Steam. Aktualizacja modów

Dyskusje o programach i sprzęcie komputerowym oraz mobilnym, a także internet i ogólne problemy.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 kwie 2015, 18:57

Niech mi ktoś łaskawie wyjaśni, jak się poprzez Steama aktualizuje mody? Dawno tego nie robiłem i albo zmienili, albo zapomniałem. Co, przez grę tylko? No bo jestem w kliencie Steama, wchodzę w Workshopie na mody, wybieram posiadany i - nie ma opcji aktualizacji. :|

Autoupdate też nie działa jakieś-tam w tle. Bo w folderze z modami nie ma nowości. No, desperacja...
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2015, 19:34 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

30 kwie 2015, 19:23

Samo się aktualizuje. Akurat Workshop nawet nie pyta użytkownika o zdanie w tej materii, bo aktualizacje gier możesz wyłączyć z poziomu Steama (chociaż być może to ustawienie wpływa również i na Workshopa, acz nic mi o tym nie wiadomo).


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 kwie 2015, 19:33

Właśnie miałem posta edytować, bo zaliczyłem update modów. Tylko samą grą. Szkoda.

Wydawało mi się, że oczywistym i poręcznym będzie update poprzez klienta Steam. Bez uruchamiania samej gry. No cóż, irytacja minęła. Ale zdziwienie pozostało.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

30 kwie 2015, 19:46

Ano racja, o tym zapomniałem, że z poziomu gry aktualizuje. No i właśnie dlatego mało kto z tego korzysta, praktyczne jak siodło na jamniku. A później odpalasz grę i sprawdza ci nie wiadomo jak długo aktualność każdego moda podpiętego do Workshopa.
Nie wiem, jak jest w Postalu 2, ale w L4D jest folder „addons”, a w środku folder „workshop” – można sobie z niego wyciągać pobrane mody i przerzucać do folderu „addons”, a później wyłączać subskrypcję modów i mieć spokój z tym bajzlem, dopóki nie pojawi się jakaś aktualizacja. Pogrzeb w strukturze P2C, może tam też da się coś takiego wymodzić.


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

17 sty 2017, 01:04

Sorry za odkop, ale mam pewien problem odnośny aktualizacji modów. Otóż dawno temu zuploadowałem mini moda do Steam WS. Po pewnym czasie postanowiłem go trochę zaktualizować, lecz nie wiem w jaki sposób to się robi. Mam tylko opcję zmieniania opisu moda, nazwy, lub jego całkowite usunięcie, a nie o to mi chodzi. Z góry dzięki za pomoc :)


Awatar użytkownika
Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
Lokalizacja: Galaktyka Kurvix

17 sty 2017, 02:09

W PostEDie w tool'sach na samym dole powinieneś mieć "Update coś tam", czy jakoś i tak możesz wybrać nowe mapy, pliki, zmienić opis itp.

Jeśli o to Ci chodzi, bo nie wiem, czy umiem czytać :)


왜 이걸 읽나요?
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

17 sty 2017, 02:23

Dzięki :) Dałbym "Pomógł", ale nie mam tej opcji, dziwne :drapanie:


Awatar użytkownika
Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
Lokalizacja: Galaktyka Kurvix

17 sty 2017, 02:28

Bartosz pisze:Dałbym "Pomógł", ale nie mam tej opcji, dziwne
Bo niestety jest tak głupio to zrobione, że tylko ci co założyli temat mogą dawać


왜 이걸 읽나요?
ODPOWIEDZ