[ED] problem

Tu pomagamy początkującym i całkiem zaawansowanym w ich kłopotach i błędach z P2, StP i AW.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

25 kwie 2008, 21:25

XerowmaXi pisze:Ja mam pirata...
No, no... gratuluję odwagi do przyznania się. :bolek: Lepiej poczytaj regulamin.
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2008, 21:28 przez Reality Master, łącznie zmieniany 3 razy.


Awatar użytkownika
XerowmaXi
Wnerwiony urzędas
Posty: 11
Rejestracja: 19 kwie 2008, 21:09
Lokalizacja: z piekła
Kontakt:

25 kwie 2008, 21:34

Kod: Zaznacz cały

3. Obecna wersja regulaminu to 1.4 obowiązuje ona od 19.11.2007r. 
Ona zobowiazuje do 19.11.2007r.


Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

25 kwie 2008, 21:46

XerowmaXi pisze:

Kod: Zaznacz cały

3. Obecna wersja regulaminu to 1.4 obowiązuje ona od 19.11.2007r. 
Ona zobowiazuje do 19.11.2007r.
Umiesz czytać ? Tam jest wyraźnie napisane od, a nie do.
Ostatnio zmieniony 02 maja 2008, 16:37 przez Reality Master, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
kazik
Forumowy Inkwizytor
Forumowy Inkwizytor
Posty: 2236
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:40
Lokalizacja: Greenbelt

25 kwie 2008, 21:48

Skoro problem dotyczy pirata, to nie jesteśmy w stanie pomóc. Kup oryginalnego Postala. W Oryginalnych wersjach wszystkie pliki są na swoim miejscu.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 kwie 2008, 15:53

XerowmaXi pisze:

Kod: Zaznacz cały

3. Obecna wersja regulaminu to 1.4 obowiązuje ona od 19.11.2007r. 
Ona zobowiazuje do 19.11.2007r.
Wcześniejsze wersje też zakazywały piracenia na forum. To u nas nie nowość, ale standard: nie sprzyjamy piratom.

Temat odblokowuję dla ewentualnej dalszej ;) dyskusji o tym:
________________________________________
ALCRD pisze:
Tiquill pisze:ED mają zdaje się inne ustrojstwa oprócz skryptów
Mylisz sie wszystko jest takie samo jak w postalu ... jedynie skrypty sie różnia nieznacznie , bawienie sie w zmienianie skryptow jest takie samo jak w AWP czy P2 nawet kopie tego samego UCcmake uzywalem co w AWP :P (no ze troszke sie różnia wiadomo bo w gre inaczej sie gra) ale są bazowane na tych z postala 2 i AWP i to nadal jest unreal engine
Rozwaliłeś mnie tą odpowiedzią, Alu. :lol2: Dziękuję, ale nie mogę powstrzymać śmiechu. Odpowiedź dobra, ale adresat zły. Zauważ, że ja takie podstawy dawno opanowałem. ;) UCC jest uniwersalnym programem, ED ma identyczną budowę jak P2 czy AWP, jasność nad jasności. :) Nie o to mi zupełnie chodziło, o budowę skryptów, ale, właśnie, bliżej więc wyjaśnię:

ED mają zdaje się, tak jak P2 i AW7/AWP, w paczkach *.U oprócz skryptów także inne elementy. Bo w paczkach *.U pakowane mogą być nie tylko skrypty czy sprite emittery, ale też dźwięki, tekstury, meshe... A "UCC make" nie zawsze sobie z tym poradzi. Jeśli więc natkniesz się w jakimś skrypcie na taką frazę

Kod: Zaznacz cały

#exec TEXTURE IMPORT File=Textures\norockets.dds Name=NoRockets AlphaTexture=True
to znaczy, że paczka odowłuje się do zewnętrznego pliku. Mając go i widząc UCC doda go do paczki (w tym przykładzie AM3-142a.u) - ale gdy nie ma - paczkę utworzy bez tej tekstury. Ba, nawet i bez tego #Exec nieskryptowe elementy mogą się w paczkach znaleźć - ale to już inna bajka. :P

Nie pamiętam już, czy ED ma w plikach *.U takie elementy, ale zapewne ma, sądząc po nieładzie budowy tych paczek. Jeśli ma, to repak takich paczek pozbawi ich nieskryptowej zawartości. Gra może działać, ale nie będzie paru dźwięków, tekstur czy efektów ognia podczas strzałów z któregoś guna... :)
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2008, 15:55 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Ramesses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 934
Rejestracja: 30 kwie 2008, 23:38
Lokalizacja: Parczew

01 maja 2008, 23:16

no cóz...może mój laptop jest taki feralny ale mi też wyskakuje błąd w ED...mianowicie ja zabiłem tych lekarzy z psychiatryka to otwierają się główne drzwi i gania mnie policja...skręcam w prawo na podwórku żeby nie lbiec prosto na nich i...wychodzi mi z gry i wyskakuje bład...bodajże mapy...ED mam zainstalowane w folderze w STP...


Planet Earth is great to visit, but You wouldn't wanna live there...
Awatar użytkownika
Karpiu
Zabójca na sterydach
Zabójca na sterydach
Posty: 516
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:24
Lokalizacja: Eichenbruck

02 maja 2008, 18:45

hmmm... a spróbuj lecieć na nich, ale z jakąś bronią typu uzi, to nie będziesz musiał ich unikać.


Awatar użytkownika
Ramesses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 934
Rejestracja: 30 kwie 2008, 23:38
Lokalizacja: Parczew

02 maja 2008, 20:00

Karpiu pisze:hmmm... a spróbuj lecieć na nich, ale z jakąś bronią typu uzi, to nie będziesz musiał ich unikać.
udało mi się już ominąć...poszedłem na lewą stronę :D


Planet Earth is great to visit, but You wouldn't wanna live there...
ODPOWIEDZ