Chciałbym się dowiedzieć jak zrobić static mesha który porusza się jak się go kopnie, tak jak w biurze w RWS komputer i skrzynie .
proszę o szybką pomoc .
Static mesh ruszający się .
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Dragonmatix
- Seryjny zabójca
- Posty: 383
- Rejestracja: 31 lip 2008, 10:52
Loc Oj nie dokładnie.
Titek nie chcę Cię wprowadzić w błąd, ale musisz na tym meshu kliknąć properties i tam ustawić karma, czyli swoistą jakby to nazwać grawitacje.
Titek nie chcę Cię wprowadzić w błąd, ale musisz na tym meshu kliknąć properties i tam ustawić karma, czyli swoistą jakby to nazwać grawitacje.
"Złap wiatr który przecina motyle"
Przepraszam ale nie rozumiem.Jak to mam ustawić?Co mam tam napisać gdzie jest "none"?Też chciałbym zrobić mesha który lata po kopie a nie tylko stoi jak na super glue.
Ostatnio zmieniony 22 sty 2011, 00:55 przez Heroinka, łącznie zmieniany 2 razy.
[center]Nie ma przywódców, nie ma bogów...[/center][center]~❤~[/center][center]I know heroin rots your insides but that didn't stop me...[/center]
Tak sobie czytam i czytam i widzę, że muszę pomóc
Wybierz jakiegoś static mesha (niewielkich rozmiarów, takie jak samochody czy inne tego typu rzeczy nie mogą "latać" po kopnięciu. Można to zrobić, ale po co )
Po wybraniu static mesha naciśnij w jakimś miejscu na mapie gdzie chcesz go ustawić, kliknij PPM (prawym przyciskiem myszy) i wybierz Add Karma Actor.
To wszystko ;]
Wybierz jakiegoś static mesha (niewielkich rozmiarów, takie jak samochody czy inne tego typu rzeczy nie mogą "latać" po kopnięciu. Można to zrobić, ale po co )
Po wybraniu static mesha naciśnij w jakimś miejscu na mapie gdzie chcesz go ustawić, kliknij PPM (prawym przyciskiem myszy) i wybierz Add Karma Actor.
To wszystko ;]