Jak pewnie wiedzą ci, którzy grają na multi, celownik po każdym strzale skacze do innej pozycji, co moim zdaniem strasznie czasami frustruje i ciężko jest kogoś trafić, celownik jest nieprzewidywalny ogólnie mówiąc.
Imo to jest właściwie jedyna największa wada multiplayera Postala 2 - celownik.
Skaczący celownik
Moderatorzy: Moderatorzy, ServerAdmin
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Ano, upośledzony ten odrzut.
I'm fucking insane in the brain. 

- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Czy to znaczy że obrywam heady od cziterów?zuc3k pisze:Spraw sobie recoil skrypt i po problemie
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


To jest chyba jeden z głównych czynników przez które nie chce się grać w Psotala na multi. Nie chodzi wcale o trudność, że bez tego gra była by za prosta do opanowania i w ogóle, a o to, że taki nagle skaczący obraz po prostu denerwuje i odrzuca od grania. Po około pół godzinnej sesji czuć dyskomfort i zmęczenie oczu, gdzie przykładowo w takim overwatchu czy csgo, 6 czy nawet czasem 8 godzinne maratony nie powodują u mnie takich dolegliwości.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Jak skakanie celownika, to tak!Tiquill pisze:To co, chcemy mutatora wyjebującego skakanie?

Generalnie celowanie w MP jest zupełnie inne teraz, niż w innych shooterach. Do tego się trzeba przyzwyczajać za każdym razem pomiędzy graniem w inne strzelanki, bo w żadnej takiego skakania celownika nie ma.
Można by na próbę
zrobić to co Tiquill mówi, pykniemy rundkę, zobaczymy co lepsze. Najwyżej się nieskaczący celownik zostawi. I pewnie właśnie tak będzie. Co wy na to?Tiquill pisze:chcemy mutatora wyjebującego skakanie
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Cały czas sobie wmawiam: to musi być. To realizm wzięty z życia. Odrzut musi być. Odrzut musi być. W singlu jest (wy/w)łączany, to dla wygody. Ale w multi musi być prawilno, realno.
Aż wreszcie ktoś ten temat podjął. 


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Na pewno nie do mnie te "ale". Ja bardzo chętnie to stestuję. Jutro spróbuję zrobić takiego mutka.seebeek17 pisze:Ale
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


- Radzik
- Administrator
- Posty: 2108
- Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
To skakanie jest strasznie irytujące i kompletnie nie pasujące do Postala. Zrobili je na zasadzie: bo w innych grach multi jest to tutaj też musi być.
Nie ma on nic wspólnego z realizmem bo ktoś ustawił go na sztywno "co ileś strzałów podnieś celownik o wartość" no mega temat na prawdę...
Wyautowanie tego ustrojstwa bardzo by się przydało
Nie ma on nic wspólnego z realizmem bo ktoś ustawił go na sztywno "co ileś strzałów podnieś celownik o wartość" no mega temat na prawdę...
Wyautowanie tego ustrojstwa bardzo by się przydało

Niepoważny admin
Jeśli serwer nie ma dobrych zabezpieczeń jest to możliwe, ale tak naprawdę wystarczy 6 pocisków z mg w głowę aby zabić przeciwnika. Dlatego strzelając krótkimi seriami, celować przy tym w głowę i regulować celownik zamiast trzymac palec na lpm i walić w górę jest o wiele łatwiej, zależnie od postawy ofiary mozna ją łatwo połozyć nawet w 4 sekundy z całego 100hp z mg.Tiquill pisze:Czy to znaczy że obrywam heady od cziterów?zuc3k pisze:Spraw sobie recoil skrypt i po problemie
Generalnie to ten celownik idący do góry nie byłby w sumie taki zły, gdyby to były płynne przejścia, a nie nagłe skoki obrazu dające uczucie "lagowania". Może da się jakoś to edytować i upłynnić ten prowizorycznie zrobiony recoil, by obraz zachowywał się jak przy ruchu myszki tak jak np jest to w Csgo
Wtedy komfort z gry, a bardziej strzelania byłby na pewno lepszy 


Ostatnio zmieniony 08 wrz 2018, 02:57 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688