Rozwiązanie zagadki GPF

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

11 mar 2016, 16:39

Jedna z przyczyn występowania błędu to KarmaActor, a dokładniej jego limit.
Limit to trochę ponad 300, lecz trzeba pamiętać że zabici przechodnie to też karma i każdy element "szmacianej lalki" jest liczony.

Czyli jak zabijemy 10 "bystków" to mamy około 110 KActor'ów, czyli na mapie możemy wtedy wstawić max 200, ale nie polecam.

To tyle :)


8=======D
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

11 mar 2016, 18:08

A dało by się zwiększyć jakoś ten limit czy nie bardzo?


Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

11 mar 2016, 18:27

Rycho3D pisze:Jedna z przyczyn występowania błędu to KarmaActor, a dokładniej jego limit.
Limit to trochę ponad 300, lecz trzeba pamiętać że zabici przechodnie to też karma i każdy element "szmacianej lalki" jest liczony.

Czyli jak zabijemy 10 "bystków" to mamy około 110 KActor'ów, czyli na mapie możemy wtedy wstawić max 200, ale nie polecam.

To tyle
A czy ta informacja coś zmienia dla zwykłego gracza?
Bo jeśli chodzi o zaniechanie zabijania większej ilości bystków, to dziękuję bardzo, postoję. :P


I regret nothing
Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

11 mar 2016, 19:09

Można nie przesadzać z rozczłonkowywaniem ofiar, albo robić to wyjątkowo dokładnie – np. głowę czy dłoń można całkiem zniszczyć.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

12 mar 2016, 07:54

Dev4ever pisze:A dało by się zwiększyć jakoś ten limit czy nie bardzo?
Raczej nie bardzo, skoro RWS zrobiło limit szmacianych lalek 10, to znaczy że nie wiedzieli jak tego dokonać.


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

12 mar 2016, 11:23

Rycho3D pisze:
Dev4ever pisze:A dało by się zwiększyć jakoś ten limit czy nie bardzo?
Raczej nie bardzo, skoro RWS zrobiło limit szmacianych lalek 10, to znaczy że nie wiedzieli jak tego dokonać.
Wtedy - nie dało się, ale teraz już raczej można by było coś z tym zrobić. Nie wiem... zwiększyć ilość dostępnej pamięci dla większej liczby np. KActorów, albo coś w ten deseń (po prostu podnieść limit), ale to by wymagało zrebuildowania silnika, a z tym już ciężej. :D

Teraz sobie tak myślę, że Postal 2 czasem potrafi zajechać mocno procesor.
Jak by przebudować ten silnik pod nowsze komputery, to i taki Core i5 by nie wydolił. :P

Ale IMHO na pewno by się dało.

Dajcie mi source gry to ja już się tym zajmę. :622:


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

12 mar 2016, 11:35

Dajcie mi source gry to ja już się tym zajmę. :622:
Wpisz w google: unreal engine 2 source code


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

12 mar 2016, 11:38

Rycho3D pisze:
Dajcie mi source gry to ja już się tym zajmę. :622:
Wpisz w google: unreal engine 2 source code
To, to wiem. Pomagałem sobie tym przy pisaniu dekompilatora do paczek.

To teraz mi napisz skąd mam wziąć np. source od Engine.dll, mistrzu.


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

12 mar 2016, 11:41

Nie jestem pewien ale chyba w P2C to naprawiono bo od v5020 Hotfix 1 ani razu mi nie wywaliło errora przy sieczcce :)


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

12 mar 2016, 11:42

Widziałem gdzieś źródło z UT99. Robili jakieś dodatki by działało na nowszych kompach.
Trzeba by było tego poszukać.


8=======D
Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

12 mar 2016, 15:15

Pan Szatan pisze:Nie jestem pewien ale chyba w P2C to naprawiono bo od v5020 Hotfix 1 ani razu mi nie wywaliło errora przy sieczcce :)
W P2C jest (a przynajmniej było, gdy ostatnio grałem, a od tamtego czasu były może dwie aktualizacje) dużo mniej brutalnych efektów, poza tym jest dużo niższy limit NPC na mapie.


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

12 mar 2016, 22:07

A jak bym sobie przydzielił więcej ramu do postala to by załatwilo problem z GPF?


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

12 mar 2016, 22:44

To nic nie da
Wcześniej miałem 2 GB RAM, Teraz jest 8, a problem wciąż jest i występuje w tych samych momentach
Ostatnio zmieniony 12 mar 2016, 22:44 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
ODPOWIEDZ