Cześć!
Mój problem jest następujący, kiedyś bawiłem się trochę w mapping, kiedy dodałem Krotchy'ego do mapy to reagował na każdą broń, postanowiłem znowu trochę się pobawić, dodałem krotchy'ego i sawnedoffgun, załadowałem mapę, wziąłem obrzyna i strzelam do krotvhy'ego, a kule przelatują przez niego. Moje pytanie brzmi co zrobić aby tak nie było, ponieważ kiedyś było ok.
Dodano:
Chciałem dodać że tak się dzieje kiedy korzystam z większości broni
Przelatujące kule
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Iskry widać jeśli np. strzelam z AK47, kiedyś była krew, prócz tej broni reaguje na basseball, łopatę itp. Reszta to kule przelatują, ani krwi ani iskier, Zapomniałem dodać, że chodzi mi o AW7Krotchy, ze zwykłym jest normalnie. Zależy mi na ciachaniu na kawałki...
Krotchy can't got cochonnes, Krotchy is cochonnes, bitch!
wexe8, używaj opcji edytuj, nie pisz posta pod postem. /Bez odbioru/
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Da się, ale się trzeba nieźle namęczyćeddie pisze:Da się? Nawet nie wiedziałem... Możliwe że koderzy AW7Krotchy'ego coś skopali, to nie jest normalne żeby kule przelatywały. A jak jest z rakietnicą?
Wejdź w atrybuty Krotchy'ego, następnie w zakładce PawnAttributes pokombinuj z opcjami zaczynającymi się od Takes... Zauważyłem, że większość jest ustawionych na 0, co oznacza, że część broni się jego nie imawexe8 pisze:kiedy dodałem Krotchy'ego do mapy to reagował na każdą broń, postanowiłem znowu trochę się pobawić, dodałem krotchy'ego i sawnedoffgun, załadowałem mapę, wziąłem obrzyna i strzelam do krotvhy'ego, a kule przelatują przez niego. Moje pytanie brzmi co zrobić aby tak nie było, ponieważ kiedyś było ok.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Postanowiłem zainstalować od nowa całego Postala i zamiast instalować AWPMod, zainstalowałem osobno AWPPatch i osobono EDWeapons, sytuacja jest taka, Krotchy reaguje na sawnedoff i inne bronie, ale raz trzeba strzelić dwa razy innym razem jeden raz, a większość razy nawet na kodzie TheQuick można strzelać aż do usr**** śmierci i nic. Nie da się go zabić też kosą. Spróbuje pokombinować z PawnAttributes jak radzi Silver Dragon.
Krotchy can't got cochonnes, Krotchy is cochonnes, bitch!
Też niezły pomysł, tyle, że jak go podpalę to pojara się trochę i pobiega to ogień gaśnie a on nadal jest cały, i można cały czas go tak podpalać, chyba, że nie próbowałem dostatecznie dużo razy.
Krotchy can't got cochonnes, Krotchy is cochonnes, bitch!