[MAPA] Remake tautaya
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Radzik
- Administrator
- Posty: 2111
- Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Na to wygląda . Póki Autor mapy nie poprawi błędu, jedynym sposobem na odpalanie mapy, będzie użycie edytora.
Koniecznie trzeba mieć zainstalowany AWP-mod.
I tu prośba do Autora, niech poprawi błąd występujący przy odpalaniu mapy. Z chęcią zrobiłbym to Ja( tylko, że za słaby jestem w używaniu PostEd'a, aby móc to uczynić).
Koniecznie trzeba mieć zainstalowany AWP-mod.
I tu prośba do Autora, niech poprawi błąd występujący przy odpalaniu mapy. Z chęcią zrobiłbym to Ja( tylko, że za słaby jestem w używaniu PostEd'a, aby móc to uczynić).
Niepoważny admin
Po kilku dniach bez neta nareszcie dotarłem.
Też mi wyskakuje to z połączeniem i nie za bardzo wiem co robić.
Remake dodaje do mapy otoczenie, ludzi i możliwość wejścia na dachy oraz dodaje bronie
Też mi wyskakuje to z połączeniem i nie za bardzo wiem co robić.
Remake dodaje do mapy otoczenie, ludzi i możliwość wejścia na dachy oraz dodaje bronie
- Radzik
- Administrator
- Posty: 2111
- Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Dobrze a Czy Włączałeś mapę poprzez edytor??Pangia pisze: Ja mam i nic.
[ Dodano: 2009-12-28, 17:18 ]
Mapa jest spoko, pomijając małe błędy i dziwne połączenia nie pasujące do siebie, ale dla Pełnej Funkcjonalności mapy mógłbyś, sprawdzić co źle Zrobiłeś, i to poprawić.RaV pisze:Też mi wyskakuje to z połączeniem i nie za bardzo wiem co robić.
A Właśnie Podałbyś mi jakie mody Masz zainstalowane w swoim Postalu 2, to mogłoby pomóc Innym, co powinni ewentualnie doinstalować do swojego Postala aby móc ją odpalić, choćby przez Edytor tak jak Ja .
Nie, bo nie wiem jak, ale pomyślimy.Radzik136 pisze:Dobrze a Czy Włączałeś mapę poprzez edytor??
EDIT: Przy przeglądaniu mapy PostED-em wcisnąłem z menu "Tools" polecenie "Check map for errors". Wyskoczyło m.in.:
OK, to nie to; to samo jest w oryginalnej mapie.No paths for PlayerStart1
Ostatnio zmieniony 28 gru 2009, 18:50 przez Pangia, łącznie zmieniany 2 razy.
- Radzik
- Administrator
- Posty: 2111
- Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Mi też to wyskoczyło a po za tym skompilowałem (z ciekawości mapę) i co się okazało:
Aby odalić mapę poprzez edytor. Po odpaleniu edytora, zminimalizuj okienko textures, przyciśnij na jakąś ścianę mesha i wciśnij CTRL+P. Można inaczej Zamiast ctrl+p w górnym pasku narzędzi, naciśnij na zakładkę build, a następnie play level
Aby odalić mapę poprzez edytor. Po odpaleniu edytora, zminimalizuj okienko textures, przyciśnij na jakąś ścianę mesha i wciśnij CTRL+P. Można inaczej Zamiast ctrl+p w górnym pasku narzędzi, naciśnij na zakładkę build, a następnie play level
Ostatnio zmieniony 28 gru 2009, 19:02 przez Radzik, łącznie zmieniany 2 razy.
- Radzik
- Administrator
- Posty: 2111
- Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Tego nie wiem.. Do mnie policja nie strzelała, dopóki się oto nie postarałemPangia pisze:A to jest jeszcze inny sposób na odpalenie mapy przez PostED-a? Bo ja takim właśnie sposobem sprawdzałem tę kiepską mapę.
DLACZEGO POLICJA DO MNIE STRZELA, CHOCIAŻ JA NAWET NIE WYCIĄGNĄŁEM SPLUWY?!?!?!?!
Wątpię, że to zmieni sytuację, ale spróbuj najpierw skompilować mapę, wybierając na górnym pasku build a następnie build all. Mapa zostanie skompilowana niestety potrwa to troszkę a następnie odpal mapę, i zobacz czy powtórzy się taka sama sytuacja.
PS. Udało mi się odnaleźć drogę jednego z budynków o którym wspominałem wcześniej screen:
Kosa odzwierciedla drogę do budynku
Ja wczoraj pograłem trochę na tej mapie i muszę przyznać, że poza tą policją jestem bardzo zadowolony. Przede wszystkim mapa tętni życiem, bo kto widział dworzec autobusowy, na którym nie ma ludzi? Wreszcie choć trochę wykorzystano możliwości AWPModa - na mapie można znaleźć AWP z niedziałającą lunetą (zamiast przybliżenia, zatrzymuje mi się obraz), AK47, P90, które blokuje UZI i vice versa, snajperkę z tłumikiem, policja biega z MP5, które po 3 strzałach zabiera Kolesiowi 99 hp... Na jednym z budynków jest chyba 8 kamizelek i uniform policyjny. I tu jest szkopuł. RaV, użyłeś modelu Kolesia z AW. Oto efekt włożenia munduru:
Na screenie Radzika widać daszek z napisem McDowell's. Prawdopodobnie po nim też miała prowadzić gdzieś droga, niestety, to tylko tekstura i wejście na daszek powoduje natychmiastowy upadek.
I jeszcze coś: można uruchomić mapę z poziomu Postala! Jak? Wystarczy zasejwować, grając na mapie. Później nie ma problemu z wczytaniem save'a.
I jeszcze jedno: widziałem taką fajną broń, przypominała wyglądem muszkiet. Dlaczego nie mam jej po podniesieniu? Na pewno nic ich nie blokuje (chyba, że pięści albo zapałki, bo tylko tego nie wyrzuciłem).
OK, z policją się wyjaśniło. Gram na poziomie "Wszyscy mnie nienawidzą", zapomniałem
Na screenie Radzika widać daszek z napisem McDowell's. Prawdopodobnie po nim też miała prowadzić gdzieś droga, niestety, to tylko tekstura i wejście na daszek powoduje natychmiastowy upadek.
I jeszcze coś: można uruchomić mapę z poziomu Postala! Jak? Wystarczy zasejwować, grając na mapie. Później nie ma problemu z wczytaniem save'a.
I jeszcze jedno: widziałem taką fajną broń, przypominała wyglądem muszkiet. Dlaczego nie mam jej po podniesieniu? Na pewno nic ich nie blokuje (chyba, że pięści albo zapałki, bo tylko tego nie wyrzuciłem).
OK, z policją się wyjaśniło. Gram na poziomie "Wszyscy mnie nienawidzą", zapomniałem
Ostatnio zmieniony 29 gru 2009, 13:52 przez Pangia, łącznie zmieniany 2 razy.
- Radzik
- Administrator
- Posty: 2111
- Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Pangia Jak Chcesz to wrzuć screena tej broni, to pokombinuję przy niej trochę, aby działała prawidłowoPangia pisze:I jeszcze jedno: widziałem taką fajną broń, przypominała wyglądem muszkiet. Dlaczego nie mam jej po podniesieniu? Na pewno nic ich nie blokuje (chyba, że pięści albo zapałki, bo tylko tego nie wyrzuciłem).
A właśnie nagrałem krótki filmik gdy próbuję odpalić mapę bezpośrednio poprzez Postala i po ponownym odtworzeniu dostrzegłem ten komunikat poprzedzający błąd o "połączenie nie powiodło się"
Ten komunikat, przypomina mi moment w którym pobieram zawartość mapy, podczas próby połączenia się z serwerem gry na multi.
RaV może, nie sprawdziłeś, mapa mogła być początkowo przeznaczona do gry na multi??
Ostatnio zmieniony 29 gru 2009, 15:58 przez Radzik, łącznie zmieniany 2 razy.
- Radzik
- Administrator
- Posty: 2111
- Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Przyjrzałem się pukawce którą przedstawiłeś. Próbowałem na dwa sposoby są przywołać do porządku :
1. Porównywałem ustawienia broni do ustawień jej dobrze działających sąsiadów.
2. Zmieniłem pickupa występującego tuż po odpaleniu mapy co się okazało:
AD1 Ustawienia były prawidłowe.
AD2 Okazało się, ze po odpaleniu mapy tuż po początkowym podniesieniu pick-up'a z bronią górna część HUD'u znikła, powróciła od razu po tym jak zmieniłem broń.
To tylko przypuszczenie, ale sądzę, że wysoce prawdopodobne ( jednak nie zarzekam się ), że autor Modu z którego pochodzi, schrzanił robotę, i przez to broń jest nie jest funkcjonalna. Jeśli to nie Jego wina, to Oczywiście przepraszam nie mniej sądzę, że to jest przyczyną.
PS. U mnie po założeniu uniformu Policji, Koleś miał głowę.
1. Porównywałem ustawienia broni do ustawień jej dobrze działających sąsiadów.
2. Zmieniłem pickupa występującego tuż po odpaleniu mapy co się okazało:
AD1 Ustawienia były prawidłowe.
AD2 Okazało się, ze po odpaleniu mapy tuż po początkowym podniesieniu pick-up'a z bronią górna część HUD'u znikła, powróciła od razu po tym jak zmieniłem broń.
To tylko przypuszczenie, ale sądzę, że wysoce prawdopodobne ( jednak nie zarzekam się ), że autor Modu z którego pochodzi, schrzanił robotę, i przez to broń jest nie jest funkcjonalna. Jeśli to nie Jego wina, to Oczywiście przepraszam nie mniej sądzę, że to jest przyczyną.
PS. U mnie po założeniu uniformu Policji, Koleś miał głowę.
Ostatnio zmieniony 29 gru 2009, 18:59 przez Radzik, łącznie zmieniany 3 razy.
- Radzik
- Administrator
- Posty: 2111
- Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Cytuję ReadMe Modu AWP-MOD
How To Play:
_____________________
Just use cheats to get the weapons.
If you want to reload weapon, you can set in the Option ( Options -> Controls -> Actions ).
Cheat List:
_____________________
"EDWeapons"
Gives you all ED weapons.
"NewWeapons"
Gives you some new weapons.
"ModsWeapons"
Give you all Mods weapons (installed mods only).
"Betty"
Give you super weapons of K&W Mod v2.0 contains Mod of Mods v2.0 (if you installed).
"TnInv"
Give you TnInventory (if you installed).
"CdInv"
Give you CDInventory contains Mod of Mods v2.0 (if you installed).
"EAInv"
Give you EAInventory (if you installed).
"ArmednDangerous"
Grants an ED weapon to all bystanders on the level and becomes aggressive.
"BCam"
toggle behind view.
"TheWorld"
toggle 1/100 time progless.
"TubeWeapons"
Give you TubeWeapons.
"MMWeapons"
Give you M@DBerbarianAxe, M@DHammer, M@DMace, M@DSword and M@DShotgun.
"MPWeapons"
Give you Some Weapons for MP (installed mods only).
"AmmoMax"
Maxes out ammo on all weapons and Clips.
"Sweet"
Give you some Weapons from List (installed mods only, EDWeapons.ini).
"Biohazard"
Turns all bystander pawns into Zombies.
"ShowOff"
Enable piss cutter.
"CleanMyWeaps"
Reset your weapons.
"ChangeHeadSize (Value)"
Change your head size.
"omgwtfbbq"
Change NPC head size.
"DudeChanger"
Change your meshes and skins (Configable in ini).
"AllowBolton"
Attach boltons to you (Configable in ini).
"PeeAll"
NPC has only pee.
"Slaughter"
NPC get chicken with no armed.
"NormalizeThem"
Reset NPC weapons.
"AirMail"
It generate AirMail in the town.
"Massacre"
It generate unlimited NPC.
"Cosp (Value)"
Change Dude stlyes. It must config in ini. Use MpPlayer Class.
How To Play:
_____________________
Just use cheats to get the weapons.
If you want to reload weapon, you can set in the Option ( Options -> Controls -> Actions ).
Cheat List:
_____________________
"EDWeapons"
Gives you all ED weapons.
"NewWeapons"
Gives you some new weapons.
"ModsWeapons"
Give you all Mods weapons (installed mods only).
"Betty"
Give you super weapons of K&W Mod v2.0 contains Mod of Mods v2.0 (if you installed).
"TnInv"
Give you TnInventory (if you installed).
"CdInv"
Give you CDInventory contains Mod of Mods v2.0 (if you installed).
"EAInv"
Give you EAInventory (if you installed).
"ArmednDangerous"
Grants an ED weapon to all bystanders on the level and becomes aggressive.
"BCam"
toggle behind view.
"TheWorld"
toggle 1/100 time progless.
"TubeWeapons"
Give you TubeWeapons.
"MMWeapons"
Give you M@DBerbarianAxe, M@DHammer, M@DMace, M@DSword and M@DShotgun.
"MPWeapons"
Give you Some Weapons for MP (installed mods only).
"AmmoMax"
Maxes out ammo on all weapons and Clips.
"Sweet"
Give you some Weapons from List (installed mods only, EDWeapons.ini).
"Biohazard"
Turns all bystander pawns into Zombies.
"ShowOff"
Enable piss cutter.
"CleanMyWeaps"
Reset your weapons.
"ChangeHeadSize (Value)"
Change your head size.
"omgwtfbbq"
Change NPC head size.
"DudeChanger"
Change your meshes and skins (Configable in ini).
"AllowBolton"
Attach boltons to you (Configable in ini).
"PeeAll"
NPC has only pee.
"Slaughter"
NPC get chicken with no armed.
"NormalizeThem"
Reset NPC weapons.
"AirMail"
It generate AirMail in the town.
"Massacre"
It generate unlimited NPC.
"Cosp (Value)"
Change Dude stlyes. It must config in ini. Use MpPlayer Class.
Niepoważny admin