SKILL: Special Force 2 Map - Satellite

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
Lokalizacja: Galaktyka Kurvix

28 lip 2017, 15:36

Mapa Multiplayer, którą zapowiadałem już jakiś czas temu (jakieś 4 miesiące temu xD )
w końcu skończona. Co tu dużo mówić, znowu mapa z gry SKILL i znowu są tak zwane
przez Szatana lustra w podłogach ( i czasem lubią się bugować, więc nie zwracajcie na to uwagi ;) ) xD
Aha i nie wypominajcie mi tym razem, że coś ma złą wielkość, bo to specjalnie ;>
(no może oprócz tego, że jak się weźmie kamerę zza pleców, lub jak się spojrzy
na innego gracza to wydaje się za mały w niektórych korytarzach ( Z normalnej kamery tak
nie ma ), ale to już nie moja wina tylko tego głupiego PsotED'a xD )

Screeny:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Download Steam: https://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... 1092374988

Download Non-Steam: https://www.dropbox.com/s/j79qw2v1zr8ml ... e.rar?dl=0


왜 이걸 읽나요?
Awatar użytkownika
Szynkacz
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1018
Rejestracja: 23 maja 2017, 00:41
Postawił piwo: 1 raz

28 lip 2017, 15:39

Wygląda fajnie. Już sprawdzam :P


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

28 lip 2017, 19:22

Patrząc po screenach wygląda całkiem ciekawie, w kwestii wyglądu mapy jest duża poprawa względem Cop's day i nawet shadery są na podłodze :)


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

30 lip 2017, 16:43

Mapa zajebista! I z mojej ulubionej gry! :D

Ogólnie tylko kolorystyka mi nie pasuje trochę i niektóre tekstury ścian. Rozkład pomieszczeń super. Nawet wymiarowe to wszystko :P

Podsumowując, będzie z Ciebie dobry Level Designer. A planujesz robić jeszcze jakieś inne mapy ze Skilla?


Awatar użytkownika
Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
Lokalizacja: Galaktyka Kurvix

30 lip 2017, 16:58

seebeek17 pisze:Mapa zajebista! I z mojej ulubionej gry! :D
Dzięki :D
seebeek17 pisze:Ogólnie tylko kolorystyka mi nie pasuje trochę i niektóre tekstury ścian.
Chciałem na początku zrobić wszystko takie samo, ale już nie chciało mi się textur robić, więc wziąłem
takie najbardziej podobne :D
seebeek17 pisze:Podsumowując, będzie z Ciebie dobry Level Designer. A planujesz robić jeszcze jakieś inne mapy ze Skilla?
Na początku jak zachciało mi się zrobić pierwszą, to pomyślałem, żeby zrobić jeszcze inne (szczególnie
Desert Camp'a, Temple King, (tą wieś, nie pamiętam jak się nazywał xD ) i Dam), ale jakoś mi się teraz nie chce, być może zrobię tego Dam'a, bo
to jest jedna z moich ulubiony map i jest mała, ale tego jeszcze nie obiecuję.


왜 이걸 읽나요?
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 lip 2017, 20:09

seebeek17 pisze:Podsumowując, będzie z Ciebie dobry Level Designer.
Nom :brawo2:


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

01 sie 2017, 22:04

Noo... Pełna profeska, człowieku
Jeżeli takimi produkcjami chcecie rozruszać forum, to ja jestem za :ok:

Dogłębnie obadam mapę jak znajdę czas ;)

EDIT:
I po testach

Jedyna rzecz której się czepię to schody, pomijając fakt ich wielkości (taki był zamysł, więc nie ważne) czasami zdarza się że podczas schodzenia z niektórych, gracz jest blokowany przez niewidzialną ścianę i trzeba to przeskoczyć


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
Lokalizacja: Galaktyka Kurvix

01 sie 2017, 22:36

Silver Dragon pisze:Noo... Pełna profeska, człowieku
Jeżeli takimi produkcjami chcecie rozruszać forum, to ja jestem za :ok:
Rycho3D pisze:Nom :brawo2:
Dziękować, dziękować :D
Silver Dragon pisze:EDIT:
I po testach

Jedyna rzecz której się czepię to schody, pomijając fakt ich wielkości (taki był zamysł, więc nie ważne) czasami zdarza się że podczas schodzenia z niektórych, gracz jest blokowany przez niewidzialną ścianę i trzeba to przeskoczyć
No dobra akurat wielkość schodów, to nie był efekt zamierzony, ale z racji, że jestem leniwym ciulem, to
nie chciało mi się już ich poprawiać :D (nienawidzę robienia schodów), dlatego też dałem tam Blocking Volume'a, żeby dało się po nich jakoś sensownie chodzić, i rzeczywiście trochę go źle ustawiłem, ale
podczas całych testów, tylko raz mi się tak przytrafiło i tylko w jednym miejscu, więc uznałem, że nie będzie mi
się chciało tego naprawiać, a i tak to wszyscy oleją, to tak też zostawiłem xD


왜 이걸 읽나요?
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

02 sie 2017, 17:16

Tak btw. zawsze możesz wrzucać moda czy mapę w załącznik tu na forum, bo jak ma na dropboxie wygasnąć za jakiś czas to szkoda trochę


Awatar użytkownika
Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
Lokalizacja: Galaktyka Kurvix

02 sie 2017, 17:25

seebeek17 pisze:Tak btw. zawsze możesz wrzucać moda czy mapę w załącznik tu na forum, bo jak ma na dropboxie wygasnąć za jakiś czas to szkoda trochę

Linki, to wygasają po latach, więc jest jeszcze czas, a z tego co wiem, to, żeby w ogóle wygasło,
to trzeba chyba to ustawić :D W dodatku jest jeszcze Steam Workshop, więc zawszę, można uratować :D
Ale owszem, później jak będę miał czas to pododaje załączniki
Ostatnio zmieniony 02 sie 2017, 17:26 przez Devi90, łącznie zmieniany 1 raz.


왜 이걸 읽나요?
ODPOWIEDZ