[Steam] Problem z kompilacją przez UMake

Steamowe wcielenie Postala 2
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

12 sie 2017, 17:28

Mam problem z kompilacją skryptów przez UMake (przez zwykłe UCC nie umiem).
Wywala mi takie coś:

Kod: Zaznacz cały

General protection fault!

History&#58; &#40;Engine.Sound ReopeningJune2016SO.DudeDialogue.DudeDialog.yuck2 NULL&#41; <- UObject&#58;&#58;StaticLoadObject <- &#40;ObjectProperty Engine.SubtitleManager.SubSound.SubSound&#41; <- UObjectProperty&#58;&#58;ImportText <- &#40;SubtitleManager None&#41; <- UObject&#58;&#58;LoadConfig <- &#40;Class Engine.SubtitleManager&#41; <- UClass&#58;&#58;Serialize <- &#40;Class Engine.SubtitleManager 152833==152833/5099058 152727 106&#41; <- LoadObject <- ULinkerLoad&#58;&#58;Preload <- PreLoadObjects <- UObject&#58;&#58;EndLoad <- &#40;Core.Class Editor.EditorEngine NULL&#41; <- UObject&#58;&#58;StaticLoadObject <- UEngine&#58;&#58;Init <- UEditorEngine&#58;&#58;InitEditor <- UMakeCommandlet&#58;&#58;Main

Exiting due to error
Nie wiem o co chodzi, tym bardziej, że kompiluję skrypty broni, więc do czego ten Steamowy kompilator się przypie*dala? :)


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

12 sie 2017, 17:52

Ja tam zawsze przez UCC robię, Umake mi nie działa xD


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

12 sie 2017, 22:50

seebeek17 pisze:Mam problem z kompilacją skryptów przez UMake (przez zwykłe UCC nie umiem).
wpisujesz "ucc make" i naciskasz enter xD
izi ;)


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

12 sie 2017, 23:16

seebeek17 pisze:Mam problem z kompilacją skryptów przez UMake (przez zwykłe UCC nie umiem).
Wywala mi takie coś:
A taka prosta rzecz/pytanie: UMake musi widzieć wszystkie foldery steamowego P2C. A tych jest sporo. Dałeś? Nie? Skopiuj ścieżki z ini samej gry i wklej do iniacza UMake (w folderze kompilowanej paczki). Zawsze może się do jakiejś potrzebnej paczki podczepić zgoła całkiem niepotrzebna inna paczka. Jak będą wszystkie foldery - będzie UMake widział wszystko. I warto do loga zajrzeć.


Miło mi znowu pisać! ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

12 sie 2017, 23:46

Rycho3D pisze:wpisujesz "ucc make" i naciskasz enter
Właśnie dopiero teraz ogarnąłem to cholerstwo xD wydawało się kiedyś trudne heh

Ja robię tak:
W folderze System przytrzymujemy Shift i klikamy PPM -> Otwórz wiersz poleceń tutaj :D
Niby można zrobić .bat swój ale ja wolę tak
Tiquill pisze:A taka prosta rzecz/pytanie: UMake musi widzieć wszystkie foldery steamowego P2C.
Wydaje mi się, że wszystkie paczki są "zahaczone" do UMake'a. Ale spróbuję jeszcze z tym .ini.

Trochę dziwne, że nawet ten konsolowy UCC wywala jakieś warningi ;d 3 warnings dla "bad token strings" czy coś takiego. Jakieś skopane to. Chociaż dobrze, że już mi się udało skompilować co trzeba. :)
Ostatnio zmieniony 12 sie 2017, 23:47 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 sie 2017, 00:21

seebeek17 pisze:Trochę dziwne, że nawet ten konsolowy UCC wywala jakieś warningi
Im bardziej skrypty bliższe jądra gry, tym łatwiej o błędy typu "mimo wszystko". ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ