[POMOC] Samochody

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Pablo Abruzzi
Seryjny zabójca
Posty: 398
Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
Lokalizacja: Niedaleko Katowic

15 sty 2009, 07:39

Mam pewne pytanie otóż jak robić samochody w PostED? Próbowałem już coś wykombinować, ale samochody wpadały mi w ziemię. Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 10 mar 2009, 22:13 przez Pablo Abruzzi, łącznie zmieniany 1 raz.


Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 12:29
Lokalizacja: zza węgła

15 sty 2009, 19:04

A już myślałem, że chodzi o KarmaVehicle...

Jest gotowy przepis już na wstawianie samochodów. Otóż znajduje się on w Actor>KActor>KActorExplodable>CarExplodable. Wstawiasz ten obiekt na mapę, umiejscawiasz go tam gdzie chcesz i to właściwie wszystko.
Ja jednak mam jeszcze jedno ale co do tego, otóż w grupie Collision bit bUseCylinderCollision ustawiony jest na True. Uważam, iż jest to głupie, bo powoduje to, że możesz sobie wejść w machę pojazdu jak w powietrze. Zawsze przestawiam ten bit na False i też działa dobrze, więc polecam tą jedną modyfikację.


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
Pablo Abruzzi
Seryjny zabójca
Posty: 398
Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
Lokalizacja: Niedaleko Katowic

15 sty 2009, 19:51

OK. Dzięki.


Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Awatar użytkownika
mikizmiki
Miłośnik broni
Posty: 125
Rejestracja: 08 mar 2008, 20:19
Lokalizacja: Olsztynek
Kontakt:

10 mar 2009, 20:54

A coto takiego te KarmaVehicle?


Obrazek
Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 12:29
Lokalizacja: zza węgła

10 mar 2009, 22:24

Właściwie to tylko gdzieś mi się kiedyś obiła taka nazwa klasy, ale pewnie nawet do niej nie zaglądałem. Ale podejrzewam, iż mogą to być pojazdy, które można prowadzić, tak jak na przykład w UT2004.


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

11 mar 2009, 11:03

Skoro KarmaGunem można przenosić rzeczy, to albo tak jak Spoon napisał można nimi jeździć, albo one ruszają się/można nimi poruszyć.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

12 mar 2009, 00:18

Nie ma w Postalu 2 klasy KarmaVehicle, nawet w modzie Props, który najbardziej można było o to podejrzewać.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

12 mar 2009, 07:55

mylisz się Tiq jest ale pod nazwą KVehicle

a teraz wyjaśnienie

P2 jest na tym samum silniku co UT 2003 wiec powiem najpierw co to miało być w tej grze

wszyscy wiedzą że w UT 2004 są pojazdy, jednak twórcy zaczęli nad nimi eksperymentować już w UT 2003

no i w UT 03 był jeden eksperymentalny wóz (ale był ukryty)

i ten skrypt KVehicle (KarmaVehicle) był bazą dlatego pojazdu

jednak w UT 04 zrezygnowali z KVehicle i wszystkie wozy są z robione na nowym skrypcie tak zwanym SVehicle
____________________________

w Postalu pozostawiono ten skrypt ale jest że tak powiem do niczego, po prostu jest, zostawili go ale nie nadaje się do niczego


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
ODPOWIEDZ