Przeklęte TPP

Zapowiedzi i spekulacje dotyczące trzeciej części gry.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 lip 2008, 21:27

Było już o tym, najwięcej tu, ale że jest to bardzo niepokojące, warto dać temu odrębny temat, zamiast pisać o tym w różnych miejscach. Wielu boi się Steam'a, niepokojące są wesołe skriny (tak jakoś głupawo... o czym jest tu) - a i widok zza pleców drażni większość fanów. Tu więc piszmy o TPP, jednym z trzech gwoździ do trumny. Tyle wstępu.

Tu:
zielAK pisze:Mi TPP nie przeszkadza, wręcz odwrotnie daje on możliwość zajrzenia kamerą zaa winkla nie narażając naszego podopiecznego na postrzał. Grałem kiedyś w Conflict Desert Storm (taktyczna z widokiem TPP właśnie) - 4 osobowy odział komandosów podczas pierwszej wojny w zatoce i tam, zwłaszcza w ciasnych pomieszczeniach widok TPP nieraz mi ratował dupę i uchronił przed kolejnym loadingiem.
Jedyny racjonalny powód, by grać w Trójce w widoku zza pleców to imo właśnie zadania grupowe. Wygodniej wtedy, gdy kamera w szerokim planie pokazuje moich współtowarzyszy. Lecz na misje grupowe w singlu to się w Catharsis nie zanosi.

Po co więc TPP? Sporo już o tym było, ale nie było argumentów, które by mnie do TPP przekonały. FPP rządzi.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Ramesses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 934
Rejestracja: 30 kwie 2008, 23:38
Lokalizacja: Parczew

17 lip 2008, 23:05

to fakt...FPP jakoś bardziej do mnie przemawiało..tak trochę można powiedzieć odczuwałem to jakbym sam wykonywał te misje..jednak TPP powoduje że bohater gry dystansuje się od gracza...fakt można zajrzeć zza winkla czy nie napadnie na Ciebie wataha żołnierzy ale jednak FPP ma w sobie to coś...poza tym gracze już przyzwyczaili się zapewne z widoku ich ulubionego bohatera :diabel:


Planet Earth is great to visit, but You wouldn't wanna live there...
Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 17:18
Lokalizacja: Breslau

18 lip 2008, 14:15

FPP miało rozwiązanie z winklem w RTCW. Wychylanie się klawiszami Q i E. Wychylasz trochę głowę, przeciwnicy cię nie widzą


Awatar użytkownika
kryhoo
Miłośnik broni
Posty: 206
Rejestracja: 18 lip 2008, 22:01
Lokalizacja: Paradise 16b\8

18 lip 2008, 22:05

Właśnie... FPP wymiata po co te TPP w ogóle dali :/


Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4986
Rejestracja: 14 paź 2006, 13:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

19 lip 2008, 20:39

kryhoo pisze:po co te TPP w ogóle dali
Dla mnie optymalnym rozwiązaniem byłoby dodanie zaarówno trybu FPP, jak i TPP. Do wyboru. ;)


Obrazek
Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 17:18
Lokalizacja: Breslau

19 lip 2008, 21:26

Może wejdzie coś odwrotnego do behind view. Twórcy modów powinni się tym zająć


Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4986
Rejestracja: 14 paź 2006, 13:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

19 lip 2008, 21:30

...i przed premierą gry powiększa się lista rzeczy, które modderzy będą musieli ulepszyć/zmienić. xD


Obrazek
Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

06 sie 2008, 16:34

Nie chce mi się pisać o TPP jeszcze raz więc skopiuje mojego posta z innego tematu :
CP przeżyje , ale TPP na pewno nie ! Jak sie ma ogromne zajebiste miasto i wolność i jest tryb FPP to jest zaje*iście! Taka odmiana itd. A TPP?! Kolejna kopia GTA z lepszym silnikiem....
Tyle.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 lip 2009, 00:06

Eh, znów w tematach wraca to FPP. Nie chcem, ale muszem wrócić i ja. Emocje przeminęły, teraz mi to już obojętne, można spokojniej porozmawiać.

Cóż więc, może do jednej z takich nowych rozmów odniosę się tutaj, bo lepsza będzie moja reakcja właśnie tu. Mianowicie, w tym https://forum.postalsite.info/cz ... .html#43671 poście (który warto przeczytać, razem z poprzednimi) padło stwierdzenie
Robsessed pisze:To może nie ma się o co tak bać? W ostateczności fani zrobią (trochę gorszy?) widok FPP.
Jakby samym twórcom takiego triku się nie chciało zrobić! Upór jakiś, czy co? Przecież nie takie trudne może być. Ale...

No, chyba ze chcą wszystko mieć perfekt, wtedy taki trik z kamerą jednak może mieć na tyle złą jakość, że nie pasuje samym twórcom taki zabieg. Czemu już się nie dziwię. Bo naraziliby się na krytykę, że idą na łatwiznę. Czemu też się nie dziwię, bo słuszną krytykę. Lepiej już wtedy pozostać przy wiodącej idei i w grze z trybu FPP zrezygnować. A zastawić go fanom.

Wszystko rozbija się o dobry wizerunek firmy i jakość produktu. Ale czy rezygnacja z FPP to gwarant dobrej jakości?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

30 lip 2009, 11:24

Ja myślę, że mogliby zrobić tak, jak w Stalkerze: Czyste Niebo. Q i E to wychylanie się, a widok FPP. Tak samo jest w America's Secret Operations (taka gierka :D) i fajnie się gra.


Awatar użytkownika
ToiletMan
Początkujący morderca
Posty: 59
Rejestracja: 31 mar 2009, 16:48

30 lip 2009, 18:53

TPP w tego typu grach rzadko kiedy się sprawdza - zwłaszcza, jeśli do wyboru będziemy mieli jedynie takie typowo FPSowe napieprzanie - z giwer i niektórych przedmiotów, a wątpię, czy otrzymamy jakieś umiejętności typu bieg po ścianie... Taka gra będzie dosyć nieczytelna, spójrzcie choćby na Matriksy - z bronią nie dało się grać.


[center]Obrazek
[/center]
Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

31 lip 2009, 20:09

Tiquill pisze:Wszystko rozbija się o dobry wizerunek firmy i jakość produktu. Ale czy rezygnacja z FPP to gwarant dobrej jakości?
To zależy od możliwości poruszania się postacią (przede wszystkim). W takim Gears of War FPP byłby niebywale okrutną porażką :-P A widząc filmiki z P3 spodziewać się można co najwyżej podstawowego biegania i skakania... jakież to nowatorskie xD
ToiletMan pisze:TPP w tego typu grach rzadko kiedy się sprawdza - zwłaszcza, jeśli do wyboru będziemy mieli jedynie takie typowo FPSowe napieprzanie - z giwer i niektórych przedmiotów, a wątpię, czy otrzymamy jakieś umiejętności typu bieg po ścianie...
Sprzeciw :-P TPP w strzelankach sprawdza się, moim zdaniem, doskonale. Po pierwsze mamy większe pole widzenia, po drugie. W takim Apocalyptica, Max Payne, czy Punisher wszystko funkcjonuje jak powinno. Wszystko zależy od tego, czy autorzy nie dadzą dupy w tworzeniu całego systemu rozgrywki nastawionego na dany rodzaj umiejscowienia kamery. 8-)
ToiletMan pisze:Taka gra będzie dosyć nieczytelna, spójrzcie choćby na Matriksy - z bronią nie dało się grać.
Bo w Matrix'ie autorzy dali dupy po całości :-P Spójrz choćby na The Punisher, Max Payne, Apocalyptica, Hitman, czy Gears of War. TPP ma masę zalet, tylko trzeba je umiejętnie wykorzystać. A że Akella ciągnie za sznurki, to może to i owo dopilnują 8-)

Nie ma co kryć, że P3 jest w znacznej mierze robiony pod publiczkę. Jednak to nie znaczy, że gra będzie kiepska, czy bez klimatu 8-)
Ostatnio zmieniony 31 lip 2009, 20:10 przez Lothar, łącznie zmieniany 1 raz.


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
korter
Seryjny zabójca
Posty: 393
Rejestracja: 02 lut 2010, 18:46

08 mar 2010, 19:43

No niektórym grom wyszło to na dobre , ale Postalowi raczej to na dobrze nie wyjdzie :(

[ Komentarz dodany przez: Lothar: 2010-03-17, 22:28 ]
Bo, ponieważ, gdyż? 8-)


Świat idzie ku przepaści popatrzmy na młodzież co robi jak się zachowuję.Starsi ludzie głupieją , młodzi też z każdym rokiem coraz gorzej.Czas na zmiany są one nieuniknione lecz w tym przypadku nie mają sensu.....
Awatar użytkownika
Mozal
Stuprocentowy psychol
Stuprocentowy psychol
Posty: 903
Rejestracja: 08 paź 2011, 17:06
Lokalizacja: Polska

16 paź 2011, 18:17

Robseßed pisze:Dla mnie optymalnym rozwiązaniem byłoby dodanie zaarówno trybu FPP, jak i TPP. Do wyboru. ;)
W pełni popieram. Oczywiście wybrałbym FPP chociaż też bym se pograł trochę na tym nieszczęsnym TPP :)


:rozpacz:
Zablokowany