Project Marica

Wszystkie modyfikacje dla Postala 2, StP, MP, oraz inne gry bazujące na P2
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 cze 2011, 22:31

Postów parę poleciało.

Samochód Rycho3D jeździ i prezentuje się znakomicie! :brawo2: Śliczny wozik.

Pliku R3DSounds.uax wymaga sama mapa, nie zaś sam samochód, żeby było jasne. To jest model, który działa pod użytą paczką U z samego dema Project Marica. Tamta paczka .U to silnik samochodów, których modele sami możecie robić i dodawać bez potrzeby znajomości kodu. Dodajecie tylko na mapę samochód z Project Marica i zmieniacie mu model. Oraz dźwięki czy inne parametry.


Chciałbym zrobić paczkę U do tego modelu Rycha, by można było ją choćby PropLauncherem spawnować, ale nie da rady. To nie jest jeden model, ale kilka obiektów Karma, które są ze sobą połączone. Na mapie takie połączenie jest jak najbardziej możliwe, ale nie wiem, czy da się taki komplet 14 obiektów dać jako jeden spawnowany samochód. Gdyby autorzy nad tym pomyśleli, byłoby fajnie. ;)

Rycho3D, czy te połączenie tych obiektów karma to twój patent? Dobrze to wygląda. :)


Sama zaś jazda, czy to autem Rycha czy też domyślnym... Trudno wsiąść, trzeba wiele razy wciskać klawisz z poleceniem Use. A sama jazda? Paradise to nie są mapy dla samochodów. Jest wąsko na ulicach, rozpędzić się nie ma gdzie. Ale powstaną mapy dla takiej jazdy, na pewno. Sam może coś wykombinuję...


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

04 cze 2011, 11:12

Mi miło się jeździło po mapie cus_gta i cus_vigilante :D ale po standardowych słabo. Po suburbs-1 daje radę jeszcze.


Awatar użytkownika
BLOOD M@DNESS
Miłośnik broni
Posty: 175
Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34

04 cze 2011, 12:40

mam jeszcze jedno pytanie jak dodać to do mapy ?


Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

04 cze 2011, 12:44

Tę brykę? Nie mam zielonego pojęcia.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 cze 2011, 13:01

BLOOD M@DNESS pisze:mam jeszcze jedno pytanie jak dodać to do mapy ?
zaznacz wszystkie elementy auta klikasz: PPM edycja kopiuj .
Otwierasz swoją mapę klikasz PPM edycja wklej.


8=======D
Awatar użytkownika
BLOOD M@DNESS
Miłośnik broni
Posty: 175
Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34

04 cze 2011, 15:12

wielkie dzięki (znowu xd)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

15 cze 2011, 10:13

F34RM4ST3R pisze:Mi miło się jeździło po mapie cus_gta i cus_vigilante
Polecam też TnSuburbs (link - jeśli macie już wcześniej pliki moda TnInventory, to z tej paczki bierzcie tylko mapę). Płaskie miasteczko z dużą ilością domów - ta mapa czekała na samochody! Dobra jest też przeróbka sieciowej mapy HighwayStar - do pobrania stąd. Kawałek pustyni z drogą, na tej mapie zaczynałem jazdę bryką z PM.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
EvilT-ModZ
Modder
Modder
Posty: 159
Rejestracja: 16 sie 2010, 17:30

02 lip 2011, 12:45

Now in full version available tank T34
Obrazek


Awatar użytkownika
Arax205
Miłośnik broni
Posty: 163
Rejestracja: 22 mar 2011, 16:17
Lokalizacja: Dolny Śląsk

02 lip 2011, 13:22

COOL ! Where is the download link ?


Awatar użytkownika
POSTAL_Serega
Modder
Modder
Posty: 18
Rejestracja: 28 maja 2011, 12:01
Kontakt:

02 lip 2011, 14:59

Arax205 pisze:COOL ! Where is the download link ?
Mod in development :facepalm:


Guns don't kill people, I do!!!
Awatar użytkownika
EvilT-ModZ
Modder
Modder
Posty: 159
Rejestracja: 16 sie 2010, 17:30

03 lip 2011, 07:56

Arax205 pisze:COOL ! Where is the download link ?
It will come soon


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

03 lip 2011, 16:02

EvilT-ModZ pisze:Now in full version available tank T34
Looks great :ok:


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

03 lip 2011, 16:08

Ahhh. :):

Finally a tank! Not only turret like in Gamefan74 mod, but whole tank, awesome. :spoko:


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 lip 2011, 19:57

It would be great if can a shoot! Block standard action of mouse altfire, add spawn launcher projectile and assigned this to mouse altfire. But - I just theorize. ;)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

03 lip 2011, 20:02

Even if not you can shoot from RPG-7 during ride like from 1st vehicle from that mod.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
ODPOWIEDZ