Rozrzut, pisze nawetBartosz pisze:Co wygląda lepiej?Propostal pisze:Według mnie wygląda nawet lepiej niż w oryginale
Pewnie dało by się jakoś zmienićBartkov pisze:Wydaje Ci się, przy tym recoilu nie dało się nikogo trafić.
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Rozrzut, pisze nawetBartosz pisze:Co wygląda lepiej?Propostal pisze:Według mnie wygląda nawet lepiej niż w oryginale
Pewnie dało by się jakoś zmienićBartkov pisze:Wydaje Ci się, przy tym recoilu nie dało się nikogo trafić.
A według mnie właśnie nie, bo nie szło nikogo trafić, a co dopiero zabić, chyba że się podeszło do kogoś na odległość pół metra, lub liczyło na fartaPropostal pisze:Rozrzut, pisze nawet
Już to zostało naprawionePropostal pisze:Pewnie dało by się jakoś zmienić
Dziwne, Smeg korzysta z podstawowych dźwięków gry, zacytuję linijki z skryptów:Dev4ever pisze:Wam działa, bo mieliście tego moda pobranego wcześniej ja jestem całkiem niedawno po przesiadce na win 10 i po prostu gdy klikam w subskrypcję, niby pobiera się wszystko, ale paczka nie zawiera pliku dźwiękowego.
Brakuje czegoś jeszcze niestety. Zobacz poniższy screenBartkov pisze:Dziwne, Smeg korzysta z podstawowych dźwięków gry, zacytuję linijki z skryptów:
'FireSound=Sound'WeaponSounds.shotgun_fire'
'AltFireSound=Sound'WeaponSounds.shotgun_fire'
'ReloadSound=Sound'WeaponSounds.sniper_ejectshell'
'GrenadeExplodeAir=Sound'WeaponSounds.explosion_small'
'GrenadeExplodeGround=Sound'WeaponSounds.explosion_small'
Tak będę musiał zrobić wtedy, ale co zrobi gracz, który nie ma bladego pojęcia o wypakowywaniu brakujących plików do poszczególnych folderów?Pan Szatan pisze:To zasubskrybuj EA Inventory jak brakuje pliku z niego, dziwne...
Dziwne, nie przypominam sobie żebym ładował pliki z EA do Smega. Update wleciał i już nie powinno być żadnych errorówDev4ever pisze:Brakuje czegoś jeszcze niestety. Zobacz poniższy screenBartkov pisze:Dziwne, Smeg korzysta z podstawowych dźwięków gry, zacytuję linijki z skryptów:
'FireSound=Sound'WeaponSounds.shotgun_fire'
'AltFireSound=Sound'WeaponSounds.shotgun_fire'
'ReloadSound=Sound'WeaponSounds.sniper_ejectshell'
'GrenadeExplodeAir=Sound'WeaponSounds.explosion_small'
'GrenadeExplodeGround=Sound'WeaponSounds.explosion_small'