Przelatujące kule

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
wexe8
Wnerwiony urzędas
Posty: 22
Rejestracja: 06 kwie 2009, 16:19

30 paź 2009, 16:15

Cześć!

Mój problem jest następujący, kiedyś bawiłem się trochę w mapping, kiedy dodałem Krotchy'ego do mapy to reagował na każdą broń, postanowiłem znowu trochę się pobawić, dodałem krotchy'ego i sawnedoffgun, załadowałem mapę, wziąłem obrzyna i strzelam do krotvhy'ego, a kule przelatują przez niego. Moje pytanie brzmi co zrobić aby tak nie było, ponieważ kiedyś było ok.

Dodano:

Chciałem dodać że tak się dzieje kiedy korzystam z większości broni
Ostatnio zmieniony 30 paź 2009, 19:04 przez wexe8, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

30 paź 2009, 17:11

Przelatuje czy widać iskry?


Awatar użytkownika
wexe8
Wnerwiony urzędas
Posty: 22
Rejestracja: 06 kwie 2009, 16:19

30 paź 2009, 18:45

Iskry widać jeśli np. strzelam z AK47, kiedyś była krew, prócz tej broni reaguje na basseball, łopatę itp. Reszta to kule przelatują, ani krwi ani iskier, Zapomniałem dodać, że chodzi mi o AW7Krotchy, ze zwykłym jest normalnie. Zależy mi na ciachaniu na kawałki...


Krotchy can't got cochonnes, Krotchy is cochonnes, bitch!
Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 17:18
Lokalizacja: Breslau

30 paź 2009, 18:55

Krotchy jest jednolity, nie da się go przeciąć. A co jest z tymi kulami to nie mam pojęcia


Awatar użytkownika
wexe8
Wnerwiony urzędas
Posty: 22
Rejestracja: 06 kwie 2009, 16:19

30 paź 2009, 18:57

W AWP przecięcie Krotchy'ego jest możliwe, mówię o AW7Krotchy

Dodano:
Zwykły Krotchy jest ok, nie wiem o co chodzi w AW7Krotchy
Ostatnio zmieniony 30 paź 2009, 19:05 przez wexe8, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 17:18
Lokalizacja: Breslau

30 paź 2009, 18:59

Da się? Nawet nie wiedziałem... Możliwe że koderzy AW7Krotchy'ego coś skopali, to nie jest normalne żeby kule przelatywały. A jak jest z rakietnicą?


Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4986
Rejestracja: 14 paź 2006, 13:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

30 paź 2009, 19:03

wexe8, używaj opcji edytuj, nie pisz posta pod postem. /Bez odbioru/


Obrazek
Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

30 paź 2009, 19:32

No to usuń z mapy obrzyna. Na chłopski rozum, to skoro po tym się zwaliło, to po wyrzuceniu tego powinno być wszystko w porządku.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

30 paź 2009, 19:40

eddie pisze:Da się? Nawet nie wiedziałem... Możliwe że koderzy AW7Krotchy'ego coś skopali, to nie jest normalne żeby kule przelatywały. A jak jest z rakietnicą?
Da się, ale się trzeba nieźle namęczyć
wexe8 pisze:kiedy dodałem Krotchy'ego do mapy to reagował na każdą broń, postanowiłem znowu trochę się pobawić, dodałem krotchy'ego i sawnedoffgun, załadowałem mapę, wziąłem obrzyna i strzelam do krotvhy'ego, a kule przelatują przez niego. Moje pytanie brzmi co zrobić aby tak nie było, ponieważ kiedyś było ok.
Wejdź w atrybuty Krotchy'ego, następnie w zakładce PawnAttributes pokombinuj z opcjami zaczynającymi się od Takes... Zauważyłem, że większość jest ustawionych na 0, co oznacza, że część broni się jego nie ima


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 17:18
Lokalizacja: Breslau

30 paź 2009, 19:56

Dobra, sprawdzone. Po prostu sawnoff jest taki że nic mu nie robi. Wszystkie inne bronie działają
Ostatnio zmieniony 30 paź 2009, 19:57 przez eddie, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

30 paź 2009, 21:50

No tak, Krotchy'ego nie załatwisz bronią palną. Ja go załatwiłem szczynami w Enchaced Mode :) Sikałem napalmem. Krotchy stracił tak z 5 hp, a tu nagle... Stracił wszystkie 340 w 3 sekundy. :zdziw:


Awatar użytkownika
Alixo
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1653
Rejestracja: 05 kwie 2007, 08:49
Lokalizacja: localhost

31 paź 2009, 10:28

Dla mnie krotchy to dziwnie "skonstrułowana" postać, kule przelatują z sawna a na dodatek czasami jeszcze w paradise mall światła przez niego było widać (te takie kule świecące).


Obrazek
Awatar użytkownika
wexe8
Wnerwiony urzędas
Posty: 22
Rejestracja: 06 kwie 2009, 16:19

31 paź 2009, 21:50

Postanowiłem zainstalować od nowa całego Postala i zamiast instalować AWPMod, zainstalowałem osobno AWPPatch i osobono EDWeapons, sytuacja jest taka, Krotchy reaguje na sawnedoff i inne bronie, ale raz trzeba strzelić dwa razy innym razem jeden raz, a większość razy nawet na kodzie TheQuick można strzelać aż do usr**** śmierci i nic. Nie da się go zabić też kosą. Spróbuje pokombinować z PawnAttributes jak radzi Silver Dragon.


Krotchy can't got cochonnes, Krotchy is cochonnes, bitch!
Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

31 paź 2009, 21:56

Oj tam. Podpal dziada :)


Awatar użytkownika
wexe8
Wnerwiony urzędas
Posty: 22
Rejestracja: 06 kwie 2009, 16:19

31 paź 2009, 22:03

Też niezły pomysł, tyle, że jak go podpalę to pojara się trochę i pobiega to ogień gaśnie a on nadal jest cały, i można cały czas go tak podpalać, chyba, że nie próbowałem dostatecznie dużo razy.


Krotchy can't got cochonnes, Krotchy is cochonnes, bitch!
ODPOWIEDZ