Project Marica

Wszystkie modyfikacje dla Postala 2, StP, MP, oraz inne gry bazujące na P2
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 maja 2011, 20:03

Arax205 pisze:A kiedy wyjdzie wersja tego modu dla STP z wprowadzeniem różnorakich samochodów na wszystkie mapy
Kiedy wyjdzie dla StP? A czy sam autor coś takiego planował, edycję każdej mapy? Pewno tylko autor to wie i za niego nie będę odpowiadał, ale - Czy to aby o to chodzi? Wszystkie mapy przerabiać? No, Ty to lubisz robić. ;) Może dla dodania samochodów nawet warto to robić? Bylebyśmy na to nie czekali, aż wyjdzie razem z tym modem 40 nowych map i misji. ;)

Silver Dragon pisze:odznaczyć trzeba 'ptaszka'. Problemu nie będzie
Nie zauważyłem tego. Trik jak podczas instalacji oprogramowania. Nie lubię tak.
Ostatnio zmieniony 23 maja 2011, 20:07 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 maja 2011, 20:58

Podczas moich testów zauważyłem że Samochód Mesh lepiej sprawuje się od Static Mesh-a
Mniej się blokuje ,mniej przewraca, lepiej się prowadzi, lepiej importuje do ED, jest szybszy(chyba mniej obciąża UnrealED).
;)


8=======D
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

25 maja 2011, 14:49

Teraz marzę jeszcze o Modzie RP do multi :D


Awatar użytkownika
EvilT-ModZ
Modder
Modder
Posty: 159
Rejestracja: 16 sie 2010, 17:30

29 maja 2011, 12:00

Arax205 pisze:A kiedy wyjdzie wersja tego modu dla STP z wprowadzeniem różnorakich samochodów
Do you mean release date of full version?


Awatar użytkownika
Arax205
Miłośnik broni
Posty: 163
Rejestracja: 22 mar 2011, 16:17
Lokalizacja: Dolny Śląsk

29 maja 2011, 12:03

Yes


Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

29 maja 2011, 13:32

i got a question. In full version, you make a police car? I really wanna see working police car with 'flashing' lights.


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

31 maja 2011, 19:40

Wreszcie przetestowałem tego moda i muszę powiedzieć, że mimo kilku niedociągnięć(w końcu to beta) sprawuje się bardzo dobrze. Nie mogłem wysiąść z auta, więc to musi zostać poprawione w wersji finalnej. Wkurzające jest też to, że jak przejadę przechodnia mającego jakąś broń, ta broń "osiada" mi na szybie i nie chce spaść.
Radio działa bardzo dobrze, czułem się jak w GTA: San Andreas, a wcześniej ludzie mówili, że samochody by popsuły Postala, no popatrzcie, a tu taki smakołyk. :):


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
BLOOD M@DNESS
Miłośnik broni
Posty: 175
Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34

31 maja 2011, 19:54

z auta się wychodzi spacją ;)


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

31 maja 2011, 20:43

Mr Minio pisze:Nie mogłem wysiąść z auta, więc to musi zostać poprawione w wersji finalnej
Jak wystrzelisz brykę z PropLaunchera wysiadanie nie działa. Jak dodasz brykę na mapę za pomocą PostED, będzie wszystko OK. Testowałem wczoraj ;)
Ostatnio zmieniony 31 maja 2011, 20:43 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

31 maja 2011, 20:48

Wystrzeliwałem z PropLaunchera. Teraz już wiem dlaczego nie działało. Będę musiał dodać na mapkę, albo poczekać na nową wersję moda.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

31 maja 2011, 20:49

Kto powiedział że samochody popsuły by Postala ? Jak tylko włączyłem grę 1 raz to chciałem od razu wsiąść do bryki,a te długie spacery mnie wykańczały .
Nawet Koleś mówił:
Czy wszystkie wozy w tym mieście, to bezużyteczne wybuchające pudła ? :D


8=======D
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

31 maja 2011, 21:01

Był kiedyś* taki temat "Co byś chciał w Postalu?" i niektórzy użytkownicy pisali tam, że samochody popsułyby klimat gry, i że nie chcą drugiego GTA: San Andreas. Ja jednak zawsze byłem otwarty na zmiany, nawet te daleko idące, bo Postal przestał być Postalem już po wydaniu AWP, a potem coraz bardziej ewoluował w swoją stronę, moim zdaniem, wyszło mu to na dobre, bo bez modyfikacji gra zostałaby zapomniana. Jeśli ktoś boi się, że samochody zniszczą mu klimat gry zawsze może nie instalować bryk. Moim zdaniem jednak to bardzo dobry dodatek, który zapewni godziny zabawy oczywiście jeśli autor poprawi kilka bugów i doda więcej bryk. Zawsze inni gracze mogą dorobić swoje cacka(tak, Rycho liczę na Ciebię).

* I nawet nadal jest %P


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

31 maja 2011, 23:07

Mr Minio pisze:Jeśli ktoś boi się, że samochody zniszczą mu klimat gry zawsze może nie instalować bryk
A inni sobie zainstalują i będą się bawić. ;)

Ta mapa z dema rzeczywiście nie daje samochodów, czy to ja coś podczas gry przegapiłem? Bo trochę nie ten teges, by demo było, mapa była, ulice były, a na samochody - można tylko popatrzeć przez szybę...


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

31 maja 2011, 23:12

Bo mapa jest do multi

Tam w podziemiach jest też mały pokoik w którym są mechanizmy otwierania tych szyb. Żeby się otworzyło, trzeba stanąć przy wybranym. Jedna osoba otwiera, a druga bierze brykę. Jak mamy nowego AWPM można zastosować kombinację z kodem puppet >> ten sam efekt
Ostatnio zmieniony 31 maja 2011, 23:21 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

31 maja 2011, 23:37

Wszedłem oczywiście i w trybie multi, ale żeby robić demo, które ma zachęcić do gry, jednocześnie wymuszając by dwóch graczy się dobrało, to - to trudno mówić o zachęcie. Dziwne podejście. To ma zachęcać do zabawy samochodami, czy prezentować tryb co-op? Niech się autor zdecyduje. ;)

No i nigdzie nie widziałem tak strachliwych gliniarzy. Kucali od razu na mój widok. :lol:

Mapa, która ma nieść to demo i cały projekt okazuje się być najsłabszym ogniwem.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ