Puzzle city stuff

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

16 lut 2017, 18:56

Coraz genialniejsza ta mapa
Wersja dzienna też by fajnie wyglądała

PS: Myślał ktoś kiedyś o stworzeniu mapy na której zmieniałyby się warunki pogodowe, albo cykl dnia i nocy?
Wykonalne by to było w ogóle?


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

16 lut 2017, 19:15

Silver Dragon pisze:PS: Myślał ktoś kiedyś o stworzeniu mapy na której zmieniałyby się warunki pogodowe, albo cykl dnia i nocy?
Wykonalne by to było w ogóle?
Zmienna pogoda i cykl dnia i nocy (wraz z podglądem aktualnej godziny na mapie z zadaniami) miał być w moim anulowanym Taliban War. Miałem już gotowe rozwiązania ale to było trochę skomplikowane :drapanie: na pewno dałoby się to zrobić prościej.
Czyli - wykonalne.
Mój sposób opierał się głównie na skryptach, wiadomo. :D jeszcze na sterowanych skryptem emitterach (do deszczu itp) i sterowanymi skryptem moverami (do słońca i księżyca), i w sumie od zarąbania skryptów było. :D Może ktoś kiedyś wykorzysta moje rozwiązanie i zrobi takie coś w postalu 2, fajnie by było. :) A teraz P2C nawet pozwala chyba na dynamiczne podmienianie tekstur, więc lepiej by chmury i dynamiczny skybox wyglądał.


Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

16 lut 2017, 19:23

seebeek17 pisze:A teraz P2C nawet pozwala chyba na dynamiczne podmienianie tekstur, więc lepiej by chmury i dynamiczny skybox wyglądał.
Poważnie? Czekam na moda, który podmieniałby tekstury bystkom wraz ze wzrostem obrażeń :D


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

16 lut 2017, 20:38

Chciałem zrobić cykl dnia i nocy za pomocą DynamicLight i mi skraszowało edytor wraz z mapą :D Chyba nie ogarniał takich dużych zmian na mapie. :D


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

18 lut 2017, 00:59

Na upartego starczy podmiana tekstur skyboxa i wyłączenie-włączenie Lighty. Podmianę tekstur skyboxa umożliwia chyba sam StP. Nie byłoby to idealne, ale przecież byłoby. A włączanie deszczu i śniegu to już detale. Też kiedyś robiłem taką mapkę. Ale jak zwykle zapaskudziłem ją innymi eksperymentami. A fajna była. Domy się przewracały, słychać było śmiech szatana, cały świat się zmieniał... xD
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

18 lut 2017, 01:34

Tiquill pisze:Też kiedyś robiłem taką mapkę. Ale jak zwykle zapaskudziłem ją innymi eksperymentami. A fajna była. Domy się przewracały, słychać było śmiech szatana, cały świat się zmieniał...
Możesz wrzucić na forum jak ją jeszcze gdzieś masz, chętnie zobaczę. :)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

18 lut 2017, 03:00

Jak przeczyszczę z eksperymentów, to może dam jako normalną mapę.


Ta, czekaj tatka latka. Nie wierz mi. Żadnej mapy nigdy nie skończę. Jestem od upierdzielania się bez celu. xD


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

19 lut 2017, 18:03

trochę dodałem do paczek. Mapa która miała pokazać możliwości, stała się grywalną, ale to nic.
Polecam łażenie po dachach, jak znajdziecie wejście ;)
Załączniki
Shot00105.jpg
Shot00105.jpg (123.32 KiB) Przejrzano 1791 razy
Ostatnio zmieniony 19 lut 2017, 18:15 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

19 lut 2017, 18:22

Rycho3D pisze:trochę dodałem do paczek. Mapa która miała pokazać możliwości, stała się grywalną, ale to nic.
Polecam łażenie po dachach, jak znajdziecie wejście
To jest zajebiste, w końcu bloki. :ok:
Szacun za robotę.


I regret nothing
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

19 lut 2017, 23:50

Rycho3D pisze:Polecam łażenie po dachach, jak znajdziecie wejście ;)
Zrobiłeś mapę do parkjera a ja nie mogę zagrać :(


Awatar użytkownika
Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
Lokalizacja: Galaktyka Kurvix

20 lut 2017, 00:37

seebeek17 pisze:
Rycho3D pisze:Polecam łażenie po dachach, jak znajdziecie wejście ;)
Zrobiłeś mapę do parkjera a ja nie mogę zagrać :(
Czemu? W sumie to i tak nie ma tam skakania

Co do mapy to wygląda dobrze, lecz niektóre "kwiatki" się zdarzają, np. budynki do który można wejść, a nic tam nie ma i są zbugowane ściany i ludzie stamtąd wychodzą xD Optymalizacja trochu zrypana. Raz nawet udało mi się jakimś cudem wejść do środka jadącego autobusu, niestety się już nie wydostałem i umarłem jak dojechaliśmy do "krańca świata" xD


왜 이걸 읽나요?
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

20 lut 2017, 00:53

A ja jeszcze nie grałem mimo że mam nowego kompa...

(Rycho zły) :axe:

Ale jutro postaram się ograć bo wygląda bardzo ciekawie ;)


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

20 lut 2017, 17:58

Mapę przetestowałem i powiem, że pomimo surowej wersji, mapa tętni dość obszerną grywalnością :mgun2: Działająca sygnalizacja świetlna, samo jadące niezależnie auta to jest coś, czego w postalu jeszcze nie było :ok: Niektóre budynki posiadają już architekturę wnętrza, możliwość kupowania amunicji do broni w sklepie, bardzo ładnie zrobiona fontanna do której ludzie powrzucali dary w postaci gotówki :)
Chodząc po dachach udało mi się znaleźć dużo fantów w postaci granatów, apteczek, amunicji, wyrzutni wąglikowej itp.. Tylko te linie wydają mi się za cienkie, ledwie są widoczne nawet z dość bliskiej odległości co może utrudnić znalezienie ich, w celu dostania się na inne budynki ;) Jeszcze optymalizacja leży, patrząc w centrum zabudowania mapy miałem około 25/30 fps, przydała by się jakaś mała mgła, co by mapa zyskała na płynności. Reszta jest jak najbardziej ok :spokowodza: Czekam na następną wersję :)


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

20 lut 2017, 18:25

Bartosz pisze: Jeszcze optymalizacja leży, patrząc w centrum zabudowania mapy miałem około 25/30 fps
Bo nic nie robiłem w tym kierunku, żadnych portali itp.
Mapa to tylko kupa obiektów. ;)


8=======D
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

21 lut 2017, 13:43

Optymizacja dokonana + inne pierdułki ;)


8=======D
ODPOWIEDZ