Posiadam problem z jedną z modyfikacji, mianowicie "Powiększone Paradise". Otóż modyfikacja działa, odwiedzam te dodane lokacje ale mam problemy z 2 z nich (jeżeli jest coś dalej to nie wiem, nie doszłem).
1.Pastwisko - Z wejściem na pastwisko nie mam problemu, gorzej z jego zwiedzaniem. Po przejściu (lub teleporcie dzięki modowi), dostaję Critical Errora o treści:
2. Nieznana lokacja - otóż podczas przebywania w części miasteczka i moście z niedzieli chciałem przejść dalej przez tunel do kolejnej lokacji. Niestety istnieje tam niewidzialna ściana która uniemożliwia przejście dalej oraz usuwa HUD. Przez to również nie mogę załączyć Menu przez co muszę wyłączać grę znanym skrótem klawiszologicznym.AW7Rednecks pastwisko.AW7Rednecks5 (Function Engine.Pawn.SetWalking:0001) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)
Historia: FFrame::Serialize <- UObject::ProcessEvent <- (AW7RedneckController pastwisko.AW7RedneckController20, Function Postal2Game.LambController.LegMotionToTarget.HitPathGoal) <- AFPSPawn::moveTowardWithRadius <- AActor::ProcessState <- Object AW7RedneckController pastwisko.AW7RedneckController20, Old State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget, New State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget <- AController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Dziękuje za każdą pomoc