Skaczący celownik

Dział w pełni poświęcony grze w necie. Miejsce na ustawki, propozycje i pomoc.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, ServerAdmin

Co sądzisz o celowaniu w MP?

Przyjemne i łatwe
0
Brak głosów
Celowanie jest dziwne i nieprzyjemne
5
71%
Nie mam zdania/celowanie może być
2
29%
 
Liczba głosów: 7
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

06 wrz 2018, 20:28

Jak pewnie wiedzą ci, którzy grają na multi, celownik po każdym strzale skacze do innej pozycji, co moim zdaniem strasznie czasami frustruje i ciężko jest kogoś trafić, celownik jest nieprzewidywalny ogólnie mówiąc.

Imo to jest właściwie jedyna największa wada multiplayera Postala 2 - celownik.


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

06 wrz 2018, 20:31

Ano, upośledzony ten odrzut.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
zuc3k
Niedorobiony bandzior
Posty: 43
Rejestracja: 20 maja 2010, 18:00

06 wrz 2018, 21:09

Spraw sobie recoil skrypt i po problemie :P


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 wrz 2018, 23:03

zuc3k pisze:Spraw sobie recoil skrypt i po problemie :P
Czy to znaczy że obrywam heady od cziterów?


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

06 wrz 2018, 23:28

To jest chyba jeden z głównych czynników przez które nie chce się grać w Psotala na multi. Nie chodzi wcale o trudność, że bez tego gra była by za prosta do opanowania i w ogóle, a o to, że taki nagle skaczący obraz po prostu denerwuje i odrzuca od grania. Po około pół godzinnej sesji czuć dyskomfort i zmęczenie oczu, gdzie przykładowo w takim overwatchu czy csgo, 6 czy nawet czasem 8 godzinne maratony nie powodują u mnie takich dolegliwości.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 wrz 2018, 23:48

To co, chcemy mutatora wyjebującego skakanie?


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

07 wrz 2018, 01:03

Tiquill pisze:To co, chcemy mutatora wyjebującego skakanie?
Jak skakanie celownika, to tak! :P

Generalnie celowanie w MP jest zupełnie inne teraz, niż w innych shooterach. Do tego się trzeba przyzwyczajać za każdym razem pomiędzy graniem w inne strzelanki, bo w żadnej takiego skakania celownika nie ma.

Można by na próbę
Tiquill pisze:chcemy mutatora wyjebującego skakanie
zrobić to co Tiquill mówi, pykniemy rundkę, zobaczymy co lepsze. Najwyżej się nieskaczący celownik zostawi. I pewnie właśnie tak będzie. Co wy na to?


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 wrz 2018, 01:13

Cały czas sobie wmawiam: to musi być. To realizm wzięty z życia. Odrzut musi być. Odrzut musi być. W singlu jest (wy/w)łączany, to dla wygody. Ale w multi musi być prawilno, realno. :bolek: Aż wreszcie ktoś ten temat podjął. 8-)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

07 wrz 2018, 01:22

Fakt, to daje pewne uczucie realizmu. Ale co zaszkodzi jedną rundkę spróbować bez "skakania". :P


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 wrz 2018, 02:17

seebeek17 pisze:Ale
Na pewno nie do mnie te "ale". Ja bardzo chętnie to stestuję. Jutro spróbuję zrobić takiego mutka.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

07 wrz 2018, 21:21

To skakanie jest strasznie irytujące i kompletnie nie pasujące do Postala. Zrobili je na zasadzie: bo w innych grach multi jest to tutaj też musi być.
Nie ma on nic wspólnego z realizmem bo ktoś ustawił go na sztywno "co ileś strzałów podnieś celownik o wartość" no mega temat na prawdę...
Wyautowanie tego ustrojstwa bardzo by się przydało :)


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
zuc3k
Niedorobiony bandzior
Posty: 43
Rejestracja: 20 maja 2010, 18:00

07 wrz 2018, 23:09

Tiquill pisze:
zuc3k pisze:Spraw sobie recoil skrypt i po problemie :P
Czy to znaczy że obrywam heady od cziterów?
Jeśli serwer nie ma dobrych zabezpieczeń jest to możliwe, ale tak naprawdę wystarczy 6 pocisków z mg w głowę aby zabić przeciwnika. Dlatego strzelając krótkimi seriami, celować przy tym w głowę i regulować celownik zamiast trzymac palec na lpm i walić w górę jest o wiele łatwiej, zależnie od postawy ofiary mozna ją łatwo połozyć nawet w 4 sekundy z całego 100hp z mg.


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

08 wrz 2018, 02:56

Generalnie to ten celownik idący do góry nie byłby w sumie taki zły, gdyby to były płynne przejścia, a nie nagłe skoki obrazu dające uczucie "lagowania". Może da się jakoś to edytować i upłynnić ten prowizorycznie zrobiony recoil, by obraz zachowywał się jak przy ruchu myszki tak jak np jest to w Csgo :drapanie: Wtedy komfort z gry, a bardziej strzelania byłby na pewno lepszy :)
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2018, 02:57 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

08 wrz 2018, 14:54

Zgadzam się z Dev4ever.

Niech celownik chociaż "płynnie" skacze w góre i już będzie spoko, a nie się "teleportuje".


Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

08 wrz 2018, 20:25

Nie wymagacie za dużo przypadkiem od silnika Gry? :):


Niepoważny admin
ODPOWIEDZ