Witam!
Mam problem odnośnie StaticMeshów. Może to głupie,ale ja nie wiem jak to zrobić. Jak je wyeksportować? Z początku myślałem,że jest tak samo jak z teksturami (File->Export), ale niestety myliłem się. Przy StaticMeshah nie ma opcji Export...jest tylko Import
[POMOC] StaticMeshes
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Dzięki
Mam jeszcze jedno pytanko.
Dlaczego gdy dodam broń na mapę (jakąkolwiek) i ją zapiszę np: pod nazwą cus-zaq i wchodzę opcje->własna mapa. OK,gram,ALE...Nie można rozcinać ludzi Np: kosą nie można. Wie ktoś czemu tak jest? (Dodaję na mapę suburbs-3.fuk czy jakoś tak i zapisuję ją pod nazwą cus-zaq.fuk).
Mam jeszcze jedno pytanko.
Dlaczego gdy dodam broń na mapę (jakąkolwiek) i ją zapiszę np: pod nazwą cus-zaq i wchodzę opcje->własna mapa. OK,gram,ALE...Nie można rozcinać ludzi Np: kosą nie można. Wie ktoś czemu tak jest? (Dodaję na mapę suburbs-3.fuk czy jakoś tak i zapisuję ją pod nazwą cus-zaq.fuk).
Ostatnio zmieniony 17 lip 2011, 12:14 przez ZAQ, łącznie zmieniany 1 raz.
- BLOOD M@DNESS
- Miłośnik broni
- Posty: 175
- Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34
musi być na mapie aw7_suburbs-3 bo suburbs-3 to mapa ze zwykłego postala 2 a w nim nie da się odcinać kończyn
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Mapa nie ma żadnego znaczenia .BLOOD M@DNESS pisze:musi być na mapie aw7_suburbs-3 bo suburbs-3 to mapa ze zwykłego postala 2 a w nim nie da się odcinać kończyn
Postać musi być AW lub AW7
8=======D
- BLOOD M@DNESS
- Miłośnik broni
- Posty: 175
- Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34
oto też mi chodziło bo na mapie aw7_suburbs-3 są ludzie z aw7 a na mapie suburbs-3 ludzie z postala 2