Puzzle city stuff
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Postal już dawno przebił GModa. Kwestia konfiguracji
Giwera na wzór tych z OpenWorldu by się jeszcze przydała
Giwera na wzór tych z OpenWorldu by się jeszcze przydała
Ostatnio zmieniony 05 lut 2017, 10:45 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Widziałem. Świetne rozwiązanie
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Ale nie wersję sprzed godziny, z radiowozem i autobusemSilver Dragon pisze:Widziałem. Świetne rozwiązanie
edit
Zderzeni z radiowozem
- Załączniki
-
- Shot00056.jpg (209.07 KiB) Przejrzano 1841 razy
-
- Shot00055.jpg (202.85 KiB) Przejrzano 1841 razy
-
- Shot00054.jpg (260.26 KiB) Przejrzano 1841 razy
-
- Shot00053.jpg (257.81 KiB) Przejrzano 1841 razy
Ostatnio zmieniony 05 lut 2017, 18:08 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.
8=======D
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Jak wrzucasz moda to masz paczkę z danymi obiektami, poco to mieszać z innymi ?Rycho co ty na to
Duże paczki są niewygodne do przeglądania, zwłaszcza tekstury.
A tak w ogóle to po przerzucie tekstur, trzeba by wszystkie ustawiać na SM.
8=======D
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
łatwiznaseebeek17 pisze:Mi by się przydał dom (taki normalny Postalowy z brusha), tylko że wymodelowany jako static mesh, żeby można było sobie tylko tapety na ścianę nałożyć w teksturach i buja choć z tym pewnie byś miał dużo roboty.
W ed możesz konwertować SM na brusch i odwrotnie, ale często są błędy w siatce.
8=======D
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Dodałem latarnie i domek. Poprawiłem też tekstury.
Wnętrza domku nie robiłem, bo światło i ludzie pada przez ściany. Bez BSP nie zrobi się też oddzielnego zone.
Na mapie jest przykład jak robić wnętrza.
Wnętrza domku nie robiłem, bo światło i ludzie pada przez ściany. Bez BSP nie zrobi się też oddzielnego zone.
Na mapie jest przykład jak robić wnętrza.
8=======D
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
A takiego modelu (albo czegoś podobnego) nie dałoby się wrzucić do paczki?
Albo jakieś segmenty stylizowane na stare budownictwo
Albo jakieś segmenty stylizowane na stare budownictwo
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew