Siema, mam pewien problem z edytorem.
Mianowice gra nie widzi kolizji z moim modelem.
W zakładce Static Mesh piszę Colision Enabled=True, więć nie rozumiem co może być powodem.
Proszę pomóżcie mi, chciałbym wydać coś nowego a jeżeli nie bedzię kolizji to nie będzie zabawy .
Skriny zamieszczam z gry i z edytora:
Problem z Kolizją własnych Static Meshy.
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Rzecz pierwsza ,obiekty robione w unrealED czy 3DSmax ?
Kolizję możesz zrobić dodając "block volume " lub "karma colision" w 3DSMax
edit :
Jeśli to kolumna to daj "Use cylinderColision=true" i wpisz wartości
Kolizję możesz zrobić dodając "block volume " lub "karma colision" w 3DSMax
edit :
Jeśli to kolumna to daj "Use cylinderColision=true" i wpisz wartości
Ostatnio zmieniony 30 mar 2012, 21:06 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.
8=======D
Podobny problem mam z StaticMesh'STV_Suburbs.Misc.fancy-housebasee'
Jak nie koliduje to klikam sobie obiekt, przycickam convert -> to brush no i mam siatkę. Potem add, dodaję teksturkę i jest. Z tym że ten SM jest za duży i zbyt skomplikowany to wyskakuje błąd. Ale z większością innych się udaje.
Jak nie koliduje to klikam sobie obiekt, przycickam convert -> to brush no i mam siatkę. Potem add, dodaję teksturkę i jest. Z tym że ten SM jest za duży i zbyt skomplikowany to wyskakuje błąd. Ale z większością innych się udaje.
Piro is back
Hmmm, a spróbuj dodać siatkę kolizyjną, tzn zbudować cylinder, prawie idealnie pasujący do Twojego przedmiotu (bez klikania Add) a następnie kliknąć Blocking Volume (chodzi mi o to, że drzewa w postalu nie są ustawione na kolizję, ale mają dodane Blocking Volume- blokuje tylko pień a nie gałęzie i liście)
Chodzi mi o coś takiego
Po zbudowaniu samej siatki (tej czerwonej) klikasz w niebieski sześcian i wybierasz Blocking Volume.
Chodzi mi o coś takiego
Po zbudowaniu samej siatki (tej czerwonej) klikasz w niebieski sześcian i wybierasz Blocking Volume.
Ostatnio zmieniony 31 mar 2012, 13:19 przez Piroziom, łącznie zmieniany 2 razy.
Piro is back
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Siatka obiektu nie wygląda na zbyt skomplikowaną, a jednak PostEd się na tym wywala. Czy warto taką kolumnę tworzyć szczegółową? W grze i tak tego nikt nie spostrzeże, a obciąży grę.
Nie lepiej proste rzeczy tworzyć w samym PostEd? Może potrwa dłużej, ale nie ma problemów z importem etc.
Nie lepiej proste rzeczy tworzyć w samym PostEd? Może potrwa dłużej, ale nie ma problemów z importem etc.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...