Skaczący celownik
Moderatorzy: Moderatorzy, ServerAdmin
Gdybym wymagał za dużo, to powiedziałbym, żeby zrobić moda usuwającego GPFRadzik pisze:Nie wymagacie za dużo przypadkiem od silnika Gry?
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
A nasz jak oceniasz?zuc3k pisze:Jeśli serwer nie ma dobrych zabezpieczeń jest to możliwe
Chętnie bym poznał nowe/stare "narzędzia" cziterów. Jak kto ma - na priv pliz.
O, dzięki za radę. W przypadku mg to ja mam takie coś, że lubię pruć serią od góry do dołu, "rozcinając" wrażego na pół. Zapominam o strategii. Taaa, gdyby w multi były flaki - to miałbym wtedy widowisko.zuc3k pisze:tak naprawdę wystarczy 6 pocisków z mg w głowę aby zabić przeciwnika. Dlatego strzelając krótkimi seriami, celować przy tym w głowę i regulować celownik zamiast trzymac palec na lpm i walić w górę jest o wiele łatwiej, zależnie od postawy ofiary mozna ją łatwo połozyć nawet w 4 sekundy z całego 100hp z mg.
A może ma wracać do poprzedniej pozycji? Nie byłoby to lepsze? Całkiem wyeliminować skutek podbijania broni przy strzale...seebeek17 pisze:Niech celownik chociaż "płynnie" skacze w góre i już będzie spoko, a nie się "teleportuje".
To nie silnik. To widzimisię twórców samej gry.Radzik pisze:Nie wymagacie za dużo przypadkiem od silnika Gry?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...