[ POMOC] Stworzenie nowego Modelu bystandera

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

31 lip 2011, 12:33

A więc tak, znalazłem naprawdę zajebisty model "Egzo-szkieletu" z gry S.T.A.L.K.E.R i chciałbym go "wrzucić" do gry. Jest jeden problem, mianowicie meshe mają format ".psk".
W jakim programie mogę "przekonwertować" na taki format? Jak zrobić żeby ten mesh działał jak powinien w grze? Wiem że muszę "uciąć" łeb [bo głowa jest osobno xd]
Jaki program będzie mi do tego potrzebny? Wystarczy 3DSMAX w wersji trial?
Czy istnieje jakiś plugin do google sketchup który mi w tym pomoże? xD
I czy najłatwiej jest zrobić to w 3DSMAXIE ? Kompletnie nie wiem jak się za to zabrać.

PS: Jak wyciągnąć mesh bystandera [np. kolesia] ? UTPT mi na to nie pozwala [mesh jest zbyt nowy czy coś takiego]


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

31 lip 2011, 13:10

Kilka mesh-ów masz e folderze KarmaData.
Do 3DMaxa potrzebny jest plugin ActorX .


8=======D
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

31 lip 2011, 15:58

Acha, dzięki, no popróbuję coś zrobić może mi się uda


ODPOWIEDZ