 5183
EvilYeah pisze:sylw pisze:nie działają mi IWANT'y
a wpisujesz te kody w konsoli
tj. ekranie, który pojawia się po wciśnięciu (chyba) "~"
też
- autor: sylw
- 03 sty 2015, 22:39
- Forum: AW, AW7/AWP
- Temat: broń i błąd
- Odpowiedzi: 11
- Odsłony: 5183
Jest taka broń w AMN Skuter też był w AMN !! To po kolei: IWant AW7Inventory.GrenadeLauncherWeapon IWant bikepackage.bikeWeapon IWant AMN.BoneLaserWeapon nie działają mi IWANT'y Pobierz SweetFix, nie zastąpiony :D a potem edytujesz plik .ini wpisując te kody (tylko bez słowa IWant). dziękuję, mam p...
- autor: sylw
- 03 sty 2015, 19:45
- Forum: AW, AW7/AWP
- Temat: broń i błąd
- Odpowiedzi: 11
- Odsłony: 5183
A ja chcę ciastko z dziurką... mam, wpadaj :) drzwi do lasu :P napiszę takiego moda :) BŁĄD: mapa/plan nie działa Tzn. ? ten standardowy, misje, pod F ZMIANA: NPC są szkieletami Jest taka broń w AMN (tej najnowszej wersji), że strzela laserem i zmienia NPC w szkielety. dzięki, poszukam tego moda To...
- autor: sylw
- 03 sty 2015, 17:26
- Forum: AW, AW7/AWP
- Temat: broń i błąd
- Odpowiedzi: 11
- Odsłony: 5183
Hej, mam AWPMod - z waszej strony, raczej najnowszy. Chcę takie bronie, oraz takie błędy: - BROŃ: grenade launcher - BROŃ: bikebeta.zip ( skuter ) - ZMIANA: NPC są szkieletami - BŁĄD: mapa/plan nie działa OS: WINDOWS XP, PRO, SP3 GRAFA: GeForce GTX 750 TITANUM dziękuję. P.S. Nie olałem tematu, tylko...
- autor: sylw
- 27 gru 2014, 17:49
- Forum: AW, AW7/AWP
- Temat: własny klawisz
- Odpowiedzi: 16
- Odsłony: 7644
Hej, mam 2 kody:
F3=Osama // działa, zamienia ludzi w araby
F2=IWant Inventory.NapalmWeapon // nic nie robi, why?
- autor: sylw
- 27 gru 2014, 12:32
- Forum: AW, AW7/AWP
- Temat: własny klawisz
- Odpowiedzi: 16
- Odsłony: 7644
Tiquill pisze:A masz włączone klawisze funkcyjne (jeśli laptop)? Działają w innych programach/systemie klawisze F4, F5 czy F2?
śmigają funkcyjne, bo mam kod i działa.
- autor: sylw
- 27 gru 2014, 11:47
- Forum: AW, AW7/AWP
- Temat: własny klawisz
- Odpowiedzi: 16
- Odsłony: 7644
Jeśli jakaś konkretną broń to do klawisza dajesz komendę iwant z określoną bronią. Takie set input 1 iwant inventory.pistolweapon wpisane w konsoli da ci bez grzebania w ini standardowy pistolet pod klawiszem [1] Minus tego taki, że do przewijania broni pozostanie Ci tylko rolka myszki. Chcę kuszę,...
- autor: sylw
- 27 gru 2014, 09:38
- Forum: AW, AW7/AWP
- Temat: własny klawisz
- Odpowiedzi: 16
- Odsłony: 7644
seebeek17 pisze:Jeśli chcesz tylko zmienić np. zamiast pistoletu to karabin pod klawiszem 1,
to musisz popatrzeć w configu z Aliasami...
o to kaman, dziękuję.
p.s.
Ryuq pisze:Chyba że chcesz po kliknięciu 1 mieć domyślnie Deagle'a a nie np Glocka... bo średnio zrozumiałem to co napisałeś.
w sumie skumałeś
- autor: sylw
- 26 gru 2014, 10:41
- Forum: AW, AW7/AWP
- Temat: własny klawisz
- Odpowiedzi: 16
- Odsłony: 7644
Hej, chcę uzyskać efekt:
np. wciskam klawisz 1, i mam JAKĄŚ SWOJĄ, A NIE STANDARDOWĄ BROŃ.