Przerabianie Tekstur

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
kamil425
Niedorobiony bandzior
Posty: 27
Rejestracja: 07 gru 2014, 14:46

07 gru 2014, 16:38

Witam ostatnio zainteresowałem się tworzeniem modów do Postal'a 2. Na razie nie ma ambitnych pomysłów, ale wpierw muszę się nauczyć ;). Zacząłem się bawić w zmiany tekstur przechodniów, lecz moje prace nie wyszły za dobrze bo npc mają białe głowy :/. Szukałem poradników, ale jedynie znalazłem na tej stronie, lecz link do pobrania już nie działa.
Może mnie ktoś naprowadzić co źle zrobiłem? Za pomoc dziękuje.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 gru 2014, 16:43

Tekstura głowy jest tu:
ActorProperies>>Character>>HeadSkin


8=======D
Awatar użytkownika
kamil425
Niedorobiony bandzior
Posty: 27
Rejestracja: 07 gru 2014, 14:46

07 gru 2014, 16:56

Trochę źle napisałem, zacząłem przerabiać właśnie skórki głów. Dodałem do skina małe co nieco zastąpiłem starą teksturę w PostEd i zapisałem. Wchodzę do gry i zamiast mojej skórki jest cała biała głowa.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

07 gru 2014, 17:01

Lepiej zrób własną paczkę i zaimportuj do niej tą przerobioną teksturę (DXT3 najlepiej) i daj ją Pawn'owi.
Wchodzisz w Texture Browser'a i tam po prostu Import i wpisujesz nazwę swojej paczki i nazwę tekstury.
Potem paczkę zapisujesz normalnie.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 gru 2014, 17:07

usunąłeś oryginalną teksturę czy importowałeś na kupę.
Bo jak usunąłeś na otwartej mapie to mogło się usunąć z mapy.


8=======D
Awatar użytkownika
kamil425
Niedorobiony bandzior
Posty: 27
Rejestracja: 07 gru 2014, 14:46

07 gru 2014, 17:14

seebeek17 pisze:Lepiej zrób własną paczkę i zaimportuj do niej tą przerobioną teksturę (DXT3 najlepiej) i daj ją Pawn'owi.
Wchodzisz w Texture Browser'a i tam po prostu Import i wpisujesz nazwę swojej paczki i nazwę tekstury.
Potem paczkę zapisujesz normalnie.
Trochę nie rozumiem. Jak zrobić własną paczkę?
Pomijając tą paczkę to zrobiłem tak jak napisałeś.


Awatar użytkownika
kamil425
Niedorobiony bandzior
Posty: 27
Rejestracja: 07 gru 2014, 14:46

07 gru 2014, 17:16

Rycho3D pisze:usunąłeś oryginalną teksturę czy importowałeś na kupę.
Bo jak usunąłeś na otwartej mapie to mogło się usunąć z mapy.
Zimportowałem i oryginalna tekstura znikła. I sprawdzałem to na nowej grze.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 gru 2014, 17:20

Pewnie nie wczytałeś wszystkich tekstur przed zapisaniem pliku.


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

07 gru 2014, 17:28

Tak w skrócie:

Wchodzisz w Texture Browser, klikasz File->Import.

Obrazek

W 'Package' wpisujesz nazwą swojej paczki z texturami.
W 'Name' nazwę tekstury.

Obrazek

Klikasz Ok.

Potem zapisujesz paczkę, klikasz w ikonkę dyskietki w Texture Browser albo File->Save

Możesz zajrzeć do mojego poradnika co PostED'a, pewnie znajdziesz tam trochę ciekawych rzeczy.
Link masz w mojej sygnaturce. ;)


Awatar użytkownika
kamil425
Niedorobiony bandzior
Posty: 27
Rejestracja: 07 gru 2014, 14:46

07 gru 2014, 17:57

Jej działa :D, tylko zapisałem z jedną teksturą i zamieniłem oryginalny plik przez co jeden npc ma tylko skina głowy, ale najważniejsze że działa. Teraz poczytam sobie poradnik seebka i może coś mądrego stworzę. Dzięki! Temat do zamknięcia.


ODPOWIEDZ