Różne dziwne wynalazki

Rozmowy o P2: Share the Pain i podstawowym Postalu 2.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Alixo
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1653
Rejestracja: 05 kwie 2007, 08:49
Lokalizacja: localhost

04 cze 2007, 19:17

Też prawda, takim którym dopiero się zaczeła przygoda z postalem, fajne masz odkrycia Mixer


Obrazek
Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 17:18
Lokalizacja: Breslau

04 cze 2007, 19:42

Champa o wiele trudniej zabić niż inne psy. Można go kopać w nieskończoność. Tylko zwieje, i zaraz wróci. Nawet przechodniom ciężko go zabić. Co innego z psami z innych podwórek. Tamte kopniesz z 6-8 razy i już po nich


Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

04 cze 2007, 19:50

fajnie tylko to mozna bardzo zauwarzyc po kilku minutach gry ;)
ps
podobnie jest z pracownikami RWS, policjantami sprzedawczynia ze sklepu lucky


Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 17:18
Lokalizacja: Breslau

04 cze 2007, 20:08

No fakt, też trudno ja ubić. To tak jak reszta talibów. To niewierni w pancernych kieckach


Awatar użytkownika
Alixo
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1653
Rejestracja: 05 kwie 2007, 08:49
Lokalizacja: localhost

04 cze 2007, 20:20

Albo ja też się kiedyś bawiłem w postalu i postanowiłem się wybrac na wycieczke do lasu po choinkę, wziołem napalm podpaliłem na około choinki wziołem choinke i na filmiku jak te wieśniaki mówią "chej wiechu on ma moją chojanke'' to stali cali spaleni i też biegali spaleni i żyli!


Obrazek
Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

04 cze 2007, 20:23

to jest typowy blad w skryptach. bardzo czesto zdarza mi sie takie cos


Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 17:18
Lokalizacja: Breslau

05 cze 2007, 13:41

Zwykłego AW nie da się przejść na poziomie wszyscy mnie nie nawidzą. W czasie animacji w domu Vince'a jak Koleś wychodzi na taras, to ginie (koło stołu od bilarda)


Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

05 cze 2007, 13:51

hmmmmm bardzo ciekawe musze to sprawdzic sam ;)


Awatar użytkownika
Kariko
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1227
Rejestracja: 28 gru 2006, 16:51
Lokalizacja: Bydgoszcz / Gdańsk

05 cze 2007, 17:41

To jest prawda, ale nie zawsze tak jest. Znaczy, jeśli to wystąpi, to trzeba od nowa rozpocząć grę (a komu się chce :P), to może minie :/ Niestety, tu programiści się nie popisali


Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 17:18
Lokalizacja: Breslau

05 cze 2007, 19:02

Koleś traci życie w czasie animacji. Kiedy w czasie niej się pali, to zaraz po niej mam mniej więcej 15 punktów życia


Awatar użytkownika
Guardb
Początkujący morderca
Posty: 79
Rejestracja: 24 lut 2007, 13:10
Lokalizacja: Bytom

09 cze 2007, 16:29

Odkryłem dwie rzeczy:
1.kiedy kodem na spawn psa (w awp jest) zrobimy bardzo dużo psów nie wiem dokładnie ile i przejdziemy na następną mapę to niektóre będą bez tekstury 0_o
2.Grubi są bardziej wytrzymali na ogień(dłużej się pałą zanim będą mieli chrupiącą skórkę )


Obrazek
Awatar użytkownika
wojdyl
Początkujący morderca
Posty: 63
Rejestracja: 20 maja 2007, 13:05
Lokalizacja: Kostrzyn

09 cze 2007, 18:27

To nie błędy ale takie ciekawostki
1.Dlaczego Koleś w czasie pobytu we szpitalu w AW nie dostał żadnej piżamy( inni pacjenci ją mają)
2. Gdy idziemy zapłacić mandat (lub wziąść alternator nie pamiętam) Koleś mówi że nie ma nawet wozu a w poniedziałek w intrze było widać wyrażnie że odpala swój samochós


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

09 cze 2007, 18:53

Guardb:
Ad. 1. Zapewne błąd moda, albo gra ma za małe cache, albo - jedno i drugie. A psy można mieć też w StP pod modem KW2 - cheat doghouse.
Ad. 2. A to ciekawe. Kilku grubasów to nie zwykli przechodnie, ale znaczniejsi gostkowie, tacy mają większą odporność. Ale żeby każdy grubas palił się dłużej, to nie wiedziałem...

wojdyl:
Ad. 1. Bo głupio by wyglądał. Albo: Nie chciało się twórcom tego zrobić.
Ad. 2. Należy to właśnie rozumieć, że odpala, ale nie odpalił, bo mu się zepsuło autko. Dlatego nie ma wozu (sprawnego w domyśle). Albo to błąd tłumaczenia...
Ostatnio zmieniony 09 cze 2007, 18:58 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 17:18
Lokalizacja: Breslau

09 cze 2007, 19:34

Ja też mam ciekawostkę. W opcjach AW7/AWP można ustawić bullet time pod dowolny klawisz. Jedynym wolnym jest "N".


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

09 cze 2007, 19:42

Klawisze można sobie dowolnie przestawiać. Bullet w AW7 był lepszy, bo nie rozmywał jak w AWP widoku i można było dobre skriny robić. Bullet jest też w StP pod KW2. Zresztą zwykły P2 też ma spowolnienie, kod slomo. Normalny czas po 'slomo 1', a 'slomo 2' i więcej przyspiesza gostków. Taki 'slomo 7' sobie weź i próbuj ustrzelić kogo, hehe. ;)

A sam 'bullet' najlepiej ustawić sobie dla środkowego klawisza myszy:

MiddleMouse=Bullet

w pliku User.ini
Ostatnio zmieniony 09 cze 2007, 19:45 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ