Prolem z broniami

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Cziko
Stuprocentowy psychol
Stuprocentowy psychol
Posty: 880
Rejestracja: 06 cze 2011, 12:05

28 cze 2011, 16:58

Mam problem z dodawaniem broni. Bo przekopiowałam z ED wszystkie bronie, ich tekstury, odgłosy i skutki. Chciałam dodać leżący tasak przed przyczepę Kolesia, tak, żeby móc go potem wziąć. Zapisuje mi się i wyświetla się 'Couldn't save package - maybe is read-only?'. To ja do odebrałam, że jest tylko do odczytu, a się okazało, że nie. Jak to zapisać, żeby działało?


Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

28 cze 2011, 17:10

Otwórz Unreal eda, PPM - Uruchom jako administrator. Ps masz viste?


Awatar użytkownika
Cziko
Stuprocentowy psychol
Stuprocentowy psychol
Posty: 880
Rejestracja: 06 cze 2011, 12:05

28 cze 2011, 17:14

Nie, mam Windows XP. Zaraz spróbuję to zrobić. Bo ktoś pisał na forum, że to niemożliwe dać bronie z ED do P2, bo odcinają kończyny, ale ja dałam wszystkie raczej meshe i tekstury do P2 tam gdzie powinny być i powinno (?) działać.

EDIT: Ja mam administratora jako konto, nie da się innego
Ostatnio zmieniony 28 cze 2011, 17:15 przez Cziko, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

28 cze 2011, 17:23

POSTACI W P2 NIE MAJĄ SKRYPTÓW NA ODCINANIE! Nic nie zadziała. Nie masz adma? To raczej lipa.


Awatar użytkownika
Cziko
Stuprocentowy psychol
Stuprocentowy psychol
Posty: 880
Rejestracja: 06 cze 2011, 12:05

28 cze 2011, 17:30

No to ja właśnie chcę wiedzieć jak te skrypty dodać
Mam 'adma', nawet dwa :)


Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

28 cze 2011, 17:46

Znasz się na skryptach? Nie? To nie dodasz. Zniszczysz tylko grę. Polecam AWP


Awatar użytkownika
Cziko
Stuprocentowy psychol
Stuprocentowy psychol
Posty: 880
Rejestracja: 06 cze 2011, 12:05

28 cze 2011, 19:44

Owszem, nie znam się na skryptach. Dla mnie to kolorowe linijki które sprawiają, że w grze jest jak jest :D

O Jezu, wszyscy (prawie) z AWP! Zrozumcie ludzie, że ja NIE MAM AW I MIEĆ NIE BĘDĘ, bo z neta się nie da, kupić to się zaraz rodzice czegoś czepią, nieważne, czy przez internet czy w Empiku czy w Tesco. I albo skombinuję coś z tym co mam (P2/ED/AVPC), albo będę dalej tkwiła w jakiejś dziwnej (dla mnie) rzeczywistości z możliwością pozbawiania jedynie głowy.

Jakoś moje kombinacje ze wszystkich (bo kombinuję od daaaawna) przeżyłam, pomimo że kiedyś miałam reinstalację systemu, bo usunęłam 2 pliki systemowe, mnóstwo trudności z grami, 3 razy reinstalację Postala (ale to wina czego innego), raz reinstal AVPC, rozwaliłam sobie SuperTuxa, całe menu w pewnej grze, płytę od gry (pękła po włączeniu w napędzie, nie wiem, jak to możliwe :/), grzebię w konfiguracjach, a jakoś niektóre skrypty już wcześniej dodałam i nic się nie stało... Jakoś nikt mnie nie uczył obsługiwać kompa (poza podstawami), gier, Painta, arkuszy kalkulacyjnych, innych rzeczy, wszystkiego uczyłam się sama, metodą prób i błędów, kombinując jak padlina pod górę... I przeżyłam :D

Wybaczcie że nie na temat ale musiałam to napisać :)


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

28 cze 2011, 21:15

F34RM4ST3R, ty masz dar do delikatnego rozwiązywania problemów :lol2:

Postawmy sprawę jasno.
Choćbyś nie wiem jak kombinowała, szanse na to, że w podstawie będzie można odcinać kończyny jest niemalże zerowe. Jeżeli ci tak strasznie zależy, tu masz mapkę z domem Kolesia dla ED. Wrzuć ją do katalogu Maps, odpal ED i ją sobie uruchom. Przynajmniej tyle możesz zrobić


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Knurr

28 cze 2011, 21:16

Odcinanie kończyn to nie tyle kwestia skryptów broni, co skryptów samych bystanderów (aka przechodniów, zwierząt, i innych żyjątek w grze). Trzeba by przeprowadzić gruntowne zmiany w skryptach. O ile z psami i kotami raczej łatwo by poszło, to z takimi ludźmi byłoby trudniej, ponieważ jest wiele kategorii tejże grupy w grze np. bezdomni, policjanci, żołnierze itd. To tylko pare grup, jest ich więcej. Trzeba by dodać nowe tekstury i modele kończyn do gry i zrobić, żeby się one pojawiały po ataku. Trzeba by jeszcze namieszać w skryptach broni, żeby były one w stanie urżnąć więcej niż tylko głowę. Oczywiście nie ma żadnej pewności, że po tym wszystkim gra w ogóle by działała.


Podsumowując: Kupa roboty i 0 pewności, że w ogóle gra będzie działać.
To tyle ode mnie.


SD, wyprzedziłeś mnie! A Ja chciałem być pierwszy! xD
Ostatnio zmieniony 28 cze 2011, 21:19 przez Knurr, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

28 cze 2011, 21:38

KnurrMan pisze:Odcinanie kończyn to nie tyle kwestia skryptów broni, co skryptów samych bystanderów (aka przechodniów, zwierząt, i innych żyjątek w grze). Trzeba by przeprowadzić gruntowne zmiany w skryptach. O ile z psami i kotami raczej łatwo by poszło, to z takimi ludźmi byłoby trudniej, ponieważ jest wiele kategorii tejże grupy w grze np. bezdomni, policjanci, żołnierze itd. To tylko pare grup, jest ich więcej. Trzeba by dodać nowe tekstury i modele kończyn do gry i zrobić, żeby się one pojawiały po ataku. Trzeba by jeszcze namieszać w skryptach broni, żeby były one w stanie urżnąć więcej niż tylko głowę. Oczywiście nie ma żadnej pewności, że po tym wszystkim gra w ogóle by działała.
Czy właśnie na takiej zasadzie nie działa AWP?


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

28 cze 2011, 21:40

Pangia pisze:Czy właśnie na takiej zasadzie nie działa AWP?
Dokładnie tak. Tylko trzeba tego moda mieć ;)
Ostatnio zmieniony 28 cze 2011, 21:41 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Knurr

28 cze 2011, 22:14

AWP działa na bardzo podobnej zasadzie. Tylko, że AWP używa własnej klasy bystanderów (tzn. własnej nazwy klasy), przez co na wszystkich mapach musiał popodmieniać ludziki.


Awatar użytkownika
Cziko
Stuprocentowy psychol
Stuprocentowy psychol
Posty: 880
Rejestracja: 06 cze 2011, 12:05

29 cze 2011, 13:00

Silver Dragon pisze:Jeżeli ci tak strasznie zależy, tu masz mapkę z domem Kolesia dla ED.
Ja widziałam tą mapę, ale przed chwilą mi przyszedł do głowy inny pomysł.

Bo jak się da normalną mapkę z P2 do ED, to wtedy ED (mam nadpisane na StP) znajduje teksturki i po podniesieniu np. łopaty automatycznie przyjmuje jej sposób zadawania obrażeń i wygląd krwi. Zastanawiam się, czy to by nie działało w drugą stronę (przyjmując, że Postal będzie mógł znaleźć te teksturki).


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 cze 2011, 16:22

Słuchaj, Olga. Chcesz mieć w P2 bronie i zadawanie obrażeń z ED. Bez plików AW i AWP. To jest niemożliwe, musiałabyś posiadać wiedzę w zakresie kodu i animacji by to zrobić. Efekty cięcia na części to suma długiej pracy złożonego zespołu ludzi z RWS (AW) i RS (ED). Nie da się tego ot tak mieszać, choćby dlatego, że pierwotny P2, jaki posiadasz, ma inną strukturę niż późniejszy StP, na którym działa AWP i ED.

A gdy tak usilnie chcesz w P2 zrobić rzeź ED, to musisz zmiksować zawartość kilku rzeczy. Pobierając darmowe mody i P2:MP pozyskasz pliki używane w płatnych StP i AW. Które musisz wkleić do swojego P2, zmieniając go tym samym nieodwracalnie w mix StP/AW. Po kolei.

1. Masz P2. Przygotuj też do instalacji lub pobierz P2: MP oraz AVPC w wersji z naszego downloadu oraz ED.
2. Operację zacznij na świeżej instalacji. Stare próby albo skasuj, albo zachowaj, zmieniając nazwy folderów. Zaczynasz sztuczki instalacyjne:
3. Instalujesz P2 do wybranego folderu.
4. Instalujesz P2: MP free do odrębnego folderu.
5. Wrzucasz wszystkie pliki MP do odpowiednich folderów P2 - pisał o tym Koloses w jakimś temacie radząc jak z P2 zrobić StP. Tak i ty to zrób.
6. Instalujesz AVPC do odrębnego folderu. I tu uważaj, tego chyba nikt nie pisał, a to jest najistotniejsze. AVPC z naszego downloadu ma w sobie podfoldery
  • AWSystem, AW7System, AWAnims, AW7Anims, AWSounds, AW7Sounds, AWStatics, AW7Statics, AWTextures oraz AW7Textures.
W folderach o nazwie zaczynającej się na AW, jak pewnie już zajarzyłaś, masz pliki AW. W ten sposób legalnie i bezpłatnie pozyskasz pliki płatnego AW. W folderach zaczynających się na AW7 masz pliki AWP, te też weź i użyj.
7. Zawartość folderów AWSystem i AW7System przenieś do folderu System twojego P2. To samo z resztą folderów, animacje, tekstury - nie muszę chyba całości wyjaśniać, nazwy folderów same mówią, gdzie przenieść pliki. W ten sposób twój P2, po zmianie na StP (punkt 5) teraz stał się również AW.
8. Instalujesz ED do folderu P2, nadpisując chyba każdy plik. Pisał o tym Silver Dragon, więc niech mnie skoryguje, jeśli jakiś plik trzeba zachować.
9. Uruchamiasz tak zmodyfikowane P2. Wchodzisz przez goto na jakąś mapę ED i zbierasz bronie ED. Wracasz do mapy P2 i zaczynasz dzień i wypełnianie misji. Mając bronie z ED w P2! Nie sprawdzałem, czy to zadziała bez błędu, nie mam na to czasu.
10. Masz bronie z ED w P2! Ale... nie masz rzezi z ED, nadal rozwalasz ludzi na mapach P2 bez cięcia ich na kawałki. Czemu? Bo takie klasy tych ludzi są poustawiane na mapach i nic na to nie poradzisz. Musiałabyś zmieniać każdą mapę P2 i wszystkich bystanderów usunąć a na ich miejsce poustawiać ich odpowiedniki z AWP lub ED. A to działanie bezsensowne, bo nie powtarza się rzeczy, które już ktoś zrobił. Zrobił w AWP. Toteż zainstaluj sobie AWP, będziesz miała rzeź w Paradise taką jak w ED.

A jeśli chcesz przerabiać pliki źródłowe P2, aby bez przerabiania map wymusić na tych mapach przechodniów podatnych na cięcie jak w ED - to rób to, ale nic nam o tym nie mów. Będziesz miała zajęcie a my będziemy mieli spokój od twych niewykonalnych ambicji. Nie chcę być okrutny, dlatego nie życzę powodzenia. 8-)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Cziko
Stuprocentowy psychol
Stuprocentowy psychol
Posty: 880
Rejestracja: 06 cze 2011, 12:05

29 cze 2011, 17:40

Dzięki. Właśnie robię coś takiego, tzn. jest taka mapa 'Ed_WeaponTest' i chce właśnie z niej wszystko zebrać i właśnie robię to z plikami z AW, jak to napisałeś w punkcie 7. I dalej tak robię jak w punkcie 9 - bo to jest mapa złożona z 3 pomieszczeń, tylko tam są naskładane wszystkie PickUpy z ED (komputer 'prosi' pliki, których potrzebuje, żeby otworzyć tą mapę).

Nie mogę zainstalować AWP. bo nie mam AW, dużo razy o tym pisałam, a komputer nie chce mi uruchomić tego bez AW (i się mu nie dziwię).
Ostatnio zmieniony 29 cze 2011, 17:41 przez Cziko, łącznie zmieniany 1 raz.


ODPOWIEDZ