Stan a funkcja

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

09 sty 2015, 15:27

Od dłuższego czasu się zastanawiam jaka jest różnica między tymi dwoma.
Dokładniej:
Robię nowy item dziedziczący od klasy P2PowerupInv,
mam do wyboru do użycia 2 metody:
'state Activate' i 'function Activated'

Czym one się w ogólne różnią?
Bo z tego co widać to robią obie to samo..


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

09 sty 2015, 15:32

Funkcja jest zmienna i zależna, a "state" to stała (gotowy wynik).


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

15 sty 2015, 23:01

Mam podobną sprawę też związaną z Inventory.
Zapodałby ktoś jakąś czytajkę dotyczącą obsługiwania ekwipunku?
Sporo czasu nad tym kombinowałem i jedyne co wyszło to usunięcie całego ekwipunku + trzymanej właśnie broni.
A chciałbym wiedzieć jak np. usunąć jakąś ilość inv np. z poziomu skryptu broni.
Próbowałem np. deklarować lokalnie i używać różnych metod typu FindInventory, ReduceAmount itp. i nic. Inv jak stał w inv tak stoi. :D
Ma ktoś jakąś stronkę o tym, żebym się doszkolił trochę? :)
Z góry thx.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

15 sty 2015, 23:14

Zobacz jak jest napisany chipset do rakietnicy


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

15 sty 2015, 23:17

Rycho3D pisze:Zobacz jak jest napisany chipset do rakietnicy
nie czaje


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

16 sty 2015, 01:02

dodatek do RocketLancher "RocketCamPickup"


8=======D
ODPOWIEDZ