[AWP] Problem z Patchem
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Dr. Dundersztyc
- Szalony Naukowiec
- Posty: 1299
- Rejestracja: 05 gru 2007, 22:48
- Lokalizacja: Druelselstein
- Kontakt:
Pobrałem tego patcha z PSI i powrzucałem odpowiednie pliki do odpowiednich folderów. Odpalam grę, patrzę na postalową mapę i widzę jest szkoła nad rysowana na starą mapę. To dobrze. Próbuje podnieść jakiś przedmiot leczniczy [głównie chodzi o jedzenie], a tu kicha - NIEDARADY. Fajkę zdrowia jeszcze z apteczką się da, ale pączka czy fast fooda już nie...
Wrzuciłem oryginalne pliki do folderów i zacząłem podmieniać pliki z AWPPatcha po jednym i sprawdzałem jak to ma się w grze. Wyszło na to, że za wszystko jest odpowiedzialny AW7Game.u, reszta była OK. Zostawiłem stary AW7Game.u, ale już nie miałem nad rysowanej mapy ze szkołą. Jeszcze dziwniejsza sprawa, bo gdy był nowy AW7Game.u, a grę odpalałem z mapy DOM i przechodziłem na inną mapę, na mapie z miastem szkoła po prostu znikała i miałem starą postalową mapę.
Nie wiem, może coś robie źle... Wie ktoś o co tu chodzi?
Pamiętaj o Tagach. Kmieciu
Wrzuciłem oryginalne pliki do folderów i zacząłem podmieniać pliki z AWPPatcha po jednym i sprawdzałem jak to ma się w grze. Wyszło na to, że za wszystko jest odpowiedzialny AW7Game.u, reszta była OK. Zostawiłem stary AW7Game.u, ale już nie miałem nad rysowanej mapy ze szkołą. Jeszcze dziwniejsza sprawa, bo gdy był nowy AW7Game.u, a grę odpalałem z mapy DOM i przechodziłem na inną mapę, na mapie z miastem szkoła po prostu znikała i miałem starą postalową mapę.
Nie wiem, może coś robie źle... Wie ktoś o co tu chodzi?
Pamiętaj o Tagach. Kmieciu
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2008, 13:36 przez Dr. Dundersztyc, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Wyjaśniłeś chyba dokładnie, ale... Widoczność wczytania do dodatkowej mapy zależna od wersji paczki skryptów? Nie można przechodzić z mapy na mapę, kiedy dzień nieodpowiedni i zaporą stoją kamienie czy inne wózki - to jasne. Ale brak wczytania na tej samej mapie, na tym samym sejwie zależny od AW7Game.u? No, jest to zagadka... Na pewno podmieniłeś mapę z tego patcha, mapę AW7_Crossroads.fuk, która prowadzi do szkoły?
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Dr. Dundersztyc
- Szalony Naukowiec
- Posty: 1299
- Rejestracja: 05 gru 2007, 22:48
- Lokalizacja: Druelselstein
- Kontakt:
Tak, wszystko podmienione na nowe, prócz AW7Game.u, który powoduje jeden zasadniczy błąd - nie da się podnieść przedmiotów leczniczych. Sugerujesz, że po wrzuceniu tego patcha grę należy odpalić od początku? Tak żeby plik AW7_Crossroads.fuk mógł zostać "za asymilowany" przez grę?
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
a to wiem w czym problem po zmianie pliku należy rozpocząć grę od nowa
PS na jakim grasz trybie trudności???
bo niemożliwość używania przedmiotów leczenia to chyba dodatek to któregoś z dwóch nowych trybów
PS na jakim grasz trybie trudności???
bo niemożliwość używania przedmiotów leczenia to chyba dodatek to któregoś z dwóch nowych trybów
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Całkiem możliwe. Jak również zasymilowany nowy AW7Game.u - nie miałem tego, ale...zielAK pisze:Sugerujesz, że po wrzuceniu tego patcha grę należy odpalić od początku? Tak żeby plik AW7_Crossroads.fuk mógł zostać "za asymilowany" przez grę?
Bardzo istotna uwaga. Ale to ograniczenie odnosi się do wszystkich map a nie do jednej...prawdziwy 666 pisze:bo niemożliwość używania przedmiotów leczenia to chyba dodatek to któregoś z dwóch nowych trybów
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2008, 23:09 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Dr. Dundersztyc
- Szalony Naukowiec
- Posty: 1299
- Rejestracja: 05 gru 2007, 22:48
- Lokalizacja: Druelselstein
- Kontakt:
Na przeciętnym, ale to chyba niema nic do rzeczy.prawdziwy 666 pisze:PS na jakim grasz trybie trudności???
propo tego że nie mozna podniesc przedmiotówzielAK pisze:Na przeciętnym, ale to chyba niema nic do rzeczy.prawdziwy 666 pisze:PS na jakim grasz trybie trudności???
wiesz nie wiem czy to pomoże ale raz zrobilem blad w swoim modzie
zapomnialem czegos dodać .. i też nawet jak postawiłem pickup (nie mesh .. głupi nie jestem) to za chiny nie dało sie podniesc nawet jak umiescilem ze 20 broni na mapie
wiec może coś sobie uszkodziłeś w postalu?
bo to sie zdaża tak jak mi z sikaniem i mapką sie kiedyś uszkodziło
- Dr. Dundersztyc
- Szalony Naukowiec
- Posty: 1299
- Rejestracja: 05 gru 2007, 22:48
- Lokalizacja: Druelselstein
- Kontakt:
Jak narazie wszytko funkcjonowało sprawnie, także jakby coś się popsuło to bym to zauważył. Prócz podstawowych błędów gry to nic innego nie zauważyłem [sprawdzałem - błąd tkwi w AW7Game.u]. A tak na marginesie: czy ktoś w ogóle montował tego patcha u siebie? Tak żebym miał porównanie...ALCRD pisze:propo tego że nie mozna podniesc przedmiotów
wiesz nie wiem czy to pomoże ale raz zrobilem blad w swoim modzie
zapomnialem czegos dodać .. i też nawet jak postawiłem pickup (nie mesh .. głupi nie jestem) to za chiny nie dało sie podniesc nawet jak umiescilem ze 20 broni na mapie
wiec może coś sobie uszkodziłeś w postalu?
bo to sie zdaża tak jak mi z sikaniem i mapką sie kiedyś uszkodziło
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Ja. Coś koło siedmiu razy. Wszystko hula.zielAK pisze:A tak na marginesie: czy ktoś w ogóle montował tego patcha u siebie? Tak żebym miał porównanie...
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
zielAK, ja gram z tym patchem.
- Dr. Dundersztyc
- Szalony Naukowiec
- Posty: 1299
- Rejestracja: 05 gru 2007, 22:48
- Lokalizacja: Druelselstein
- Kontakt:
OK. Na to wygląda, że grę trza puścić od początku. Dzięki wszystkim za pomoc. Jak będzie wszytko sprawne to dam znać.
Ja patcha do AWP instalowałem wszystko działało mi bez zarzutuzielAK pisze:Jak narazie wszytko funkcjonowało sprawnie, także jakby coś się popsuło to bym to zauważył. Prócz podstawowych błędów gry to nic innego nie zauważyłem [sprawdzałem - błąd tkwi w AW7Game.u]. A tak na marginesie: czy ktoś w ogóle montował tego patcha u siebie? Tak żebym miał porównanie...ALCRD pisze:propo tego że nie mozna podniesc przedmiotów
wiesz nie wiem czy to pomoże ale raz zrobilem blad w swoim modzie
zapomnialem czegos dodać .. i też nawet jak postawiłem pickup (nie mesh .. głupi nie jestem) to za chiny nie dało sie podniesc nawet jak umiescilem ze 20 broni na mapie
wiec może coś sobie uszkodziłeś w postalu?
bo to sie zdaża tak jak mi z sikaniem i mapką sie kiedyś uszkodziło
z tego co pamietam
Watpie czy byś zauważył ... błąd z sikaniem i trupami mi sie zrobił w dziwnych okolicznosciach do dzis nie do konca wiem co go spowodowało ani co naprawiło
Tylko moge sie domyślać i snuć teorie
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2008, 00:02 przez ALCRD, łącznie zmieniany 2 razy.
- Dr. Dundersztyc
- Szalony Naukowiec
- Posty: 1299
- Rejestracja: 05 gru 2007, 22:48
- Lokalizacja: Druelselstein
- Kontakt:
Z tego co zauważyłem, problem ze zwłokami następuje po pewnym czasie, a mianowicie gdy licznik w opcjach jest nastawiony na np. 80 zwłok, wtedy przy 81 zgonie ten pierwszy, którego zaciukaliśmy na początku znika. Niekiedy są przypadki, że któryś tam z kolei nie zniknie i wtedy niema efektu szmacianej lalki, czyli pacjenta za Chiny Ludowe nie da się ruszyć z miejsca, nawet za pomocą ciężkiego sprzętu. Oczywiście różnie to bywa - "efekt" może zaniknąć kilka lub setki zgonów później, niezależnie od intensywności masakry.ALCRD pisze:Watpie czy byś zauważył ... błąd z sikaniem i trupami mi sie zrobił w dziwnych okolicznosciach do dzis nie do konca wiem co go spowodowało ani co naprawiło
Tylko moge sie domyślać i snuć teorie
Nie o takim problemie mówiłemzielAK pisze:Z tego co zauważyłem, problem ze zwłokami następuje po pewnym czasie, a mianowicie gdy licznik w opcjach jest nastawiony na np. 80 zwłok, wtedy przy 81 zgonie ten pierwszy, którego zaciukaliśmy na początku znika. Niekiedy są przypadki, że któryś tam z kolei nie zniknie i wtedy niema efektu szmacianej lalki, czyli pacjenta za Chiny Ludowe nie da się ruszyć z miejsca, nawet za pomocą ciężkiego sprzętu. Oczywiście różnie to bywa - "efekt" może zaniknąć kilka lub setki zgonów później, niezależnie od intensywności masakry.ALCRD pisze:Watpie czy byś zauważył ... błąd z sikaniem i trupami mi sie zrobił w dziwnych okolicznosciach do dzis nie do konca wiem co go spowodowało ani co naprawiło
Tylko moge sie domyślać i snuć teorie
nie musisz mi tlumaczyc takich banałów
chodzi o to że zwłoki żygały z pleców i z nóg naraz
w dodatku mialem niewidzialną przeźroczystą mapke
i nie moglem sikać rzeżączką
to tyle jesli chodzi o moj byly problem z enginem
typowe uszkodzenie na tle engine...
ktore chyba sie samo naprawiło jak tak sobie głębiej swoj problem przeanalizuje
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2008, 04:11 przez ALCRD, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dr. Dundersztyc
- Szalony Naukowiec
- Posty: 1299
- Rejestracja: 05 gru 2007, 22:48
- Lokalizacja: Druelselstein
- Kontakt:
A to ciekawe, nie spotkałem się z takim błędem. Myślałem, że chodzi o to co powyżej ↑ALCRD pisze:Nie o takim problemie mówiłem
nie musisz mi tlumaczyc takich banałów
chodzi o to że zwłoki żygały z pleców i z nóg naraz