Przechodzimy Happy Night

Rozmowy o Postal 2: Happy Night.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

11 mar 2015, 18:59

Próbowałem dziś poziomu HARD i do kurww nie da się tego przejść,
mało tego nie da się nawet wyjść z Campound, każda wywołana zamieszka kończy się restartem.

Goście na imprezie u Dave'a odrazu posiadają mocną broń
i odrazu w wersji double tak więc :

-Dwa strzały z broni maszynowej i upadasz.
-Jedno machnięcie Piłą mechaniczną i juź leżymy bez kończyny wykrwawiąjąc się powoli niezwykle wkurzające.
-Jeden strzał z łuku to strata głowy czyli też nie ma co liczyć na ekstytującą walkę.
-Możemy dowoli machać sobie Shurikenem i tak strzał nas dopadnie zaberając niezwyke dużo życia.
-Nasza Piła jakimś dziwnym
trafem nie odrazu jest gotowa do zabijania, musi się chwilę rozgrzać :/


Więcej błędów nie pamiętam, jak coś to z edytuję.

[ Komentarz dodany przez: Tiquill: 2015-03-15, 02:39 ]
Ten temat to posty wyjęte z głównego tematu o Happy Night. W tamtym opnie o modzie, jego błędy itp uwagi, kierowane także do autorów. A tutaj - pomagamy sobie w przejściu moda i dzielimy się uwagami na temat tego przejścia. Trzymajmy się tego rozgraniczenia.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez BloodLogin, łącznie zmieniany 1 raz.


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

11 mar 2015, 19:06

Więcej błędów nie pamiętam, jak coś to z edytuję.
Przecież to nie są błędy. Chciałeś trudne to masz. Osobiście gram na średnim, bo gra i tak na tam tym poziomie stanowi spore wyzwanie w niektórych miejscach (szczególnie końcówka).


Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

11 mar 2015, 23:38

No cóż, każdy inaczej pojmuje pojęcie trudności w graniu. Moim zdaniem najsłuszniejsze podejście jest w „S.T.A.L.K.E.R. Cień Czarnobyla”: najtrudniejszy poziom jest wyrównany tzn. jak masz AK i po trafieniu w rękę zabiera X zdrowia, to NPC mający tego samego kałacha bije z niego z taką samą mocą X w twoją rękę, jeśli warunki eksperymentu są takie same. I szafa gra, na przykład Koleś z Postala często wydawał mi się przekokszony z wszystkimi shurikenami, katanami itp. Ale to tak ad vocem tylko i niekoniecznie zgodnie z ogólnym tematem.
Ostatnio zmieniony 11 mar 2015, 23:43 przez Pangia, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Scarlet Moose
Niedorobiony bandzior
Posty: 47
Rejestracja: 09 mar 2015, 12:13

12 mar 2015, 00:18

Również miałem okazję zagrać w trybie "Hard" i w większości nie zgadzam się z BloodLogin.
mało tego nie da się nawet wyjść z Campound, każda wywołana zamieszka kończy się restartem.
Wyskocz przez okno które jest dosłownie za tobą. Problem solved.
-Jeden strzał z łuku to strata głowy czyli też nie ma co liczyć na ekstytującą walkę.
*Kuszy, i tak, z tym się zgadzam. Ogólnie obrażenia które otrzymujemy na poziomie "Hard" są zbyt duże! Jeżeli poziom trudności jest tak zrobiony, że trzeba zapisywać grę co 3 sekundy, to wiedz, że coś jest nie tak.
-Możemy dowoli machać sobie Shurikenem i tak strzał nas dopadnie zaberając niezwyke dużo życia.
Czy chodziło Ci o katanę? Akurat ona jest bardzo dobra na początek. Lepsza od piły imo. Prawym przyciskiem myszy szybciej nią atakujesz. ;)

Ogólnie pograłem chwilę i wykonałem jedynie pierwsze zadanie, ale już mam wrażenie, że ten poziom trudności nie był testowany, albo przynajmniej nieuważnie. :bolek:
Niemalże każda broń dzierżona przez naszych wrogów (czyt. każdy kogo napotkamy) zabija nas od razu! Zwiększenie poziomu trudności poprzez absurdalny boost w damage'u którzy wrogowie zadają jest złe. Jest to najzwyklejsze pójście na łatwiznę moim zdaniem. Cenię sobie kiedy gra jest trudna, ale za to uczciwa, a ten mod na Hardzie jest wszystkim tylko nie tym. :P

Sam mod również ma wiele niedociągnięć, że aż się dziwię, że to nie beta. Losowe crashe (jednak gra o nich ostrzegała), balans mógłby być lepszy, zadanie ze zbieraniem prezentów jest zdeka frustrujące i w moim odczuciu to był taki czasozapychacz. Quad często odmawia posłuszeństwa, szczególnie na moście na mapie "Forest", albo pomiędzy niektórymi mapami nie da się przejechać, gdyż po wczytywaniu od razu pojawia się kolejne które cofa nas do poprzedniej mapy. :lol:
Również na moim poprzednim save'ie (na Normalu) nie mam pojęcia co mam zrobić. Wykonałem wszystkie zadania lecz nic się nie stało. Wracam do Dave'a i również nic.


Lecz za to jest też dużo dobrych rzeczy o których mógłbym powiedzieć o tej modyfikacji.
Przede wszystkim system kupowania i sprzedawania. Tak powinien wyglądać w oryginalnym Postalu 2, albo przynajmniej coś w ten deseń. Jest o wiele wygodniejszy. Wyścig również podobał mi się. Szczególnie ten moment w Paradise Mall. :D Przyjaciele z Al-kaidy niezbyt dobrze przyjęli porażkę ;)
Zadanie w którym odwiedzamy Dude'a Seniora w wariatkowie również było niezłe. Klimat tej lokacji był bardzo dobry i ciekawe nowe zastosowanie mają zapałki. O samej mapie jako całokształt nie mogę wiele powiedzieć, bo to stare Paradise i to też nie całe. Mod jest pełen błędów gramatycznych, ale dialogi improwizowane już z gotowych kwestii wyszły w miarę nieźle. Gry w salonie gier również mnie rozbawiły, szczególnie ta z pierwszą mapą z Sonic Adventure.


Mod jest całkiem, całkiem, lecz nie nazwałbym go ukończonym, zważając na istnienie wielu błędów.


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

12 mar 2015, 08:36

Reality Master pisze:
Więcej błędów nie pamiętam, jak coś to z edytuję.
Przecież to nie są błędy. Chciałeś trudne to masz.
Dobra trudny poziom ale piła mechaniczna jest do dupy nie działa jak trzeba.
K.Czerwonepole pisze: Mod jest całkiem, całkiem, lecz nie nazwałbym go ukończonym, zważając na istnienie wielu błędów.
Jest :ok: się poprawi xD
Ostatnio mam problem nie mogę używać kotów ;)
Jakiś napis mi wyskakuje na dole, nwm co robić przez całą gre mogłem a teraz nic z tego.
...*gore*


PS.To mój 1666 post
Ostatnio zmieniony 12 mar 2015, 08:57 przez BloodLogin, łącznie zmieniany 2 razy.


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

12 mar 2015, 12:05

BloodLogin pisze:piła mechaniczna jest do dupy
Jak masz ją w rękach i chcesz kopnąć coś, to nogi nie widać, ale kopnięcie już tak. Taki bug.


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

12 mar 2015, 15:28

BloodLogin pisze: piła mechaniczna jest do dupy nie działa jak trzeba.
Zgadzam się z tą opinią w 100%. Nie rozcina ludzi na pół, jak chce kogoś kopnąć, to nie widać nogi i brak alternatywnego przycisku. Jakby nie mogli dać piły z ED :< Pałka policyjna ma też błąd, bo jak zabijamy przechodnia to zamiast go odrzucić w lewo (jak to było w oryginale) to odrzuca w prawo co strasznie irytuje. Totalnie spaprali sprawę z dźwiękiem odrąbania łba łopatą. Mam wrażenie że Pistolety są zbyt mocne (jeden strzał w nogę i policjant lub cywil leży)

I to chyba tyle jeżeli chodzi o błędy związane z broniami ;)
Ostatnio zmieniony 12 mar 2015, 15:30 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

12 mar 2015, 18:11

MOC broni to raczej decyzja zespołu i poziomu trudności, błąd należy liczyć gdy nie działa.

Bardzo lubię łopatę i nic do niej nie mam, jedynie ta piła nie rozcina, o i pała policyjna zła, wymach jest w PPM.
Baseball jest dobry mam każdego na dwa.


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Bartkov
Zabójca na sterydach
Zabójca na sterydach
Posty: 519
Rejestracja: 02 gru 2012, 10:43
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

12 mar 2015, 18:16

Mam problem z misją "Go to Party". Otóż "The Father" powiedział, że mam iść za scenę bo tam będą jakieś bronie, powybijałem wszystkich Talibów a brama nadal zamknięta ! Mam wersje 1.1.


Od śmiechu niedaleko jest do płaczu, bo szczęście jest kruche jak szkło.
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

12 mar 2015, 19:24

W tej misji też miałem błąd tylko inny drzwi od kościoła się nie otwarły musiałem wczytać i przechodzić
mapę od nowa :>


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

12 mar 2015, 19:43

Zabiłeś wszystkich za szybko jedna osoba biegnąc wysadza dzwi kościoła.
Ja straciłem sporo czasu i restartu nim zauważyłem ten zawalony sufit.

Nie wiem dlaczego ktoś dał nam pickup cukierków
i ikonkę podświetlił, po zjedzeniu ich dodaje nam 2punkty, to zbędne.


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

12 mar 2015, 21:30

No co ty 2 chyba więcej ok. 15 :zdziw:


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Massos
Wstydliwy morderca
Posty: 6
Rejestracja: 31 sie 2014, 03:28
Lokalizacja: Paradise, Arizona

30 mar 2015, 21:24

Przechodząc do tematu, chciałbym się podzielić pewną ciekawostką dotyczącą "Talibowego wyścigu".
Przed podejściem do misji polecam wyposażyć się w ok. 5 - 8 puszek kotnika.
Łatwo je znaleźć jeśli ktoś szukał uważnie, ale można też kupić.
Na trasie wystarczy używać ich aż do zakończenia wyścigu.
W ten sposób można zachować większą kontrolę nad pojazdem i talib nie będzie w stanie nas wyprzedzić.
Niestety, gracz razem przeciwnikiem zostają spowolnieni i ma się wrażenie, że wyścig ciągnie się w nieskończoność, ale nadal nie jest to godzina czy więcej mordowania się z tym koślawym skuterem.
Pewnie wielu zaoszczędzi to czasu straconego przechodząc tą misję ;)


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

30 mar 2015, 21:45

A ja grając pierwszy raz prubowałem 7 razy z kotnikiem też ale pisało że przegrałem :bolek:
Przeszedłem normalnie.
Jak grałem 2 raz w HN to udało mi się za 2 razem xD


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

03 kwie 2015, 18:03

Ja aktualnie rozpocząłem grać. Bugi, skrytki, ciekawostki z mojej rozgrywki.
Załączniki
Postal 2 - Happy Night.rar
(37.68 MiB) Pobrany 155 razy


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
ODPOWIEDZ