Puzzle city stuff

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

04 lut 2017, 22:18

Jako iż znam się na oświetleniu to powiem ci że bardzo dobra robota i czekam na więcej patentów ;)


Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

05 lut 2017, 02:14

Z Postala powoli robi się Gmod xD Zajebista robota.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

05 lut 2017, 10:43

Postal już dawno przebił GModa. Kwestia konfiguracji :P
Giwera na wzór tych z OpenWorldu by się jeszcze przydała
Ostatnio zmieniony 05 lut 2017, 10:45 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 lut 2017, 15:43

Odpalcie cus-DevCityLight.zip i zobaczcie jacy piraci drogowi jeżdżą po mieście :lol:


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

05 lut 2017, 15:52

Widziałem. Świetne rozwiązanie


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 lut 2017, 16:51

Silver Dragon pisze:Widziałem. Świetne rozwiązanie
Ale nie wersję sprzed godziny, z radiowozem i autobusem :D
edit
Zderzeni z radiowozem :D
Załączniki
Shot00056.jpg
Shot00056.jpg (209.07 KiB) Przejrzano 1671 razy
Shot00055.jpg
Shot00055.jpg (202.85 KiB) Przejrzano 1671 razy
Shot00054.jpg
Shot00054.jpg (260.26 KiB) Przejrzano 1671 razy
Shot00053.jpg
Shot00053.jpg (257.81 KiB) Przejrzano 1671 razy
Ostatnio zmieniony 05 lut 2017, 18:08 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

05 lut 2017, 20:13

Mam pomysł może dodaj stare modele z dev-zone i z eliminatora i z reszty twoich modów i zrób z tego 3 lub 4 duże paczki :?: ;)

Rycho co ty na to :?:


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 lut 2017, 20:21

Rycho co ty na to :?:
Jak wrzucasz moda to masz paczkę z danymi obiektami, poco to mieszać z innymi ?
Duże paczki są niewygodne do przeglądania, zwłaszcza tekstury.

A tak w ogóle to po przerzucie tekstur, trzeba by wszystkie ustawiać na SM.


8=======D
TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

05 lut 2017, 20:32

Ok rozumiem że dużo roboty by z tym było , a co jeszcze masz zamiar dodać do obecnej paczki bo jak narazie jest taka mała ?


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 lut 2017, 20:34

A co byś chciał ?


8=======D
TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

05 lut 2017, 20:43

Jeżeli jest to w tematyce miastowej to może jakieś latarnie ,słupy ,przystanki ,kioski i wiele innych rzeczy jakie są w mieście ,to już twój wybór co zmodelujesz i dodasz ;)


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

06 lut 2017, 01:13

Mi by się przydał dom (taki normalny Postalowy z brusha), tylko że wymodelowany jako static mesh, żeby można było sobie tylko tapety na ścianę nałożyć w teksturach i buja :D choć z tym pewnie byś miał dużo roboty.

A dla mnie budowanie domów to najgorszy proces tworzenia mapy


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 lut 2017, 09:53

seebeek17 pisze:Mi by się przydał dom (taki normalny Postalowy z brusha), tylko że wymodelowany jako static mesh, żeby można było sobie tylko tapety na ścianę nałożyć w teksturach i buja :D choć z tym pewnie byś miał dużo roboty.
łatwizna ;)
W ed możesz konwertować SM na brusch i odwrotnie, ale często są błędy w siatce.


8=======D
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 lut 2017, 16:11

Dodałem latarnie i domek. Poprawiłem też tekstury.

Wnętrza domku nie robiłem, bo światło i ludzie pada przez ściany. Bez BSP nie zrobi się też oddzielnego zone. ;)
Na mapie jest przykład jak robić wnętrza.


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

06 lut 2017, 17:14

A takiego modelu (albo czegoś podobnego) nie dałoby się wrzucić do paczki?
Obrazek

Albo jakieś segmenty stylizowane na stare budownictwo


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
ODPOWIEDZ