Spolszczenie Happy Night

Rozmowy o Postal 2: Happy Night.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

13 kwie 2015, 17:53

Scripty zabezpieczone, zakodowane, int nie stworzy, mapki spakowane to bardzo dużo mega.


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

13 kwie 2015, 18:39

BloodLogin pisze:Scripty zabezpieczone, zakodowane
To nic.
BloodLogin pisze:mapki spakowane to bardzo dużo mega.
Po co pakować mapki od nowa?

Skoro już nie chce ci się robić tego spolszczenia, to ja mogę chętnie to zrobić.
Zacząłem grzebać przy HN ale archaiczność paczek mnie od razu zniechęciła.

Nie chce mi się szukać co gdzie jest a ty już to chyba ogarnąłeś.
A po co próbować wynaleźć koło drugi raz. ;)

Jak to nie problem, to napisz mi na PW, jak spolszczyłeś ten fragment:
Obrazek

Jakie skrypty, pliki czy coś.


Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

13 kwie 2015, 20:16

Nie, nie, seebeek17, nie bierz się za spolszczanie tego! Nie marnuj swego cennego czasu! Ty już sobie zasłużyłeś na tym forum, pozwól wykazać się innym. :)
BloodLogin pisze:Scripty zabezpieczone, zakodowane, int nie stworzy, mapki spakowane to bardzo dużo mega.
Po spakowaniu 196 MB w Winrarze otrzymujemy jedynie 53,2 MB. Dla mnie to nie dużo.
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2015, 20:19 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 1 raz.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

13 kwie 2015, 20:32

ArtekXDPL pisze:pozwól wykazać się innym.
Nie zauważyłem twojego postu, że się tego podejmujesz. sory.
ArtekXDPL pisze:196 MB
A po co pakować mapki? To tylko niepotrzebne MB do ściągnięcia..
Przecież to można wszystko zrobić w samych plikach .int
Wszystkie triggery itp.


Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

13 kwie 2015, 20:38

BloodLogin pisze:Scripty zabezpieczone, zakodowane, int nie stworzy, mapki spakowane to bardzo dużo mega.
Popatrz 2 posty wyżej.

Wkleiłem pliki z czcionką z STP, lecz znaki dalej się nie wyświetlają. Co zrobić w takim przypadku?
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2015, 21:17 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 1 raz.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

14 kwie 2015, 16:27

ArtekXDPL pisze:Wkleiłem pliki z czcionką z STP, lecz znaki dalej się nie wyświetlają. Co zrobić w takim przypadku?
Jak Windows7 to klikasz 2x na plik i Instaluj.
Czcionka nazywa się Smash.
ArtekXDPL pisze:lecz znaki dalej się nie wyświetlają
W jakim sensie dokładnie?


Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

14 kwie 2015, 19:51

Nie wyświetlają się polskie znaki diakrytyczne. Co do reszty twojej wypowiedzi nie wiem o co ci chodzi!


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

14 kwie 2015, 20:00

ArtekXDPL pisze:Nie wyświetlają się polskie znaki diakrytyczne.
Ta czcionka tak ma, niestety.


Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

14 kwie 2015, 20:20

Źle mnie zrozumieliście, ponieważ źle to napisałem. Napiszę więc jeszcze raz.
Zamieniłem oryginalne pliki .utx z Happy Night na te z STP. Dokładnie chodzi mi o paczki: P2Fonts i P2smallfonts. Czcionka smash, czyli chyba ta czerwona co jest w menu głównym działa poprawnie. Mi zaś chodzi o czcionki: biała podczas rozmów z NPC oraz czerwoną (raczej też czcionka Smash tylko że z mniejszą wielkością). Te wyżej wypisane czcionki nie obsługują polskich znaków diakrytycznych.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

14 kwie 2015, 20:40

Może głupie pytanie, ale czy masz STP w wersji polskiej?


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

14 kwie 2015, 20:46

Jak nie obsługują, to zamiast "ą" daj "a" i nie ma problemu.


Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

14 kwie 2015, 21:51

Yossarian pisze:Może głupie pytanie, ale czy masz STP w wersji polskiej?
Tak
seebeek17 pisze:Jak nie obsługują, to zamiast "ą" daj "a" i nie ma problemu.
Takie rozwiązanie raczej nie wchodzi w grę.

Naprawi ktoś za mnie czcionkę?
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2015, 23:58 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 2 razy.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

16 kwie 2015, 00:12

seebeek17 pisze:Zacząłem grzebać przy HN ale archaiczność paczek mnie od razu zniechęciła.
Przecież to ma być nowsze od P2. A ty, że archaiczne? Jak?
seebeek17 pisze:Przecież to można wszystko zrobić w samych plikach .int
Wszystkie triggery itp.
Podaj mi przykład, może jest coś takiego w P2? Bo brzmi to ciekawie. :P


ArtekXDPL, liczę, że zdajesz sobie sprawę z tego, że gdy wyjdzie nowa wersja Happy Night, twoje spolszczone mapy trzeba będzie robić od nowa.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

16 kwie 2015, 00:34

Tiquill pisze:Przecież to ma być nowsze od P2. A ty, że archaiczne? Jak?
Pomyłka. Chodziło mi o anarchiczność. Że jest burdel w paczkach i nie wiadomo co i gdzie. Sory za gafę.
Tiquill pisze:ArtekXDPL, liczę, że zdajesz sobie sprawę z tego, że gdy wyjdzie nowa wersja Happy Night, twoje spolszczone mapy trzeba będzie robić od nowa.
No, zależy. Spolszczenie można zrobić na ...eee... 3 sposoby. :P
Jest taki jeden uniwersalny, który daje kompatybilność ze wszystkimi wersjami, mało waży, prosta instalacja, same plusy! :D
O nim samym już wkrótce... :571:


Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

18 kwie 2015, 09:22

Dzisiaj rozpocząłem spolszczanie gry bez polskich znaków diakrytycznych.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
ODPOWIEDZ