Problem z cus mapą i paroma modami

Tu pomagamy początkującym i całkiem zaawansowanym w ich kłopotach i błędach z P2, StP i AW.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Sadysta
Miłośnik broni
Posty: 123
Rejestracja: 01 maja 2012, 14:30

15 cze 2012, 16:45

AW7CivilianController cus-AW7_suburbs-3.AW7CivilianController46 (State Postal2Game.PersonController.WalkToTarget:0001) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)

History: FFrame::Serialize <- AActor::ProcessState <- Object AW7CivilianController cus-AW7_suburbs-3.AW7CivilianController46, Old State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget, New State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget <- AController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Po dodaniu do mapki Ed'em paru broni z róznych modów wywala mi takie coś.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

16 cze 2012, 01:40

Sadysta pisze:Runaway loop detected (over 1000000 iterations)
Powszechny błąd, z którego patchowanie P2 znacznie uwolniło. Ale nie zawsze. Jeśli mapa stale go powoduje, edytuj ją. Postawiłeś albo przesunąłeś coś, co powoduje konflikty (TickAllActors).


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Sadysta
Miłośnik broni
Posty: 123
Rejestracja: 01 maja 2012, 14:30

16 cze 2012, 17:11

czyli co trzeba zrobić?


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

16 cze 2012, 18:57

np. usunąć ludzi których dodałeś w block Volume .
Kto to wie co narobiłeś? :D


8=======D
ODPOWIEDZ