Seria.Serious Sam

Rozmowy o innych grach wszelakiego rodzaju.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

17 lut 2015, 01:06

PK Resurrection to fanmade megamod , świetnie mi się w to grało,oby jak najwięcej części tego.
Ale nie mogę bronić tego tutaj.

Patrząc na efekty w Serious Sam zbliżony jest rok produkcji między tą grą a Postalem 2.
Silnik Crotem minimalnie prowadzi w bitwie na efekty z UnrealED.
Dość długo przyszło nam czekać na rozwiązania typu błyszcząca powierzchnia na broni, cienie postaci i obiektów, wypukłość na twarzach.


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
ninja666
Seryjny zabójca
Posty: 287
Rejestracja: 21 paź 2010, 19:10

17 lut 2015, 01:16

BloodLogin pisze:wypukłość na twarzach.
Yyy... czyli co konkretnie? Bump mapping? Toż to przecież było standardową praktyką od '97.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

17 lut 2015, 17:54

Blood, takie "technolodżi" to UE miał chyba od początku.
Nie patrz na grafikę z poziomu Postala 2. Tu RWS wywalił połowę rzeczy.
Jak chce popatrzeć na grafikę to włącz sobie chociażby takiego UT2004.

Serious Sam nawet 2nd grafikę miał średnią. Nawet na "maksach" w HD ledwo wyglądał.
Na minimalnych aż oczy bolały od tej pikselozy, dlatego zawsze grałem na Full'ach.


ODPOWIEDZ