Zrób jak w GTA V, żeby Koleś mógł mieć konto na fejsie, smartfona itp.seebeek17 pisze:następne mody będą NIE MNIEJ* rakowe niż fidget spinnery X'D literówka
[SteamMod] Running With Spinners (Fidget Spinner Mod)
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Dzienis
- V.I.P.
- Posty: 12106
- Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
- Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
- Postawił piwo: 14 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
I regret nothing
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
W Gringomarket Sequel to było, możnabyło też dzwonić z telefonówseebeek17 pisze:Dzienis pisze:Zrób jak w GTA V, żeby Koleś mógł mieć konto na fejsie, smartfona itp.
o ku*wa
genialne
Ostatnio zmieniony 24 sie 2017, 21:23 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.
I'm fucking insane in the brain.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
No to chwalę. Miło widzieć porządną robotę. Wszystko jak trzeba, bez zastrzeżeń.seebeek17 pisze:Możesz Tiquill pochwalić jeszcze Deviego, bo modele zrobił super. ;D
A ja jakoś nie łapię tej waszej rakowości...seebeek17 pisze:następne mody będą NIE MNIEJ* rakowe niż fidget spinnery X'D literówka
Jak dzwonić? Do dowolnego bystandera??Pan Szatan pisze:W Gringomarket Sequel to było, możnabyło też dzwonić z telefonów
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Łee... to nie, bo po co koło na nowo próbować wynaleźć.Pan Szatan pisze:W Gringomarket Sequel to było, możnabyło też dzwonić z telefonów
To chce zrobić. Ale to jak nauczę się już robić mody.Devi90 pisze:Albo takie kółko wyboru broni jak w GTA V
Gdzie byś ją chciał? Chyba, że by zrobić realistyczną fizykę dla nieruchomych domów. bez jajShaQ pisze:Albo fizykę z GTA IV...
Żartowałem z tym. Nie robię już nic kontrowersyjnego, czy inaczej "rakowego", bo Steam mnie zjeTiquill pisze:A ja jakoś nie łapię tej waszej rakowości...
Ale fakt faktem. Nadal leje z komentarzy na Steam heheh
@Update. W pierwszym poście spakowana wersja z fixem, prawdopodobnie działająca na STP. Może ktoś sprawdzić czy działa?
Ostatnio zmieniony 25 sie 2017, 09:46 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
seebeek17 pisze:@Update. W pierwszym poście spakowana wersja z fixem, prawdopodobnie działająca na STP. Może ktoś sprawdzić czy działa?
Kod: Zaznacz cały
ObjectProperty FidgetSpinner.SpinnerWeapon.Tick.sAttachment: Rozmiar numeru seryjnego nie pasuje: Jest 13, Oczekiwany 53
Historia: LoadObject <- (ObjectProperty FidgetSpinner.SpinnerWeapon.Tick.sAttachment 9227==9227/62916 9214 53) <- ULinkerLoad::Preload <- LinkProperties <- UStruct::Link <- UFunction::Link <- UStruct::Serialize <- (Function FidgetSpinner.SpinnerWeapon.Tick) <- UFunction::Serialize <- LoadObject <- (Function FidgetSpinner.SpinnerWeapon.Tick 9227==9227/62916 11993 146) <- ULinkerLoad::Preload <- LinkProperties <- UStruct::Link <- UState::Link <- UClass::Link <- UStruct::Serialize <- (Class FidgetSpinner.SpinnerWeapon) <- UState::Serialize <- UClass::Serialize <- (Class FidgetSpinner.SpinnerWeapon) <- LoadObject <- (Class FidgetSpinner.SpinnerWeapon 9227==9227/62916 7362 1193) <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::LoadPackage <- UEditorEngine::Exec_Class <- UEditorEngine::Exec <- (CLASS LOAD FILE="G:\2015Postal\System\FidgetSpinner.u") <- UUnrealEdEngine::Exec <- WBrowserActor::OnCommand <- WWindow::WndProc <- WWindow::StaticProc <- DispatchMessage <- 00020592 514 <- MessagePump <- MainLoop
8=======D
Więc niestety na STP (przynajmniej w najbliższym czasie) tego nie będzie. Nie mam STP teraz.
Dzieki za sprawdzenie
Dzieki za sprawdzenie
Ostatnio zmieniony 26 sie 2017, 16:19 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.