No, no... gratuluję odwagi do przyznania się. Lepiej poczytaj regulamin.XerowmaXi pisze:Ja mam pirata...
[ED] problem
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Reality Master
- Modder
- Posty: 1094
- Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
- Kontakt:
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2008, 21:28 przez Reality Master, łącznie zmieniany 3 razy.
- XerowmaXi
- Wnerwiony urzędas
- Posty: 11
- Rejestracja: 19 kwie 2008, 21:09
- Lokalizacja: z piekła
- Kontakt:
Kod: Zaznacz cały
3. Obecna wersja regulaminu to 1.4 obowiązuje ona od 19.11.2007r.
- Reality Master
- Modder
- Posty: 1094
- Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
- Kontakt:
Umiesz czytać ? Tam jest wyraźnie napisane od, a nie do.XerowmaXi pisze:Ona zobowiazuje do 19.11.2007r.Kod: Zaznacz cały
3. Obecna wersja regulaminu to 1.4 obowiązuje ona od 19.11.2007r.
Ostatnio zmieniony 02 maja 2008, 16:37 przez Reality Master, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Wcześniejsze wersje też zakazywały piracenia na forum. To u nas nie nowość, ale standard: nie sprzyjamy piratom.XerowmaXi pisze:Ona zobowiazuje do 19.11.2007r.Kod: Zaznacz cały
3. Obecna wersja regulaminu to 1.4 obowiązuje ona od 19.11.2007r.
Temat odblokowuję dla ewentualnej dalszej dyskusji o tym:
________________________________________
Rozwaliłeś mnie tą odpowiedzią, Alu. Dziękuję, ale nie mogę powstrzymać śmiechu. Odpowiedź dobra, ale adresat zły. Zauważ, że ja takie podstawy dawno opanowałem. UCC jest uniwersalnym programem, ED ma identyczną budowę jak P2 czy AWP, jasność nad jasności. Nie o to mi zupełnie chodziło, o budowę skryptów, ale, właśnie, bliżej więc wyjaśnię:ALCRD pisze:Mylisz sie wszystko jest takie samo jak w postalu ... jedynie skrypty sie różnia nieznacznie , bawienie sie w zmienianie skryptow jest takie samo jak w AWP czy P2 nawet kopie tego samego UCcmake uzywalem co w AWP (no ze troszke sie różnia wiadomo bo w gre inaczej sie gra) ale są bazowane na tych z postala 2 i AWP i to nadal jest unreal engineTiquill pisze:ED mają zdaje się inne ustrojstwa oprócz skryptów
ED mają zdaje się, tak jak P2 i AW7/AWP, w paczkach *.U oprócz skryptów także inne elementy. Bo w paczkach *.U pakowane mogą być nie tylko skrypty czy sprite emittery, ale też dźwięki, tekstury, meshe... A "UCC make" nie zawsze sobie z tym poradzi. Jeśli więc natkniesz się w jakimś skrypcie na taką frazę
Kod: Zaznacz cały
#exec TEXTURE IMPORT File=Textures\norockets.dds Name=NoRockets AlphaTexture=True
Nie pamiętam już, czy ED ma w plikach *.U takie elementy, ale zapewne ma, sądząc po nieładzie budowy tych paczek. Jeśli ma, to repak takich paczek pozbawi ich nieskryptowej zawartości. Gra może działać, ale nie będzie paru dźwięków, tekstur czy efektów ognia podczas strzałów z któregoś guna...
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2008, 15:55 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
no cóz...może mój laptop jest taki feralny ale mi też wyskakuje błąd w ED...mianowicie ja zabiłem tych lekarzy z psychiatryka to otwierają się główne drzwi i gania mnie policja...skręcam w prawo na podwórku żeby nie lbiec prosto na nich i...wychodzi mi z gry i wyskakuje bład...bodajże mapy...ED mam zainstalowane w folderze w STP...
Planet Earth is great to visit, but You wouldn't wanna live there...
udało mi się już ominąć...poszedłem na lewą stronęKarpiu pisze:hmmm... a spróbuj lecieć na nich, ale z jakąś bronią typu uzi, to nie będziesz musiał ich unikać.
Planet Earth is great to visit, but You wouldn't wanna live there...