Problem z dźwiękiem na mapie

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

30 sie 2018, 23:14

Miał ktoś podobny problem i wie jak to rozwiązać?

Otóż chcę zrobić sekwencję różnych dźwięków na mapie, odpalanych eventem w ustalonej kolejności (o to zadba ScriptedTrigger). Problem w tym, że nieważne jak "odpalę" dźwięk, zupełnie go nie słychać. Próbowałem ScriptedTriggerem->PlaySound (bPlayHere true i false) - nie działa. SoundThing sterowany triggerem - nie działa.

Ciekawostka: Pierwszy dźwięk odpalany przez ScriptedTriggerem->PlaySound działa, ale dosyć cicho (volume na 20). Reszta dźwięków odpalana tym samym sposobem nie działa. Do tego jak dam w AmbientSound jakiegoś obiektu ten dźwięk to raz działa, raz się urywa w połowie.

Jak inaczej można odpalić dźwięk triggerem? Albo... czemu to wyżej nie chce działać?


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

30 sie 2018, 23:35

W P2C czasem ucina dźwięki oraz kwestie npców. Spróbuj w Postal2.ini ustawić "Channels" na 32. Moze być też tak, że na mapie jest za dużo dźwięków naraz odpalanych i gra pewno nie wyrabia z odtwarzaniem ich wszystkich naraz. Przykład: Na mapie ze sklepem Habiba bardzo często urywa jakieś dźwięki (ptaków itd..).


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

30 sie 2018, 23:48

Ale na mapie (konkretnie tej z lotniskiem z VirusaB) mam tylko AmbientSound dźwięku śmigłowca, a chcę np. po kilku sekundach odpalić dźwięk odrzutowca, a potem jeszcze jakiś i jeszcze jakiś, no generalnie nie grają wszystkie na raz (oprócz dźwięku śmigłowca), tylko są odpalane po kolei. Czy to na prawdę już za dużo dla Postala 2? :):

Nie chcę zmieniać niczego w ini, bo... inni wtedy też będą zmuszeni grzebać w configu. W ostateczności sprawdzę czy to coś pomoże, jeśli nikt nie doradzi nic innego


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

30 sie 2018, 23:56

Jak mają grać wszystkie naraz, to spróbuj dać kilka scripted triggerów, każdy z różnymi dźwiękami, będą grały wszystkie jednocześnie po przydzieleniu im tego samego Taga.


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

31 sie 2018, 00:27

Może to z dźwiękiem jest coś nie tak? Choć w sumie nie wiem.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

31 sie 2018, 10:24

1.Dźwięk ma głośność i zasięg scriptetTriggera i w jego proporcjach ustawiasz jak ma być, ustawienie w Action gówno zmienia.

2.Daj pause pomiędzy dżwiękami o określonej długości, bo wszystkie kolejne akcje odpalają się razem, więc słyszysz tylko pierwszy dźwięk.
;)


8=======D
ODPOWIEDZ