Project Marica
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Autor: Evil T-Modz
D/L
Rozmiar: 64.5 MB
Wymagania: P2 StP (Wymagane jest przypisanie komendy use w pliku user.ini do jakiegoś klawisza)
Opis:
Rosjanie wciąż mnie zaskakują. Jest to pierwsza wersja demonstracyjna (beta) moda wprowadzającego transport do P2. Działa zarówno w multi jak i w singlu ze wskazaniem w szczególności na to pierwsze. Dostępny jest na razie jeden samochód (VW New Beetle) a w przyszłości będą również inne maszyny. Widok zza kierownicy.
Jest to wersja rozwojowa, tak więc błędów parę jest, jak np brak kolizji z staticmeshami nie mającymi ustawionego KarmaCollision czy brak możliwości wysiadania z auta w singlu. GPF'y przy przejściu na inną mapę w singlu występują, to demo jest głównie pod multi. Warto jednak obadać sobie to cudeńko. Zapowiada się bajecznie
Jak kto bawi się AWPModem, kod dla Proplaunchera: Propclasses=Class'ProjectMaricaDemo.VolkswagenBugVehicleMP'
Screeny:
<w załączniku>
Więcej info tu
A tu mamy tutka jak z wykorzystaniem tego moda tworzyć własne bryki.
Viel Spaß
D/L
Rozmiar: 64.5 MB
Wymagania: P2 StP (Wymagane jest przypisanie komendy use w pliku user.ini do jakiegoś klawisza)
Opis:
Rosjanie wciąż mnie zaskakują. Jest to pierwsza wersja demonstracyjna (beta) moda wprowadzającego transport do P2. Działa zarówno w multi jak i w singlu ze wskazaniem w szczególności na to pierwsze. Dostępny jest na razie jeden samochód (VW New Beetle) a w przyszłości będą również inne maszyny. Widok zza kierownicy.
Jest to wersja rozwojowa, tak więc błędów parę jest, jak np brak kolizji z staticmeshami nie mającymi ustawionego KarmaCollision czy brak możliwości wysiadania z auta w singlu. GPF'y przy przejściu na inną mapę w singlu występują, to demo jest głównie pod multi. Warto jednak obadać sobie to cudeńko. Zapowiada się bajecznie
Jak kto bawi się AWPModem, kod dla Proplaunchera: Propclasses=Class'ProjectMaricaDemo.VolkswagenBugVehicleMP'
Screeny:
<w załączniku>
Więcej info tu
A tu mamy tutka jak z wykorzystaniem tego moda tworzyć własne bryki.
Viel Spaß
- Załączniki
-
- PMScr1.jpg (186.92 KiB) Przejrzano 12849 razy
-
- PMScr2.jpg (123.88 KiB) Przejrzano 12848 razy
Ostatnio zmieniony 20 maja 2011, 09:41 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Obadam sprawę
Wymagania: P2 StP (Wymagane jest przypisanie komendy use w pliku user.ini do jakiegoś klawisza)
A dokładniej? bo nie wiem co mam wpisać.
I potrzebny jeszcze patch
https://www.set-games.ru/T-ModZ_secret/PMDemoPatch.zip
Wymagania: P2 StP (Wymagane jest przypisanie komendy use w pliku user.ini do jakiegoś klawisza)
A dokładniej? bo nie wiem co mam wpisać.
I potrzebny jeszcze patch
https://www.set-games.ru/T-ModZ_secret/PMDemoPatch.zip
Ostatnio zmieniony 20 maja 2011, 08:39 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.
8=======D
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Jak masz listę klawiszy dopisujesz use do któregoś z nichRycho3D pisze:Wymagania: P2 StP (Wymagane jest przypisanie komendy use w pliku user.ini do jakiegoś klawisza)
A dokładniej? bo nie wiem co mam wpisać.
np: K=use
W grze stojąc blisko auta wciskasz K i już możesz się bawić
Wysiadasz przytrzymując klawisz skoku. W singlu może nie zadziałać
Ostatnio zmieniony 20 maja 2011, 09:44 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Dzięki
Już doszedłem sam ,a radio włącza się "c"
Zrobiłem nową brykę
Już doszedłem sam ,a radio włącza się "c"
Zrobiłem nową brykę
- Załączniki
-
- Shot00124.jpg (47.72 KiB) Przejrzano 12684 razy
-
- Shot00123.jpg (93.89 KiB) Przejrzano 12684 razy
Ostatnio zmieniony 20 maja 2011, 20:06 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 2 razy.
8=======D
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Mmm... Miodzio
Prezentuje się świetnie
BTW: Ładny newsik już na głównej jest
Prezentuje się świetnie
BTW: Ładny newsik już na głównej jest
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Czyli znaczy to, że za bardzo namieszałem w swoim AWP i mi to nie działaSlayer pisze:Wystarczy wcisnąć spację. Ja testowałem to na AW bo w STP nie mogłem znaleźć pliku User.ini ( ).Silver Dragon pisze:brak możliwości wysiadania z auta w singlu
Ostatnio zmieniony 20 maja 2011, 23:08 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- EvilT-ModZ
- Modder
- Posty: 159
- Rejestracja: 16 sie 2010, 17:30
Good carRycho3D pisze:Zrobiłem nową brykę
What do you mean, ErikFOV?
Dobra robota. Sam mod przedni, będę musiał go wypróbować.
Dobra robota. Sam mod przedni, będę musiał go wypróbować.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
- SovietPolska
- Zabójca na sterydach
- Posty: 525
- Rejestracja: 18 sie 2007, 01:36
Bardzo obiecujący projekt no i duże możliwości które daje pokazują że postal żyje i drzemią w tym silniku możliwości ; )
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
WOW! A więc tak sobie pojeździmy po Paradise! Brawo! Mam co testować.
Na razie jeszcze ściągam. I mam tu uwagę, serwis Yandex, na którym jest ten mod usiłuje zainstalować mi w Firefoxie swój pasek (yandexbar), gdy klikam na link do pobierania. I pobieranie nie idzie. Dopiero otwarcie tego linku w download managerze rozpoczyna pobieranie. Nie jest to fajne.
Na razie jeszcze ściągam. I mam tu uwagę, serwis Yandex, na którym jest ten mod usiłuje zainstalować mi w Firefoxie swój pasek (yandexbar), gdy klikam na link do pobierania. I pobieranie nie idzie. Dopiero otwarcie tego linku w download managerze rozpoczyna pobieranie. Nie jest to fajne.
Rycho3D, coś mi mówi, że to mod special-for-you. Dałeś temat Samochody, który dopiero teraz czytam, robisz modele samochodów, dodajesz je do swoich map. No, liczymy na wzbogacenie zawartości garaży w Paradise!Rycho3D pisze:Muszę przyznać że ten mod daje duże możliwości.
A to moje autko Rozpada się na części.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Po wejściu na tą stronę i wpisaniu kodu, na następnej stronie odznaczyć trzeba 'ptaszka'. Problemu nie będzieTiquill pisze:I mam tu uwagę, serwis Yandex, na którym jest ten mod usiłuje zainstalować mi w Firefoxie swój pasek (yandexbar), gdy klikam na link do pobierania. I pobieranie nie idzie. Dopiero otwarcie tego linku w download managerze rozpoczyna pobieranie. Nie jest to fajne.
Wkrótce. I jeśli dobrze rozumiem, nie będą to tylko autaArax205 pisze:A kiedy wyjdzie wersja tego modu dla STP [...]?
To, to już chyba sam sobie będziesz musiał rozmieścić na mapach, choć kto wie, może zrobi ktoś gotowcaArax205 pisze:[...]z wprowadzeniem różnorakich samochodów na wszystkie mapy, gdzie one powinny się znajdować
EDIT:
Zapomniałem dodać. Ta żółta bryka przecudowna. Jakby dorobić jeszcze klasę (dla proplaunchera) byłoby genialnie. Oj pobawiłbym się
Ostatnio zmieniony 23 maja 2011, 19:03 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 2 razy.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew