[MAPA] Remake tautaya

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

29 gru 2009, 19:18

A i sprawa wczytania mapy z sejva: też dzieją się dziwne rzeczy:Obrazek
A to po spotkaniu z sobowtórem Kolesia i użyciu kodu Armory z listy kodów:Obrazek
Respawn na głowie starego Kolesia, brak części HUD-a z bronią oraz niemożność kopnięcia i wyszczania się. Dziwna mapa.

Radzik, dzięki za kody. Zapomniałem, że mam ReadME AWPModa. Czemu od razu tam nie zaglądnąłem?
Ostatnio zmieniony 29 gru 2009, 19:28 przez Pangia, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
RaV
Modder
Modder
Posty: 132
Rejestracja: 11 paź 2008, 13:12

29 gru 2009, 21:58

Mapę pobrałem z działu map dla postala 2 (zwykły postal 2), więc wątpię żeby była dla multi :P
A, że nie ma głowy przy stroju policjanta to się już przyzwyczaiłem, też tak mam i nie wiem co zrobić z tym :|


 



www.youtube.com/user/Leukocytowaty check my beaatttz



 
Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

29 gru 2009, 22:26

RaV pisze:wątpię żeby [mapa] była dla multi
A kto się tu o MP pyta?


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

29 gru 2009, 22:38

Nie wiem czy to ma znaczenie, ale...

W oryginale, jak załadowało się mapę, zaczynało się grę we wnęce (na screenach powyżej). W remake'u zaczynamy bardziej ze środka podjazdu. Czy przypadkiem po przesunięciu startu coś się nie poknociło?


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
RaV
Modder
Modder
Posty: 132
Rejestracja: 11 paź 2008, 13:12

30 gru 2009, 10:57

Radzik136 pisze:RaV może, nie sprawdziłeś, mapa mogła być początkowo przeznaczona do gry na multi??
Już wiesz kto pyta :)
Start przesunąłem, bo miałem problem z niewidzialnymi ścianami po rebuildzie mapy.
Myślę, że to nie szkodzi niczemu, choć mogę się mylić ... :)


 



www.youtube.com/user/Leukocytowaty check my beaatttz



 
Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

30 gru 2009, 11:13

Silver Dragon pisze:Nie wiem czy to ma znaczenie, ale...

W oryginale, jak załadowało się mapę, zaczynało się grę we wnęce (na screenach powyżej). W remake'u zaczynamy bardziej ze środka podjazdu. Czy przypadkiem po przesunięciu startu coś się nie poknociło?
Nie mogło nic sknocić, wczoraj przesunąłem PlayerStart na nie dokończony plac zabaw i dalej wyskakiwały te same błędy.

Przepraszam, ale nie miałem styczności z oryginałem i dlatego spytałem się, czy oryginał nie był przeznaczony na multi ;)
RaV pisze:Już wiesz kto pyta :)
Start przesunąłem, bo miałem problem z niewidzialnymi ścianami po rebuildzie mapy.
Myślę, że to nie szkodzi niczemu, choć mogę się mylić ... :)
Przeszkadzało by wtedy gdyby PlayerStart Kolidował z jakimkolwiek Static Meshem.
RaV a sprawdź czy na podstawie tego fragmentu odnoszącego się do tworzenia Player Startu, Czy nie zapomniałeś o 2 i 3 punkcie z poradnika zacytowanego poniżej.
Cytuję( Mam nadzieję, że Autor Poradnika, nie Zdenerwuję się na mnie za to).
Tworzenie punktu startowego
1. Kliknij prawym przyciskiem myszy na podłodze, po czym wybierz
z menu ‘Add Player Start Here’.
2. Aby mapa w pełni działała musisz stworzyć przynajmniej jeszcze
jeden player start.
3. Gdy już stworzyłeś dwa punkty startowe, kliknij lewym
przyciskiem myszy na pierwszy Player Start, po czym prawym na
drugi Player Start. Z menu wybierz opcję ‘Proscribe paths between
PlayerStart0 and PlayerStart1’
Ostatnio zmieniony 30 gru 2009, 14:27 przez Radzik, łącznie zmieniany 3 razy.


Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

30 gru 2009, 11:45

Hmmm... Tak sobie myślę, co mają na celu te próby naprawy PlayerStartu... Błąd z dublowaniem Kolesia?


Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

30 gru 2009, 12:12

Pangia pisze:Hmmm... Tak sobie myślę, co mają na celu te próby naprawy PlayerStartu... Błąd z dublowaniem Kolesia?
Co do błędu z dublowaniem Kolesia, to nie wiem czy coś to da, ale powinno poprawić błędy dotyczące pierwszego PlayerStartu. "No paths for PlayerStart1"
Mnie tylko zastanawia ten komunikat, który wyświetla się podczas odpalania mapy bezpośrednio przez Postala. "Połączenie nie powiodło się" Mi się to kojarzy tylko i wyłącznie z komunikatem błędu podczas łączenia się serwerem w trybie multiplayer, ale nie upieram się, że ma to jakichś związek(to tylko domysł).
Ostatnio zmieniony 03 sty 2010, 19:22 przez Radzik, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

30 gru 2009, 18:24

Ale to samo było na oryginalnej mapie (cus-tautaya-094.fuk) - błąd z PlayerStartem.
Ostatnio zmieniony 30 gru 2009, 18:28 przez Pangia, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

04 sty 2010, 16:50

To w takim razie, trzeba poczekać na autora remak'u mapy. Może udało Mu się w końcu doprowadzić do zniknięcia błędu podczas wczytywania mapy.


Niepoważny admin
ODPOWIEDZ