Witam.
Jest to mój pierwszy temat na tym forum, więc proszę o wyrozumiałość.
Przejdę od razu do rzeczy. Tak na samym początku ładnie zainst. P2 STP i AW, potem AWP.
W instrukcji było napisane, żeby bronie ED Dać do folderu x:/Postal2 STP/AWP, lecz takowego folderu nie mam No nic, wypakowałem go do Folderu AW (W nim też nie ma folderu AWP) i niby mam bronie ED ale tylko po wpisaniu kodu "EDWeapons".
Kiedyś tak miałem, że bronie były podmienione za podstawowe z Postala 2 czyli np. Beretta z laserem za tego Deagla. Na planszy (W Paradise City) są podstawowe bronie, Typu M16 itd. I pamiętam jak kiedyś miałem ED to mogłem przeładowywać, a teraz to mam naboje wpakowane w "jeden magazynek"
Moje pytanie grzmi tak. Co mam zrobić żeby bronie były podmienione? Żeby normalnie zebrać Berette, czy sekator ;/ I żeby nie było broni Deagla, M16.. Z normalnego, bez modów Postala ;/
Proszę pomóżcie
Problem z AWP!! Nie ma Broni ED!! Pomocy!
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Nazwa folderu jest przykładowa. AWPMod'a dajesz tam gdzie masz AWP zainstalowane, czyli w twoim przypadku tam gdzie AWGemboj13 pisze:W instrukcji było napisane, żeby bronie ED Dać do folderu x:/Postal2 STP/AWP, lecz takowego folderu nie mam
Zerknij tu w dział poświęcony AW7Game.AW7MutatorGemboj13 pisze: Moje pytanie grzmi tak. Co mam zrobić żeby bronie były podmienione? Żeby normalnie zebrać Berette, czy sekator ;/ I żeby nie było broni Deagla, M16.. Z normalnego, bez modów Postala ;/
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Nie bardzo mi to pomogło Dla przykładu podam, że w tym temacie było napisane, że gdy podmienię treść pliku AWPmod to zamiast pałki policyjnej będą pączki.. Podmieniłem i sprawdziłem w grze. Nie działa Proszę o pomoc (again)
EDIT:
--------------
A i jeszcze ściągnąłem AW7. Też mam ją zainstalować?
EDIT:
--------------
A i jeszcze ściągnąłem AW7. Też mam ją zainstalować?
Ostatnio zmieniony 24 paź 2010, 09:51 przez Gemboj13, łącznie zmieniany 1 raz.
Zajebiście, post nr 1001
Skoro masz AWP, to niepotrzebne ci już AW7.
Podmiana pałki na pączka u mnie chyba też nie działała (jeśli już, to chyba tylko czasami)
Jeżeli chcesz, to w pliku AWPMod.ini (o ile jego pobrałeś, bo możliwe, że ściągnąłeś EDWeapons) w pierwszej sekcji (AW7Game.AW7Mutator) usuń wszystkie znaki ;, co spowoduje podmianę pistoletu na Glocka, shotguna na Shorty'ego, M16 na porządne M16 i inne. Jak znasz dobrze j. angielski, zorientujesz się, co i jak
A jak chcesz zrobić jakieś własne podmiany (nie tylko te, które masz w tym pliku), skorzystaj z WeaponsLists.txt (który ci załączam, gdybyś go usunął) i działu "AWPMod".
Skoro masz AWP, to niepotrzebne ci już AW7.
Podmiana pałki na pączka u mnie chyba też nie działała (jeśli już, to chyba tylko czasami)
Jeżeli chcesz, to w pliku AWPMod.ini (o ile jego pobrałeś, bo możliwe, że ściągnąłeś EDWeapons) w pierwszej sekcji (AW7Game.AW7Mutator) usuń wszystkie znaki ;, co spowoduje podmianę pistoletu na Glocka, shotguna na Shorty'ego, M16 na porządne M16 i inne. Jak znasz dobrze j. angielski, zorientujesz się, co i jak
A jak chcesz zrobić jakieś własne podmiany (nie tylko te, które masz w tym pliku), skorzystaj z WeaponsLists.txt (który ci załączam, gdybyś go usunął) i działu "AWPMod".
- Załączniki
-
- WeaponLists.rar
- Lista wszystkich broni, jakie dodaje AWPMod. ("rozszerzenie txt jest niedozwolone")
- (2.11 KiB) Pobrany 240 razy
Wszystko ładnie działa A i gratuluje 1001 posta Jednak powstał nowy problem
Tzn kiedy troche pogram w Postala wywala mi o menu i wyskakuje okienko z błędem
"General protection fault!
History: UObject::ProcessEvent <- (MaDBombWeapon aw7_rwsblock.MaDBombWeapon0, Function AW7MaDInventory.MaDBombWeapon.Destroyed) <- ULevel::DestroyActor <- (MaDBombWeapon aw7_rwsblock.MaDBombWeapon0) <- UObject::ProcessEvent <- (MaDBombWeapon aw7_rwsblock.MaDBombWeapon0, Function Engine.Actor.PreBeginPlay) <- ULevel::SpawnActor <- (MaDBombWeapon) <- UObject::ProcessEvent <- (MaDBombPickup aw7_rwsblock.MaDBombPickup0, Function Postal2Game.P2WeaponPickup.Pickup.Touch) <- TouchTo <- AActor::BeginTouch <- ULevel::MoveActor <- AW7PostalDude6 <- APawn::physFalling <- AFPSPawn::performPhysics <- AFPSPawn::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop"
Co to może znaczyć? Proszę o pomoc.
Tzn kiedy troche pogram w Postala wywala mi o menu i wyskakuje okienko z błędem
"General protection fault!
History: UObject::ProcessEvent <- (MaDBombWeapon aw7_rwsblock.MaDBombWeapon0, Function AW7MaDInventory.MaDBombWeapon.Destroyed) <- ULevel::DestroyActor <- (MaDBombWeapon aw7_rwsblock.MaDBombWeapon0) <- UObject::ProcessEvent <- (MaDBombWeapon aw7_rwsblock.MaDBombWeapon0, Function Engine.Actor.PreBeginPlay) <- ULevel::SpawnActor <- (MaDBombWeapon) <- UObject::ProcessEvent <- (MaDBombPickup aw7_rwsblock.MaDBombPickup0, Function Postal2Game.P2WeaponPickup.Pickup.Touch) <- TouchTo <- AActor::BeginTouch <- ULevel::MoveActor <- AW7PostalDude6 <- APawn::physFalling <- AFPSPawn::performPhysics <- AFPSPawn::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop"
Co to może znaczyć? Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 24 paź 2010, 14:21 przez Slayer, łącznie zmieniany 1 raz.
Teachin bitches how to swim
Nie pomogło Ale teraz inny komunikat mi wyskakuje
General protection fault!
History: FCollisionHash::ActorLineCheck <- CheckWithActors <- ULevel::MultiLineCheck <- ULevel::SingleLineCheck <- USpriteEmitter::UpdateParticles <- AEmitter::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Troche krótszy
Proszę o pomoc.
General protection fault!
History: FCollisionHash::ActorLineCheck <- CheckWithActors <- ULevel::MultiLineCheck <- ULevel::SingleLineCheck <- USpriteEmitter::UpdateParticles <- AEmitter::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Troche krótszy
Proszę o pomoc.
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
GPF to zmora AW/AWP i pochodnych. Jeżeli robisz zbyt dużą sieczkę, silnik nie wyrabia i takie 'kwiatki' wychodzą. Żeby to ograniczyć, w opcjach wydajności zaznacz Limb Fix i Head Fix i nie szarżuj zbytnio
Ostatnio zmieniony 24 paź 2010, 18:58 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 2 razy.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew