Puzzle city stuff

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

02 lut 2017, 11:35

Dzięki tej malutkiej paczce zbudujecie ogromną mapę o małych wymaganiach w 10 minut ;)
dodałem też mapę poglądową cus-DevCityLight na której są wszystkie obiekty.
Nie modyfikujcie tych paczek ponieważ będę je aktualizował o nowe elementy.
Załączniki
cus-DevCityLight.zip
mapka z sygnalizacją świetlną
Pójdzie na wszystkim
Polecam bo ciekawa
aktualizacja 25-02-2017
(1.02 MiB) Pobrany 183 razy
puzzle.jpg
puzzle.jpg (81.74 KiB) Przejrzano 3288 razy
R3Ddev.zip
Stuff
aktualizacja 26-02-2017
(7.25 MiB) Pobrany 205 razy
Ostatnio zmieniony 26 lut 2017, 19:11 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 17 razy.


8=======D
Awatar użytkownika
Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
Lokalizacja: Galaktyka Kurvix

02 lut 2017, 11:37

Czyli jest to taki, mod SimCity? xD


왜 이걸 읽나요?
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

02 lut 2017, 11:39

A co to tak dokładniej jest bo nie zrozumiałem? :drapanie:


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

02 lut 2017, 11:43

Propostal pisze:Czyli jest to taki, mod SimCity? xD
:facepalm:
Pan Szatan pisze:A co to tak dokładniej jest bo nie zrozumiałem? :drapanie:
Tak jak w temacie. Elementy do składania mapy, tak jak widać na zdjęciu.


8=======D
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

02 lut 2017, 11:46

Rycho3D pisze:Tak jak w temacie. Elementy do składania mapy, tak jak widać na zdjęciu.
Aaa.. czyli można sobie budować mape w grze bez PostED?
Taki Garrys Mod w Postalu? xD


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
Lokalizacja: Galaktyka Kurvix

02 lut 2017, 11:47

Rycho3D pisze:
Propostal pisze:Czyli jest to taki, mod SimCity? xD
:facepalm:
Chodzi o SiM! City, nie o SiN! City tak btw. ;) Po prostu zbytnio nie zrozumiałem co to jest.


왜 이걸 읽나요?
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

02 lut 2017, 17:55

Temat w Szkole Mistrzów, czyli to pewnie stuff do PostED.

Przydatne ogólnie, jak dodasz więcej rzeczy to podepnę temat.

Modele sam robiłeś itp?
Ostatnio zmieniony 02 lut 2017, 17:55 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

02 lut 2017, 18:18

Przyda się (nawet bardzo ;) )
Czekam na więcej


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

02 lut 2017, 21:43

Jak odpaliłem tą mapę w STP nie steam'owym to zamiast drzwi są ustawione "DT_sprite" zamiast "DT_StaticMesh" i są niewidzialne :P


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 lut 2017, 11:01

Modele sam robiłeś itp?
Tak wymiary są specjalnie dostosowane pod grę i pasują do siebie idealnie.
Silver Dragon pisze:Przyda się (nawet bardzo ;) )
Czekam na więcej
Robi się


8=======D
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 lut 2017, 19:19

Nowsza wersja w pierwszym poście ;)


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

04 lut 2017, 14:02

Pięknie :ok:
Im większa rónorodność budynków tym lepiej
Ostatnio zmieniony 04 lut 2017, 14:03 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 lut 2017, 15:31

Zrobiłem działającą sygnalizację, ale jak włączę "m" to po wyjściu do gry światła szaleją xD
Załączniki
Image2.jpg
Image2.jpg (182.83 KiB) Przejrzano 3138 razy


8=======D
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 lut 2017, 19:19

Dobra, zrobiłem to sprytniejszym sposobem i światła działają poprawnie :)
Mapka i stuff w pierwszym poście.


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

04 lut 2017, 21:34

Porób kilka ciekawych patentów, to będzie temat z fajnymi rozwiązaniami w PostED ;)


ODPOWIEDZ