Przenoszenie plików moda

Steamowe wcielenie Postala 2
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

19 lis 2016, 17:55

O co chodzi z tym przenoszeniem plików?
Czasami w opisach modów w Workshopie jest napisane, żeby przenieść jakieś pliki z WorkshopContent (czy jakoś tak) do folderu z Postal2Complete, tylko po co?
To nie jest tak, że po kliknięciu Subskrybuj przy modzie, gra sama ściąga to gdzie trzeba i można już testować? Na grzyba takie przenoszenie?


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

19 lis 2016, 18:48

Bo niektóre mody wymagają ręcznej instalacji tak jak te do STP a inne mają specialny skrypt dla Workshop Launchera z menu ;)

Mod podmieniający texturę/muzykę trzeba zainstalować ręcznie np. mod na lepsze dźwięki broni
Mod dodający broń, mapę lub jakieś inne skryptowe zmiany odpala się przez launcher np. ED Extra Wepaons, AW7 M@D Inv, Blood FX (czy jakoś tak),
Ostatnio zmieniony 19 lis 2016, 18:52 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

20 lis 2016, 00:16

Pan Szatan pisze:Bo niektóre mody wymagają ręcznej instalacji tak jak te do STP a inne mają specialny skrypt dla Workshop Launchera z menu ;)
A skąd się dowiedzieć, które mody wymagają ręcznej instalacji? :P

Czy np. tamta moja mapka Forest Lake wymaga i mam dodać to w opisie? Czy się sama instaluje?

Chcę wiedzieć, które rzeczy gdy wrzucę je na warsztat będą wymagać ręcznej instalacji.


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

20 lis 2016, 00:27

Mapki widać normalnie wystarczy dać cus- lub ws- ;)
Gdy mod wymaga ręcznej instalacji jest otagowany "manual instalation"


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

21 lis 2016, 00:14

Pan Szatan pisze:Mapki widać normalnie wystarczy dać cus- lub ws- ;)
A czy na P2C nie działa tylko "ws-"? Bo chyba obsługę "cus-" usunęli.
Pan Szatan pisze:Gdy mod wymaga ręcznej instalacji jest otagowany "manual instalation"
Czyli manual installation jest wtedy, gdy podmieniamy jakieś oryginalne pliki steamowego Postala 2?
A jak dodajemy same nowe paczki to wtedy wszystko się samo instaluje - klikamy subskrybuj i gramy?

A tak przy okazji zapytam jeszcze...

W przypadku np. weapons packa, to jak je dodajemy? Bo rozumiem, że jako nowe paczki to samo się wszystko instaluje, dodajemy naszego moda w Nowej Grze i gramy, to bronie od razu są w ekwipunku czy jak?

I czy iwant'y i grantitem'y normalnie działają w P2C?
Ostatnio zmieniony 21 lis 2016, 00:16 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

21 lis 2016, 09:46

seebeek17 pisze:
Pan Szatan pisze:Mapki widać normalnie wystarczy dać cus- lub ws- ;)
A czy na P2C nie działa tylko "ws-"? Bo chyba obsługę "cus-" usunęli.
Nie, mam w menu mapki z ws- i -cus i wszystkie widać.
Seebeek17 pisze: A jak dodajemy same nowe paczki to wtedy wszystko się samo instaluje - klikamy subskrybuj i gramy?

A tak przy okazji zapytam jeszcze...
I czy iwant'y i grantitem'y normalnie działają w P2C?
1) Nie, musisz zrobić specialny skrypt dla launchera modów. (Zobacz np. ALCRD Weapons Pack) ale możesz też zrobić to po staremu i dać bronie na cus/ws mapkę i gracz sobie ją wczyta i potem zmieni mapę na inną za pomocą xMod'a.
2) Nie wiem może xMod ma coś takiego zobacz listę kodów do niego.
Ostatnio zmieniony 21 lis 2016, 09:48 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

12 gru 2016, 00:44

Pan Szatan pisze:
Seebeek17 pisze: A jak dodajemy same nowe paczki to wtedy wszystko się samo instaluje - klikamy subskrybuj i gramy?

A tak przy okazji zapytam jeszcze...
I czy iwant'y i grantitem'y normalnie działają w P2C?
1) Nie, musisz zrobić specialny skrypt dla launchera modów.
Możesz też w swoim modzie dodać exec function dla potrzebnych cheatów. Wtedy, kiedy taki przedmiot jest właśnie używany, to będą działać lubiane cheaty. Czasem tylko trzeba zmienić treść skryptu, bo nie wszystko z poziomu Inventory zrobisz tak samo jak z poziomu P2CheatManager.


Znalazłem na samym Workshopie ciekawy poradnik How to create your first playable scripted Workshop mod by... sam Kamek. Oraz bogatą listę Steam Workshop Guide. Przydałoby się też coś u nas/od nas, po polsku... :drapanie:
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

12 gru 2016, 01:08

Tiquill, Reailty Master zna się na tłumaczeniu z angielskiego, można by go zapytać czy nie przetłumaczyłby tego poradnika :)


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

12 gru 2016, 09:56

A więc zapytałem. Jeśli nie własny, to choć przetłumaczyć ten...


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ