[POMOC] Script'y

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
RaV
Modder
Modder
Posty: 132
Rejestracja: 11 paź 2008, 13:12

29 paź 2008, 20:32

Mam problem, znalazłem na 3 stronie w dziale PostEd temat o edycji skryptów. Wszystko jest dobrze do momentu kompilacji czy jakoś tak :). Wyskakuje mi taki błąd:

History: UObject::StaticLoadObject <- (Core.Class Inventory.CrackInv NULL) <- UObjectProperty::ImportText <- (ClassProperty AIPack.CashRegPoint.ItemGiven) <- UClassProperty::ImportText <- ImportProperties <- RestoreProperties <- TryCompile <- FScriptCompiler::CompileScript <- (Class AIPack.CashRegPoint, Pass 0, Line 269) <- MakeScript <- MakeScript <- MakeScript <- MakeScript <- MakeScript <- DoScripts <- UEditorEngine::MakeScripts <- UMakeCommandlet::Main

Exiting due to error

O co z nim chodzi ?? Jak go zlikwidować?


Awatar użytkownika
Dragonmatix
Seryjny zabójca
Posty: 383
Rejestracja: 31 lip 2008, 10:52

30 paź 2008, 11:53

W tej chwili nie posiadam postala(wiem wiem zgrzeszyłem :D )
ale miałem podobny problem.
Spróbuj znaleśc w folderze system (ten postalowy folder) plik który ma rozszerzenie .bat skopiuj go gdzieś zmień nazwę zachowując rozszerzenie .bat i wklej spowrotem do fodleru system i właśnie tym plikiem .bat kompiluj skrypty.
Myślę, ze pomogłem


"Złap wiatr który przecina motyle"
Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

30 paź 2008, 13:20

O miałem identyczny problem , tylko że z edytowaniem skryptów EDWeapons. Te skrypty są bronione przed kompilacją. A więc musisz zrobić tak :
Stwórz nowy plik tekstowy i skopiuj do niego zawartość skryptu który chcesz edytować , zapisz , i zmień nazwę tego pliku do takiej nazwy jaki ma Twój skrypt który dostaje crasha przy kompilowaniu. Oczywiście zmień też końcówke z .txt do .uc . Teraz nadpisz tym plikiem Twój zmodyfikowany skrypt :) A , i jeszcze coś . Pamiętaj żeby przed kompilowaniem usunąć plik .u w folderze system takiej paczki .u w której jest Twój nowy skrypt. Przykład :
Chce zmienic osiagi pistoletu , zmieniam je i przed skompilowaniem usuwam z folderu system "Inventory.u" bo w niej sa osiagi pistoletu.


Awatar użytkownika
RaV
Modder
Modder
Posty: 132
Rejestracja: 11 paź 2008, 13:12

30 paź 2008, 14:35

Teraz mam coś takiego:
Superclass P2PowerupInv;\par of class CrackInv not found.

Explanation

The compiler wasn't able to find the specified superclass P2PowerupInv;\par of your class.

If it's not a typo, make sure the package containing the superclass is listed in your project's dependencies.

Znowu jakiś błąd :(. Lepiej się za to nie biorę. Trudno przeżyje jakoś :)).


 



www.youtube.com/user/Leukocytowaty check my beaatttz



 
Awatar użytkownika
ciuciu
Modder
Modder
Posty: 2007
Rejestracja: 06 mar 2007, 16:34
Lokalizacja: Azyl
Kontakt:

30 paź 2008, 16:40

Musiałeś coś naknocic w Skrypcie. Jak tworzysz na początku folder w Głownym folderze gry ta zama nazwa musi znajdowac się tu :

[To jest przykład]


AmmoName=Class'[nazwa_folderu].[NazwaPickupa]AmmoInv'

Jak czytam ten blłąd to tylko to mi do głowy przychodzi :)


Awatar użytkownika
RaV
Modder
Modder
Posty: 132
Rejestracja: 11 paź 2008, 13:12

30 paź 2008, 17:38

Jak naprawie jeden błąd wyskakuje drugi i tak ciągle.
Twojej wypowiedzi ciuciu nie czaje za bardzo, nie tworzyłem żadnego folderu. Sorki :))


 



www.youtube.com/user/Leukocytowaty check my beaatttz



 
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

23 gru 2014, 15:42

Tak jak ciuciu napisał.

//
Musisz zrobić folder - nazwać go tak jak moda, robisz w nim folder "Classes" i tam wklejasz skrypty.
Może najlepiej wyślij mi skrypty na PW to pomogę, bo teraz z samych error log'ów nie za bardzo wiem o co chodzi, bo nie mam skryptów przed oczami. :p


Awatar użytkownika
Mozal
Stuprocentowy psychol
Stuprocentowy psychol
Posty: 903
Rejestracja: 08 paź 2011, 17:06
Lokalizacja: Polska

23 gru 2014, 15:46

seebeek17, ty patrzysz na rok założenia tych tematów? :D


:rozpacz:
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

23 gru 2014, 15:48

Szczerze to nie, ale jak Tiquill pisał, tematy się nie przedawniają. :3


Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

23 gru 2014, 15:51

Użytkownik RaV nie zajmuję się już modderką, sam nawet kiedyś to pisał.


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

23 gru 2014, 18:46

Za co on dostał tą range, najprostszy błąd do zrozumienia brakowało fajki zdrowia lub i całego Inventory, potrzebował tego Script do robienia sklepu.


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
ODPOWIEDZ