Mam problem, znalazłem na 3 stronie w dziale PostEd temat o edycji skryptów. Wszystko jest dobrze do momentu kompilacji czy jakoś tak . Wyskakuje mi taki błąd:
History: UObject::StaticLoadObject <- (Core.Class Inventory.CrackInv NULL) <- UObjectProperty::ImportText <- (ClassProperty AIPack.CashRegPoint.ItemGiven) <- UClassProperty::ImportText <- ImportProperties <- RestoreProperties <- TryCompile <- FScriptCompiler::CompileScript <- (Class AIPack.CashRegPoint, Pass 0, Line 269) <- MakeScript <- MakeScript <- MakeScript <- MakeScript <- MakeScript <- DoScripts <- UEditorEngine::MakeScripts <- UMakeCommandlet::Main
Exiting due to error
O co z nim chodzi ?? Jak go zlikwidować?
[POMOC] Script'y
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Dragonmatix
- Seryjny zabójca
- Posty: 383
- Rejestracja: 31 lip 2008, 10:52
W tej chwili nie posiadam postala(wiem wiem zgrzeszyłem )
ale miałem podobny problem.
Spróbuj znaleśc w folderze system (ten postalowy folder) plik który ma rozszerzenie .bat skopiuj go gdzieś zmień nazwę zachowując rozszerzenie .bat i wklej spowrotem do fodleru system i właśnie tym plikiem .bat kompiluj skrypty.
Myślę, ze pomogłem
ale miałem podobny problem.
Spróbuj znaleśc w folderze system (ten postalowy folder) plik który ma rozszerzenie .bat skopiuj go gdzieś zmień nazwę zachowując rozszerzenie .bat i wklej spowrotem do fodleru system i właśnie tym plikiem .bat kompiluj skrypty.
Myślę, ze pomogłem
"Złap wiatr który przecina motyle"
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
O miałem identyczny problem , tylko że z edytowaniem skryptów EDWeapons. Te skrypty są bronione przed kompilacją. A więc musisz zrobić tak :
Stwórz nowy plik tekstowy i skopiuj do niego zawartość skryptu który chcesz edytować , zapisz , i zmień nazwę tego pliku do takiej nazwy jaki ma Twój skrypt który dostaje crasha przy kompilowaniu. Oczywiście zmień też końcówke z .txt do .uc . Teraz nadpisz tym plikiem Twój zmodyfikowany skrypt A , i jeszcze coś . Pamiętaj żeby przed kompilowaniem usunąć plik .u w folderze system takiej paczki .u w której jest Twój nowy skrypt. Przykład :
Chce zmienic osiagi pistoletu , zmieniam je i przed skompilowaniem usuwam z folderu system "Inventory.u" bo w niej sa osiagi pistoletu.
Stwórz nowy plik tekstowy i skopiuj do niego zawartość skryptu który chcesz edytować , zapisz , i zmień nazwę tego pliku do takiej nazwy jaki ma Twój skrypt który dostaje crasha przy kompilowaniu. Oczywiście zmień też końcówke z .txt do .uc . Teraz nadpisz tym plikiem Twój zmodyfikowany skrypt A , i jeszcze coś . Pamiętaj żeby przed kompilowaniem usunąć plik .u w folderze system takiej paczki .u w której jest Twój nowy skrypt. Przykład :
Chce zmienic osiagi pistoletu , zmieniam je i przed skompilowaniem usuwam z folderu system "Inventory.u" bo w niej sa osiagi pistoletu.
Teraz mam coś takiego:
Superclass P2PowerupInv;\par of class CrackInv not found.
Explanation
The compiler wasn't able to find the specified superclass P2PowerupInv;\par of your class.
If it's not a typo, make sure the package containing the superclass is listed in your project's dependencies.
Znowu jakiś błąd . Lepiej się za to nie biorę. Trudno przeżyje jakoś .
Superclass P2PowerupInv;\par of class CrackInv not found.
Explanation
The compiler wasn't able to find the specified superclass P2PowerupInv;\par of your class.
If it's not a typo, make sure the package containing the superclass is listed in your project's dependencies.
Znowu jakiś błąd . Lepiej się za to nie biorę. Trudno przeżyje jakoś .
Musiałeś coś naknocic w Skrypcie. Jak tworzysz na początku folder w Głownym folderze gry ta zama nazwa musi znajdowac się tu :
[To jest przykład]
AmmoName=Class'[nazwa_folderu].[NazwaPickupa]AmmoInv'
Jak czytam ten blłąd to tylko to mi do głowy przychodzi
[To jest przykład]
AmmoName=Class'[nazwa_folderu].[NazwaPickupa]AmmoInv'
Jak czytam ten blłąd to tylko to mi do głowy przychodzi
Jak naprawie jeden błąd wyskakuje drugi i tak ciągle.
Twojej wypowiedzi ciuciu nie czaje za bardzo, nie tworzyłem żadnego folderu. Sorki
Twojej wypowiedzi ciuciu nie czaje za bardzo, nie tworzyłem żadnego folderu. Sorki
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
Za co on dostał tą range, najprostszy błąd do zrozumienia brakowało fajki zdrowia lub i całego Inventory, potrzebował tego Script do robienia sklepu.
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!